עו"ד ענבל ריבלין (צילום: דוברות עיריית חיפה)
עו"ד ענבל ריבלין (צילום: דוברות עיריית חיפה)

לא רק יועצים: מינהלת 2030 מקימה אתר אינטרנט

במכתב ששלחה ראש מינהלת 2030 לוועדת מנכ"ל עיריית חיפה היא מבקשת "להקים אתר עירוני שבו תוצג עבודת המינהלת עבור קהל רחב ומשקיעים". העורכת המיועדת של האתר היא חוה רימון - פעילה במטה הבחירות של ראש העיר עינת קליש רותם

פורסם בתאריך: 9.7.20 14:04

מינהלת 2030 – שמאז ההודעה של ראש העיר עינת קליש רותם על הקמתה ("המינהלת תהיה רזה מאוד מבחינת תפקידים ותכיל מספר עובדים מצומצם ומקצועי") הפכה לעירייה בתוך עירייה ומעסיקה שלל יועצים שתרומתם לעיר עדיין אינה ברורה – מקימה כעת אתר אינטרנט על חשבון משלם המסים החיפאי.

על הקמתו של האתר, שלפי חזונה של ראש המינהלת עו"ד ענבל ריבלין ישקף את פועלה של המינהלת, נודע ל"כלבו – חיפה והקריות" ממסמכים שנשלחו לוועדת מנכ"ל העירייה. במכתב ששלחה ריבלין לוועדה ואשר כותרתו היא "אישור ועדת מנכ"ל להתקשרות עם מציע מתוך מאגר הספקים של מינהלת 2030" עולה כי המינהלת "מעוניינת להקים אתר עירוני שבו תוצג עבודת המינהלת עבור קהל רחב ומשקיעים. העבודה תוצג באמצעים שונים, בין השאר תוכן כתוב שישקף את העבודה ואת תוצריה".

ריבלין מבקשת מהוועדה אישור "להתקשר עם עורכת תוכן מומחית בתחום זה שערכה מגזינים עירוניים דומים. במאגר הספקים של המינהלת קיים מציע בודד בתחום עריכת התוכן, ועל פי כללי הקול קורא אנו מעבירים את ההמלצה לאישור ועדת מנכ"ל".

 

 

עורכת התוכן שעמה מבקשת ריבלין להתקשר היא חוה רימון – כותבת ועורכת שבעברה ערכה את המגזין "חיים אחרים" שעוסק ברוחניות ובבריאות, וכעת היא מנחה סדנאות לכתיבה אוטוביוגרפית בשם "חומר נפש". רימון מוכרת בסביבתה של קליש רותם כפעילה נמרצת במטה של סיעתה חיים בחיפה בשתי מערכות הבחירות המוניציפליות האחרונות, והיא אף ערכה את העיתון שהוציאה הסיעה במהלך קמפיין הבחירות של 2013.

סכום ההתקשרות עם רימון עבור עריכת מגזין חודשי של 25 עמודים, כפי שמבקשת ריבלין מהוועדה לאשר, הוא 10,000 שקל, לא כולל מע"מ, שלפי ההצעה של רימון מתחלקים לשניים – "מינימום עשר שעות הכנה (ראיונות, פגישות עבודה, הפקה, מבט על) בעלות של 200 שקל לשעה" וכן "8,000 שקל על כתיבה ועריכה".

רימון מסרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "מבחינתי זו ביצה שעדיין לא נולדה".

מעיריית חיפה לא נמסרה תגובה.

 

חוה רימון (צילום מתוך דף הפייסבוק של חוה רימון)

חוה רימון (צילום מתוך דף הפייסבוק של חוה רימון)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

19 תגובות
  1. יורם כ.

    נפוטיזם. ובעברית: העסקת מקורבים.
    כמה אופייני לעבריינית המורשעת שמתהדרת בניקיון כפיים ובשקיפות. השחיתות בעיריית חיפה שוברת שיאים!

  2. סיגל צ.

    "שלמה כהן", רואה? היה שווה להתחנף תחת שם בדוי. זכית להכנסה של 10000 שקל לשלוש שנים שבסופן תיזרק כמו העבריינית המורשעת לפח הזבל של ההיסטוריה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוה אישה משכמה ומעלה שתוכל לסייע רבות לקידום העיר והמנהלת

  4. צוק נ.

    איזה יופי חוה, סוף סוף קיבלת תמורה לעמלך. נראה מה נסדר בקרוב לבוריס לוינשטיין

  5. יעקב מהגן הנעלם ברחוב יהודה הלוי

    למה עבריינית מורשית? במה היא חטאה?

  6. ספק יחיד

    השיטה ידועה: דואגים שבמאגר הספקים הרשום יהיה רק ספק רלבנטי אחד לשירות המבוקש. בהמשך מעבירים בקשה לפטור ממכרז ואישור להתקשרות עם הספק " האחד והיחיד". אח"כ תועבר בקשה להגדלת ההתקשרות עקב צרכי הפרויקט ובהמשך בקשה להמשך התקשרות בפטור ממכרז עקב מומחיות מיוחדת של הספק בפרויקט הנדון.
    ככה מייצרים שקיפות, אמינות, הרחקת מקןרבים והפחתת עלויות.

  7. גיא

    אני לא מבין. הכתבה גם מתלוננת על חוסר שקיפות, וגם על הצעד שאמור לסייע לשקיפות?

    או שפשוט מטרתה לתקוע מקלות בגלגלים ולא משנה לאן הרכב נוסע?

  8. עידית

    כנראה שבישראל עדיין יש הההרררבבבההה מלקקים שירוויחו ללא שום הצדקה……. המבין יבין …..

  9. הוא ממש לא מבין

    גיא ש. אתה לא מבין מאז שיש גם לך ג'וב בעירייה אתה מגיב המון לטובת חבריך שם.. כנראה קבלתם הוראה להגיב.. ולא מבין פשוט לא מבין… כל המכרזים תפורים לפעילים בקרוב נשמע על מישהו מהמטה שלה במכרז יועץ החניונים והתחבורה הציבורית.. ושוב אתה לא תבין מה לא בסדר שהכל נפוטיזם חוסר שוויון הזדמנויות.. אתה לא תבין.

  10. האופוזיציה צריכה לעתור

    כשלכל התפקידים אחרי מכרז-בכאילו נבחרים רק פעילי בחירות של קליש ואנשי רשימתה וחבריה, יש בהחלט מקום לפנות להליכים משפטיים ולפסול מינויי מקורבים זה פוגע בשוויון הזדמנויות. ספק יחיד בעריכת תוכן? יש מאות עורכי תוכן וכותבים בעיר שישמחו להפיק כתבות.

  11. אריה גלעד

    הכתבה מתלוננת על חוסר שקיפות ומנהל לא תקין אבל… המטרה של המנהלת ליצר אתר הוא על מנת לייצר שקיפות ובגלל שיש למנהלץ רק ספק תוכן אחד הם צריכים אישור. ראשית יכול להיות שיוציאו את זה למכרז מעבר רק לספק החיצוני. שנית המחיר עבור המוצר לא יקר במיוחד. שלישית האם למישהו יש ספק ביכולת של הספקית לספק את המוצר המבוקש? אחרון חביב אני לא מקורב בשום צורה לעירייה אבל כן מאמין במה שהיא עושה – אם מודבר בשיחתות ימים יגידו אבל לפי העובדה שכל מהלך של העירייה מדווח בכולבו נראה שיש הרבה שקיפות!

  12. א

    כן אני מטיל ספק בכך שמכל 300 אלף תושבי חיפה נמצאה רק עורכת תוכן אחת. ספק יחיד שמור למקרים מאד מיוחדים שיש חברה שמייבאת מוצר בלעדי בתקן מסויים זה כאן ניצול לרעה.
    יש טעם לפגם שרק פעילי המטה שלה יזכו במכרזים ויקבלו עבודות בשיטת ספק יחיד בדיוק על דברים כאלו החלפנו את יהב זה כל כך מאכזב שפועלים בשיטות הפסולות האלו. כתם ענק על העירייה הזאת.

  13. נחשון צוק

    יועץ סירות ומנכל זמני ויבזבזו כספי ציבור
    ע״י העוזרת של ראש העיר צוק
    מנהלת לישכה תת זכה לתגמול כספי ניכר על חשבוננו
    באפס מעשה

  14. תושבת מאוכזבת שבאמת רצתה להאמין לך

    קליש, ברצינות! אין בעיה נגיד שהמנהלת באמת צריכה אתר אינטרנט (נגיד!), למה אי אפשר לעשות מכרז תקין? כמה עוד אפשר "להשתין מהמקפצה". אחרי הפרסום השלילי שקיבלת, ציפיתי שתנסי לפחות לשנות את דרכיך. מסתבר שאת פשוט יהירה ולא אכפת לך מכלום. מאוד מאכזב קליש, מאוד מאכזב.

  15. רחל מלוש כהן

    כשיש כל כך הרבה אנשים שרוצים לעשות פוטש פוליטי לקליש כמו שהיה עם סביון, קשה מאוד לסמוך על אנשים זרים – מקצועיים ככל שיהיו. היא לא יכולה להרשות לעצמה להכניס סוס טרויאני לחסן שוקרי. גם ככה יש שם הרבה אנשים ששולחים מידע לחבר'ה של יהב ועדיין לא מוכנים להכיר בה כבוסית שלהם למרות שהיא נבחרה ברוב קולות. שלא לדבר על הוועד שפועל בשליחותם של הגופים הפוליטים שהתנתקו מהשמנת.

  16. עירייה בתוך עירייה בתוך עירייה וג'ובים לכל החברייה

    יש כבר כתובת לאתר
    Corrupt2030.haifa.gnov.il

  17. יוסף ממחלקת המים

    המכרזים האלה שהעירייה מוציאה הם תפורים מראש?
    איך זה שכולם כבר יודעים מי תזכה במכרז אתר האינטרנט של המינהלת, ומי יזכה במכרז מנהל אגף התרבות? ויש עוד.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר