נחשון צוק (צילום: בועז כהן)
נחשון צוק (צילום: בועז כהן)

כוונה להעניק סמכויות כוח אדם למ"מ ראש העיר

על פי סדר היום של ישיבת מועצת העיר הקרובה מבקשת ראש העיר עינת קליש רותם להאציל על סגנה וממלא מקומה נחשון צוק את הסמכות לבצע פעולות לאיוש משרות, לפטר עובדים ולהאריך את תקופת עבודתם בתנאים מסוימים

פורסם בתאריך: 31.10.19 16:50

ראש העיר עינת קליש רותם מבקשת להאציל סמכויות בנושאי כוח אדם על סגנה וממלא מקומה נחשון צוק – כך עולה מסדר היום של ישיבת מליאת מועצת העיר שפורסם היום (חמישי). לפי הבקשה יקבל צוק סמכויות מפליגות, ובהן הסמכות למינוי עובדים למשרות שיש עליהן הקצבה בתקציב ושהן לא משרות סטטוריות וביצוע פעולות בענייני איוש משרות לפי תקנות העיריות – מכרזים לקבלת עובדים, סמכויות להגשת קובלנות משמעתיות, פיטורי עובדים לפי החלטת בית הדין למשמעות, סמכויות לנזוף ולהתרות בעובדים על עבירות משמעת, סמכות לערוך שימוע לעובדים לפני השעיה וסמכות להגדיל את תקופת עבודתו של עובד הפורש בתנאים מסוימים בהתאם לחוק שירות המדינה (גמלאות).

 

 

יצוין כי הסמכות לפטר עובדים נתונה בידי ועדת פיטורים שבה יושבים מנכ"ל העירייה, היועץ המשפטי והגזבר, אך הסמכות לפטר עובד לפי החלטת בית הדין המשמעתי נתונה בידי ראש העיר, וזוהי אחת מהסמכויות שקליש רותם מבקשת להאציל על צוק. במקביל מתבקשת מועצת העיר להאציל את אותן הסמכויות על מנהל האגף למשאבי אנוש בעירייה צפריר רוזן.

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה ב-5 במרץ הצביעו חברי המועצה בעד אישור האצלת סמכויות זהות בנושאי כוח אדם על מנכ"ל העירייה איתן שטיאסני. אם תאשר המועצה את ההצעה יהיו בעירייה ארבעה בעלי תפקידים המחזיקים בסמכויות בענייני כוח אדם – ראש העיר, מנכ"ל העירייה, מנהל אגף משאבי אנוש ומ"מ ראש העיר.

מוועד עובדי עיריית חיפה נמסר בתגובה: "ארגון העובדים ישמח לשתף פעולה עם כל גורם שהנהלת העיר תמצא לנכון, ובלבד שהנהלת העיר תפעל בשיתוף מלא, בשקיפות במידע ובנתונים ובהימנעות מנקיטת צעדים חד צדדיים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. רוית אלקיים

    שעובדי העירייה יתחילו לנקות ולא לעשות שהיתה איטלקית אז לא יצטרכו לפטר אותם. חוצפנית.

  2. כרמית

    שתעביר לו כבר את התואר ראש העיר וזהו. בתור דוגמנית הבית של "חיים בחיפה" היא גם כבר לא משהו. הפער בין צילום הפוסטר שלה בבחירות ולבין המציאות הוא עצום והתרגלנו שהאיש הקטן הקרח עם השפם הוא הממונה על הכל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר