עומר גורדון, שני גולדשטיין, איתמר פרזס ושמעון זק. כולם מאותו צד
עומר גורדון, שני גולדשטיין, איתמר פרזס ושמעון זק. כולם מאותו צד

סולחה בין קבוצות המעריצים של עומר גורדון ושני גולדשטיין

תוצאות הסולחה: נשף לכבודה של שני גולדשטיין, בהפקת הקבוצה שלה, ייערך ב-22 ביוני בלוקיישן שעדיין לא נקבע. מה שכן נקבע זה מחיר הכרטיס - 100 שקל, ושגם הקבוצה של עומר גורדון תתגייס ליח"צ של האירוע

פורסם בתאריך: 13.5.17 19:11

כאשר עומר גורדון ושני גולדשטיין עוד היו בתוך בית "האח הגדול" חשפה סנובה את הסכסוך בין קבוצות המעריצים של השניים. איתמר פרזס, אחיו של גורדון, לא אהב את הקריאות של חברי הקבוצה "האמת הבלתי מנוצחת" לסמס רק לגולדשטיין והביע את דעתו על כך בפוסט נשכני. שמעון זק, מייסד הקבוצה, הסביר שמדובר בטקטיקה בלבד כדי להביא אותה אל הגמר. בינתיים השתחררו השניים מהאשפוז מרצון בבית האח ופצחו בזוגיות על אפם ועל חמתם של הספקנים, ובקבוצות המעריצים הבינו שסולחה היא דבר מתבקש. התוצאה: נשף לכבודה של גולדשטיין, בהפקת הקבוצה שלה, ייערך ב-22 ביוני בלוקיישן שעדיין לא נקבע. מה שכן נקבע זה מחיר הכרטיס – 100 שקל, ושגם הקבוצה של גורדון תתגייס ליח"צ של האירוע.

זק, ההדורים יושרו?

"מעולם לא היה לנו שום דבר נגד עומר, וגם הבהרתי אז את עצמי. אין שמח ממני על כך שהקשר ביניהם הוא מוצלח. עומר יקבל את הבמה שלו באירוע הזה, הוא חלק בלתי נפרד ממנו. איתמר רכש אצלי המון כבוד כשהוא נלחם בשביל אחיו. אני מעריך אנשים כאלה".

פרזס, משלבים כוחות?

"למרות שהיו חיכוכים אנחנו תמיד ביחד ומאותו המחנה. כולנו דואגים לעומר ולשני".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר