זירת הירי בבת גלים ביום שני
זירת הירי בבת גלים ביום שני

ועד בת גלים דורש נקודת משטרה בשכונה

לנוכח ריבוי מעשי האלימות בבת גלים פנה יו"ר ועד השכונה יובל בוסין לראש העיר בבקשה שתפעל ביחד עם משטרת ישראל לנקודת שיטור בשכונה. בוסין: "תוך פחות משבוע ימים היו שני אירועי ירי בשכונה שרק בנס איש לא נפגע בהם. תושבים פנו אלי ואמרו לי שהם פוחדים לצאת מהבית"

פורסם בתאריך: 4.3.20 07:58

ועד שכונת בת גלים דורש שראש העיר עינת קליש רותם תפעל לפתיחת נקודת משטרה בשכונה בגלל ריבוי מעשי האלימות בה.

לדבריו של יו"ר ועד השכונה יובל בוסין, הוא שוחח בנושא עם מפקד תחנת חיפה במשטרה נצ"מ אמיר גולדשטיין שהבטיח לו לדבר על כך עם קליש רותם.

במכתב ששלח בוסין לראש העיר ביום שני הוא כתב: "היום היה אירוע ירי חמור מאוד בבת גלים על ידי רוכבי אופנוע. כל צמרת משטרת חיפה כולל המפקד הגיעו לאירוע הזה, שבמקרה לא גבה קורבנות בנפש של חפים מפשע. אירוע זה הוא אירוע ירי שני בשכונה תוך זמן קצר, כאשר שני האירועים היו ליד פיצוציות. לאור דפוס הפעולה הדומה בשני אירועי הירי הסמוכים, ביחד עם הפיכת השכונה לאתר מרוצי מכוניות ומקום שבו הפרת הסדר הציבורי היא שגרה, אבקש את התערבותך להקים לאלתר נקודת שיטור קבועה בשכונה, להגביר את סיורי הסיירת העירונית בשכונה ולנקוט כל אמצעי כדי למנוע פגיעות בנפש של עוברי אורח תמימים".

 

 

בוסין אמר ל"כלבו – חיפה והקריות": "תוך פחות משבוע ימים היו שני אירועי ירי בשכונה שרק בנס איש לא נפגע בהם. תושבים פנו אלי ואמרו לי שהם פוחדים לצאת מהבית. הירי התבצע ברחוב העלייה השנייה שהוא רחוב ראשי בבת גלים לא רחוק מבית החולים רמב"ם אשר משרת את כל תושבי הצפון וצה"ל. זה קרה אחרי הצהריים כשאנשים מסתובבים ברחובות, וזה מפחיד. אחרי האירוע ביום שני ראיתי שהמשטרה אספה 11 תרמילי כדורים, שזה אומר שהיה פה ירי מאסיבי. בת גלים הפכה כבר מזמן למערב פרוע. יש כאן מרוצי מכוניות בשעות היום, וגם מזה אנשים עלולים להיפגע. חייבים לפתוח פה נקודת משטרה. אני מבין שהעירייה והמשטרה צריכות להחליט ביחד, ואני מקווה שההחלטה תהיה חיובית, עוד לפני שמישהו יפגע".

תגובותיהן של המשטרה והעירייה יפורסמו לכשיתקבלו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ענת הופמן בת גלים

    יובל בוסין משמיע את קולה של שכונת בת גלים.הלוואי שהיו בכל שכונה אנשים עקשנים אכפתיים ומסורים כמוהו.אבל במקום לעודד אותו,למהר להענות לבקשותיו ולהאזין לקובלנותיו ,בעירייה של קליש מתייקים גם את הפניות שלו בפח הזבל.
    אני גרה בשכונת בת גלים בית טמפלרי בין 140 שנה. השכן שלי, הרב פרץ מאיר הוא עבריין בנייה. הוא חפר ללא אישור ללא היתר וללא פיקוח מקווה טהרה מתחת לבניין . לבניין שלנו אין יסודות המקווה שלו יכול לגרום אסון.
    הרב חופר וחופר מזה שנתיים. העירייה יודעת אבל היא חסרת אונים ,אדישה,משותקת.
    לאחרונה חבר לרב פרץ הרב ישי קלי( מבית חבד בבת גלים) . עכשיו שני העבריינים חופרים וחופרים.
    אין יסודות אמרנו ?
    כתבתי לראשת העירייה שלנו.ביקשתי ממנה עזרה.
    החוויה שלי היא שהמכתב שלי מתוייק עם המכתבים של יובל בוסין בפח הזבל .

  2. מתגעגעים ליטבתה בעיר

    מאז שיטבתה בעיר המיתולוגית והשקטה נעלמה מהטיילת של בת גלים ובמקומה צצה מסעדת שוואטינא יש הרגשה פחות בטוחה בטיילת ובסביבתה.
    תנחשו למה..

  3. חיפה עיר פשע

    לסגור את מקומות הבילוי זה לא פתרון זאת שכןנה בטיילת שצריכה להתמלא מסעדות פאבים בתי קפה ומועדונים. הבעיה היא האלימות הפלילית בכל חיפה!

  4. אבוד לכם

    חבל על המאמץ. בראשות העיר עומדת עבריינית מורשעת, אז אתם מצפים שהיא תילחם בפושעים האלימים?

  5. חיפה עיר פשיעה ללא הפסקה

    כל עוד לא היה מגזר שכולו סובלנות ושלום (משיכה בעין) ומגזר שכולו מדענים ורופאים (משיכה בעין)
    בשכונה, היו שנים שלא היה ארוע פלילי אחד בבת גלים משך שנה שלמה.
    לצערנו כל שכונה שבה נכנסו שני המגזרים האלו והם מייצרים פשיעה ללא הפסקה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר