צוות "יחידי סגולה" של המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
צוות "יחידי סגולה" של המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

התוכנית "יחידי סגולה" הגיעה לכרמל

התוכנית "יחידי סגולה" ביוזמת המשרד לשוויון חברתי, שמטרתה היא להנגיש למטופלים ולבני משפחותיהם את הזכויות של האזרחים הוותיקים המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ, החלה לפעול גם במרכז הרפואי כרמל

פורסם בתאריך: 10.11.19 10:27

התוכנית "יחידי סגולה" – תוכנית ארצית ביוזמת המשרד לשוויון חברתי – החלה לפעול גם במרכז הרפואי כרמל. מטרתה של התוכנית, אשר הוצגה באירוע שנערך באודיטוריום של בית החולים, היא להנגיש למטופלים ולבני משפחותיהם את הזכויות של האזרחים הוותיקים המאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ.

באירוע השתתפו נציגי המשרד לשוויון חברתי, חברי הנהלת המרכז הרפואי כרמל, מנהלת השירות הסוציאלי בבית החולים הדס בן שלמה ואנשי צוותה, וכן עשרות מתנדבים שמיועדים להפעיל את היחידה בכרמל ושעברו הכשרה בנושא מיצוי זכויות והטבות לאזרחים ותיקים המאושפזים בבתי החולים. "הנגשת זכויות היא חלק מרכזי בעבודתה של המחלקה הסוציאלית", אמרה בן שלמה, "בזכות הפרויקט נצליח להגיע לאוכלוסיות גדולות ורחבות בהרבה מאשר עד היום. התוכנית זוכה להצלחה ולהכרה ברחבי הארץ, ואנחנו מזמינים את כל מי שמעוניין לקחת חלק בפרויקט הזה להצטרף".

מירב דור, מרכזת תוכנית "יחידי סגולה" בכרמל מסבירה כי במסגרת פעילותם פונים המתנדבים למאושפזים שאותרו מראש במחלקות השונות ומיידעים אותם על זכויותיהם, ובהן גמלת סיעוד, טיפול רפואי בבית, מטפלים זרים וזכויות והטבות לניצולי שואה. כמו כן מקשרים המתנדבים בין המאושפז למוקדי מיצוי הזכויות של המשרד לשוויון חברתי.

 

 

המנהלת האדמיניסטרטיבית של כרמל סיגל זומר אמרה באירוע: "חברה מתקדמת נמדדת בסיוע שהיא מסוגלת להעניק למרכיבים החלשים יותר בתוכה. כרמל גאה להשתתף בתוכנית של המשרד לשוויון חברתי. השילוב המוצלח של מתנדבי התוכנית והצוות הסוציאלי של בית החולים מאפשרים לנו להפנות מאמץ מיוחד למטופלים ולבני משפחותיהם, שלא תמיד מודעים לזכויות שמגיעות להם".

מנהלת תחום הבריאות במשרד לשוויון חברתי זהרה כהן אמרה: "בשנים האחרונות הפכה תוכנית 'יחידי סגולה' לאחד ממיזמי הדגל של המשרד, והוא מסייע לנו במאמץ החשוב למיצוי זכויותיהם של האזרחים הוותיקים. בשנים האחרונות הגענו ליותר מ-320,000 אזרחים ותיקים מאושפזים ומיצינו עבורם זכויות בהיקף של יותר מ-30 מיליון שקל".

לפרטים ולהצטרפות: בטלפון מס' 04-8250727 או במייל [email protected]

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר