פרופ' אבי לוי (צילום: דוברות מכללת שאנן)
פרופ' אבי לוי (צילום: דוברות מכללת שאנן)

נשיא חדש למכללה האקדמית הדתית לחינוך שאנן

פרופ' אבי לוי נבחר לנשיא המכללה האקדמית הדתית לחינוך שאנן בקרית שמואל, והוא יחליף בתפקידו את פרופ' יחיאל פריש שכיהן בתפקיד במשך כ-20 שנה. לוי: "אני ניגש לתפקיד, כמו לכל תפקידי הקודמים, בחרדת קודש ובתחושת שליחות"

פורסם בתאריך: 16.12.20 10:35

פרופ' אבי לוי נבחר השבוע לנשיא המכללה האקדמית הדתית לחינוך שאנן בחיפה. לוי מחליף בתפקידו את פרופ' יחיאל פריש שכיהן בתפקיד במשך קרוב לשני עשורים.

לוי הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת באר שבע בתחום הפיזיולוגיה של בעלי החיים, ומאחוריו יותר מ-30 שנה בתפקידי ניהול באקדמיה. הוא היה האדם הצעיר ביותר שעמד אי פעם בראש מוסד אקדמי בישראל, כאשר בגיל 34 בלבד כיהן כראש שלוחת מכללת אורות בנתיבות, וזאת במקביל לתפקידו כאיש סגל בחוג לחינוך באוניברסיטת בן גוריון. בשנת 1994 התבקש לוי על ידי ראש מועצת שדות נגב באותה העת הרב שמעון כלפא ז"ל להקים את המוסד האקדמי הדתי הראשון לחינוך בדרום הארץ, והקים במועצת שדות נגב את חמדת הדרום, שבראשה עמד במשך יותר משני עשורים. בשנת 2015 פרש לוי מתפקידו, וביחד עם כמה פרופסורים מאוניברסיטת בן גוריון הוא עסק במחקר בתחום הקנאביס, ובמקביל שימש מרצה בתחום החינוך והמדעים במכללת שאנן.

 

 

עם כניסתו לתפקיד אמר לוי: "היעד שלנו הוא הכנת דור הבא של מחנכים-מורים בעלי כישורי הוראה ופדגוגיה אשר מתאימים לעולם משתנה כמעט בכל תחום בחיים, תוך שינוי ושדרוג פרדיגמות בהוראה ובחינוך. אני ניגש לתפקיד, כמו לכל תפקידי הקודמים, בחרדת קודש ובתחושת שליחות".

מכללת שאנן בקרית שמואל היא מהוותיקות והידועות בחינוך הדתי בארץ. השנה חגגה המכללה 70 שנה להיווסדה, ומאז ועד היום הוכשרו בה עשרות אלפי מחנכים ומורים המשמשים בתפקידי הוראה, מינהל ופיקוח בכל רחבי הארץ.

 

מכללת שאנן (צילום: דוברות מכללת שאנן)

מכללת שאנן (צילום: דוברות מכללת שאנן)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר