לי זוהר. "אני פה כדי לתת בוקס למי שחושב שלאשה אסור לחשוף" (צילום: דניס גרצקיס, מתוך דף הפייסבוק של לי זוהר)
לי זוהר. "אני פה כדי לתת בוקס למי שחושב שלאשה אסור לחשוף" (צילום: דניס גרצקיס, מתוך דף הפייסבוק של לי זוהר)

לי זוהר טופלס. לא תציצו?

פורסם בתאריך: 28.8.19 16:17

אחרי שנאבקה למען חשיפתן של דוגמניות במידות "אמיתיות", לי זוהר ממשיכה בחשיפות, והפעם – צילום בטופלס כאשר רק ידיה מכסות את מה שרוב הנשים מנסות להסתיר באמצעים קצת יותר קונבנציונליים.

בפוסט בפייסבוק הוא כתבה: "צפיתי בריאיון ב'הצינור', שם ראיין גיא לרר את כוכבת הרשת אילנוש, שהעלתה תמונה שלה משתזפת בלי חלק עליון על הגג והתגובות המתחסדות מיהרו להגיע. בתגובה היא כתבה 'מצחיק שאותם אנשים שמטיפים לי פה בתגובות כתבו כמה שזה מחריד מה שקרה בקפריסין ואז מחפשים ברשת 'סרטון איה הנאפה הבריטית'. לא סתם זה מקום ראשון בחיפושים בארץ הקודש. מצחיק שאותם אנשים עוקבים אחרי 100 בנות שמצטלמות בדיוק כמוני, אבל הן מחו"ל אז זה בסדר. אז כמו שאמרתי – אין על הקהל הישראלי, קהל מספר 1 בלהחפיץ נשים, אבל כשהנשים לוקחות שליטה ומחליטות בעצמן על מה לחשוף ואיפה, פתאום תתלבשי?'. אני, אתם כבר יודעים, בעד שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה עם הגוף שלה, כל עוד זה עושה לה טוב ומעצים אותה. ואם המעשה מעצים על הדרך עוד נשים, הרי זה מבורך. #הגיע_הזמן_להפסיק_להתחסד".

 

 

זוהר, פרובוקציה?

"זו לא הפעם הראשונה שבה אני מצולמת בתמונות פרובוקטיביות. אני באופן אישי נהנית מאוד להצטלם בהלבשה תחתונה. גם עשיתי הרבה קמפיינים של הלבשה תחתונה, כמו זה ללוח השנה של המגזין 'בלייזר'. חטפתי בעבר הרבה טוקבקים נגדי, כי לאשה בדרך כלל אסור".

ועל הדרך תמכת בקולגה.

"התחברתי מאוד לריאיון של אילנוש, ואני פה כדי לתת בוקס למי שחושב שלאשה אסור לחשוף, לדבר או ליזום. אני כל הזמן מקבלת תגובות, גם לטוב וגם לרע, ואני יכולה להגיד שאנשים שכותבים לי שאני מחפשת תשומת לב ושאני חשופה מדי הם האנשים שבסופו של יום שולחים לי הודעה בפרטי 'מתי את יוצאת איתי לדייט?'".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רינת גבאי

    מטומטמת ושרוטה במוח!!!!!! תתביישיי לךךךךךךך יא טיפשה אחתתתתתת!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר