קארין וייצמן. "זכיתי בקלוזאפ ובכמה פריימים שאי אפשר לפספס"
קארין וייצמן. "זכיתי בקלוזאפ ובכמה פריימים שאי אפשר לפספס"

בקליפ עם סטטיק, בן אל ופיטבול

פורסם בתאריך: 26.1.20 12:30

עם יציאתו אל מרחבי היוטיוב של “Further Up” – הלהיט החדש של הצמד סטטיק ובן אל תבורי עם הראפר פיטבול שכבר זכה ליותר משבעה מיליון צפיות – סנובה זיהתה בין הרקדנים על הסט את קארין וייצמן, בת 28 מקרית חיים, שזכתה לכמה טייקים ארוכים יותר מהשאר.

בשגרה מעבירה ויצמן שיעורי ריקוד בסטודיו D Dance של אחותה עדי וייצמן אסולין, ומי שקישר אותה אל הקליפ הוא הכוריאוגרף של הצמד קובי צברי, שפנה אליה כשהקאסט כבר היה סגור אך בכל זאת התעקש לצרף אותה. עבור וייצמן לא מדובר בקליפ הראשון שזוכה למיליוני צפיות, ונגלה לכם שהיא הספיקה לככב גם בקליפ של איתי לוי והאולטראס “מסיבה בחיפה”.

וייצמן, חשיפה עולמית?

“זו הפעם הראשונה שאני משתתפת בקליפ בין לאומי, ועוד עם אמן מחו”ל בסדר גודל של פיטבול. בשבילי זה הישג אדיר לקריירה שלי והתגשמות של חלום. קיבלתי המון תגובות חיוביות, בעיקר ממכרים ומקולגות. בקליפ היינו קאסט של בערך 30 רקדנים – בנים ובנות – מכל הסגנונות, וכולם היו ברמה גבוהה מאוד. עבדנו קשה מאחורי הקלעים, והיו המון דברים שבסופו של דבר לא נכנסו לקליפ. הכל תלוי בבחירות של העורך, אבל זכיתי בקלוזאפ ובכמה פריימים שאי אפשר לפספס. מבחינתי זה כבוד גדול כי באמת שהיו המון מקצוענים, וזה לא מובן מאליו בכלל”.

איך היה היחס של סטטיק ובן אל על הסט?

“הכרתי את שניהם עוד לפני הקליפ. יצא לנו להיות בכמה מקומות ביחד אבל אף פעם לא יצא לי לעבוד איתם. הם היו מאוד נחמדים ומאוד מקצועיים. הם שמחו לראות אותי, וגם אני שמחתי לעבוד איתם כי הקליפים שלהם הם ברמה הכי גבוהה בארץ. וכן, היה דיבור על המשך עבודה ביחד”.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר