מופע זיקוקים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
מופע זיקוקים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

אירועי יום העצמאות בחיפה – בפייסבוק של העירייה

על רקע ביטולי אירועי יום העצמאות והמגבלות על התקהלויות בעקבות משבר הקורונה, בערב יום העצמאות תשדר עיריית חיפה בדף הפייסבוק שלה אירוע מקוון שבו ישתתפו אמנים חיפאים. לפי התכנון, השידור יהיה בחלקו בלייב ובחלקו הופעות שיוקלטו מראש, והכוונה היא לקיים את השידור החי מגג בניין העירייה

פורסם בתאריך: 19.4.20 07:47

בערב יום העצמאות תשדר עיריית חיפה בדף הפייסבוק שלה אירוע מקוון שבו ישתתפו אמנים חיפאים. ההחלטה לקיים את האירוע באופן מקוון בלבד הגיעה על רקע ביטולי אירועי יום העצמאות והמגבלות שהטיל משרד הבריאות על התקהלויות בעקבות משבר הקורונה. לפי התכנון, השידור יהיה בחלקו בלייב ובחלקו הופעות שיוקלטו מראש, כאשר הכוונה היא לקיים את השידור החי מגג בניין העירייה.

נוסף על כך, בערב יום העצמאות יסתובבו בשכונות העיר חמש משאיות עם די.ג'ייז מקומיים שישמיעו מוזיקה, וכן מתוכננים להתקיים מופעי זיקוקים מכמה מוקדים, כך שתושבים יוכלו לחזות בהם מחלונותיהם. עם זאת, נושא מופעי הזיקוקים נבחן כעת בשל הנחיית המשטרה לא לערוך מופעי זיקוקים. ביום העצמאות עצמו מתוכננת לנסוע ברחבי העיר שיירת מכוניות אספנות.

 

 

כזכור, בחודש ינואר נחשפה ב"כלבו – חיפה והקריות" רשימת האמנים שהוזמנו להופיע בשתי הבמות המרכזיות בחיפה – בעיר התחתית ובקרית חיים – שעלותם נאמדה ב-900,000 שקל, אך בחודש מרץ, זמן קצר להאחר התפרצות נגיף הקורונה בישראל כבר היה ברור כי האירועים יבוטלו.

ראש העיר עינת קליש רותם: "בשל משבר הקורונה והנחיות הממשלה התאמנו את חגיגות יום העצמאות לנסיבות המגבילות, אך בכל זאת חיפה תלבש חג והתושבים ייהנו משלל אירועים בכל שכונות העיר ובדף הפייסבוק של העירייה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. מסכנים הזמרים

    איך הם יעשו השנה חצי מיליון שקל בשעתיים שירה?
    איך הם יקנו לחם במכולת עם המיליונים הבודדים שנשארו להם בבנק?
    כואב הלב

  2. שידור בפייסבוק??

    האם דף הפייסבוק של העירייה זה אתר רשמי?
    ואיך יחגגו רוב תושבי חיפה את הארועים האלו כשאין להם פייסבוק?
    מה אנחנו עיר פייסבוק?? זה אפילו לא אתר ישראלי, אפרופו יום העצמאות…

  3. שולה מועלם

    ידוע מי יהיו האמנים החיפאיים ? איך אפשר ליצור קשר על מנת להיכנס לרשימת האמנים החיפאיים שמופיעים ? אני מוכן להופיע על הגג של עיריית חיפה יחד עם עוד מלכת דראג ודראג קינג נוסף אם יאפשרו לנו

  4. גלי

    גם ככה ראש העיר רצתה לזרוק את החגיגות השנה לים. הצליח לה בחסות הקורונה.
    בכלל הקורנות עזרה לה הרבה מאוד כמו להעביר תקציב הזוי ומנופח במחטף ולמנות את כל מקורביה לתפקידים חדשים ובכירים בעירייה. לתושבים שבקושי שורדים בעיר הזאת כבר לא אכפת.

  5. ניר

    צריך להודות שעינת קליש מתפקדת מצויין במשבר הקורונה ולראייה – מספר הנדבקים בחיפה הוא מהנמוכים בארץ. נותר רק לתאר איזה זוועה ואימה היתה נופלת על העיר חיפה עם יונה יהב והצוות הקשיש שלו היו מנהלים את המשבר.

  6. משה, נווה שאנן

    זמרים מסגנון מסויים הם מיליונרים. זמרים מתחום הפופ והרוק רעבים ללחם.
    אנו לא יודעים אם אחוז החולים הנמוך בחיפה בזכות קליש.

  7. גליה

    ניר , דבריך עלובים.
    יונה יהב דאג לתושבים ונתן יחס אישי הרבה יותר טוב.
    כדאי שתפסיק להתנהג כמו העבריינית המורשעת שאותה בחרת וממשיכה להשמיץ את קודמה בכל הזדמנות . תפקח את העיניים ותראה לאיזה תהומות שקעה העיר הזאת בשנה וחצי האחרונות. אתה צריך להתבייש.

  8. שיר

    אחוז החולים הנמוך אינו בזכות קליש כלל וכלל וכל ניסיון לפאר אותה בזה חוטא לאמת.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר