קים קונקשן. "במצב שנוצר אני מעדיפה להישאר בבית"
קים קונקשן. "במצב שנוצר אני מעדיפה להישאר בבית"

למה קים קונקשן לא תשתתף בפסטיבל לזכרה של גילה גולדשטיין?

הזמרת הוזמנה להופיע בפסטיבל וויג-סטוק אשר מוקדש לזכרה של הטראנסקסואלית המפורסמת ולבצע את השיר "יאללה גילה". אז היא נכנסה לאולפן והתחילה לעבוד על השיר, עד שמישהו אמר סטופ

פורסם בתאריך: 11.5.17 08:35

קים קונקשן הוזמנה להופיע כזמרת אורחת בפסטיבל וויג-סטוק בתל אביב, שהוא פסטיבל מיוחד לדראג קווינס. בהפקה ביקשו מקונקשן לבצע מחווה לגילה גולדשטיין, חיפאית במקור ומהטראנסקסואליות הראשונות בארץ שהלכה לעולמה לא מזמן ושלזכרה מוקדש הפסטיבל, ולבצע את השיר "יאללה גילה" המזוהה עם גולדשטיין. קונקשן הפשילה שרוולים מטאפוריים, נכנסה לאולפן הקלטות והחלה לעבוד על השיר עם די.ג'יי נתי נתן, אך אז הודיע ארז ברזוליק, האחיין של גולדשטיין ותמלילן השיר, שעם כל הכבוד לקונקשן היא לא תבצע את השיר. מיותר לציין שהרוחות סוערות, נכון?

ברזוליק, למה לא?

"אין תגובה".

אולי בכל זאת?

"כי כבר יש ביצוע אחר אז אי אפשר שיהיו שניים".

קונקשן, נעלבת?

"עם כל האהבה שלי לגילה וזה שאני מרגישה בחסרונה, חבל מאוד שההפקה לא היתה מסונכרנת עם כותבי השיר ולא ביקשה מהם אישור ולא ביררה אם אני יכולה לשיר אותו או לא. הם רצו שאני אופיע עם שיר אחר של גילה או עם שיר אחר שלי, אבל אמרתי להם שבמצב שנוצר אני מעדיפה להישאר בבית ולזכור את גילה ככה".

דניאל מריומה ממפיקי הפסטיבל, לא מסונכרן?

"עצוב לי שקים בוחרת לא להופיע. נשמח מאוד אם היא תבחר להופיע עם שיר אחר. תמיד האמן הוא זה שצריך לדאוג לשימוש בזכויות יוצרים, זה לא מוטל עלינו. אם היתה מחשבה משותפת לבצע את השיר הזה – וכנראה שהיתה מחשבה משותפת כזו – על האמן לדאוג לענייני זכויות היוצרים והזכות המוסרית. כמובן שהבמה פתוחה בפני קים להופיע עם שיר אחר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר