סטטיק, שרית פולק, בן אל תבורי ובן חבה. "אנחנו מבינים שיש לנו דבר עוצמתי ביד" (צילום: אור שחר)
סטטיק, שרית פולק, בן אל תבורי ובן חבה. "אנחנו מבינים שיש לנו דבר עוצמתי ביד" (צילום: אור שחר)

מסיבת ההפתעה לבן אל תבורי היתה סיפתח לא רע

פורסם בתאריך: 23.12.19 10:48

אחרי כל הפרסומים על מסיבת ההפתעה שנערכה לבן אל תבורי לרגל יום הולדתו ה-28, שכללה רשימה מכובדת של סלבס ואטרקציות, כעת מסתבר שמאחורי ההפקה עומד לא רק סטטיק, החצי השני של הצמד, שהגה את הרעיון, אלא גם – ואולי בעיקר – ארוסתו שרית פולק ואיש חיי הלילה בן חבה. השניים חברו לפני שבוע והקימו ביחד חברת הפקות בשם DREAM PRODUCTION, ואת הסיפתח הם עשו עם ארגון יום הולדתו של בן אל. וזה קרה, תאמינו או לא, ממש בדקה ה-90.

חבה, מתחיל בגדול?

"הכל התחיל בשיחת טלפון ביום שישי לפני שבוע וחצי. שרית התקשרה ושאלה אם אוכל לקפוץ אליה. בדיוק הייתי בדרך לבית הורי בחיפה, אז נעניתי בחיוב ועצרתי אצלה. כשהגעתי, לירז ושרית אמרו 'בן, אנחנו צריכים שתפיק לנו מסיבת הפתעה לבן אל'. מהר מאוד הבנו איזה שיתוף פעולה מטורף יכול להיווצר כאן – הרי לי ולשרית יש כבר ברזומה חמש שנים של עבודה משותפת".

 

 

ומה הלאה?

"אנחנו נמצאים אחרי האירוע הראשון שהפקנו ומבינים שיש לנו דבר עוצמתי ביד. השילוב שלי ושל שרית הוא שילוב מנצח. מצד אחד, אירועי יח"צ והתקשורת שכל ספק בתחום האירועים רוצה לקחת חלק בהם, ומצד שני אירועים פרטיים וחתונות שבהם הלקוחות יכולים להרוויח אותנו בסגירה ובניהול ספקים במחירים המיוחדים שנוכל להשיג עבורם. כמובן שלזה נלווים ניסיון של שנים בתחום האירועים וההפקות ואהבה אין סופית לתחום. אני כבר רואה אותנו מפיקים את אירועי החברה והחתונות הכי גדולים בישראל ובעולם. לפנינו עוד עבודה קשה, אבל אנחנו מאמינים האחד בשנייה ומרוצים מההתקדמות ומההתעניינות הרבה סביבנו".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר