החניון של מגדל התיאטרון
החניון של מגדל התיאטרון

"אם המים יחדרו לארון החשמל, זו סכנת חיים"

דיירים בפרויקט מגדל התיאטרון ברחוב פבזנר בהדר מתלוננים על תחזוקה ירודה ועל מפגעי בטיחות בחניון המשותף להם ולבאי התיאטרון העירוני. היזמית חברת נופי רוממה: "מיד עם הפסקת הגשמים תזכה הבעיה לפתרון המיטבי". עיריית חיפה: "הנושא ייבדק ויטופל ככל שיידרש"

פורסם בתאריך: 17.2.21 16:55

דיירים בפרויקט מגדל התיאטרון, הסמוך לתיאטרון חיפה ברחוב פבזנר בשכונת הדר, מתלוננים על תחזוקה ירודה ועל מפגעי בטיחות בחניון המשותף להם ולבאי התיאטרון.

לפי ההסדר שנקבע, ארבע הקומות הראשונות (1- עד 4-) של החניון מיועדות לבאי התיאטרון, ושתי הקומות האחרונות (5- ו-6-) מיועדות לדיירי הפרויקט. כעת מתלוננים דיירי הפרויקט על ליקויים שדורשים התערבות דחופה, ובהם נזילות על ארון החשמל שמפעיל מאוורר לפיזור עשן בקומה 6-. הדיירים טוענים כי אם הליקויים לא יתוקנו תתרחש נזילה גם על ארון החשמל שמפעיל את המשאבות שמיועדות לשאיבת מים במקרה של הצפה, וחוששים לפגיעה בחיי אדם.

"ליקויי בנייה הם אלה שגורמים לנזילות ולהצפות", אומר יצחק גרינברג מדיירי הפרויקט, "בקרוב יחזור התיאטרון לפעול, ואז לא ניתן יהיה להיכנס לחניון בגלל הנזילות והמצב התברואתי הגרוע. עזוב לרגע את הקומות שלנו, כך אמור להיראות חניון של תיאטרון עירוני? אני בעצמי טיפלתי בחלק מהבעיות שלנו והכרחתי את יזמית הפרויקט – חברת נופי רוממה – להתקין שתי משאבות סניקה למניעת הצפות. בחורף שעבר נהרגו בני זוג צעירים שהיו במעלית בזמן הצפה של חניון בשכונת התקוה בתל אביב, ומשאבות כאלה מונעות מצב כזה. אם המים יחדרו לארון החשמל שמתפעל את המשאבות, הן לא יפעלו, וזו כבר סכנת חיים. נמאס לנו מהמצב הנוכחי".

דיירת נוספת בפרויקט אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "מגדל התיאטרון והתיאטרון העירוני הם שתי ישויות נפרדות שחולקות את אותו החניון, אשר אליו ניתן להיכנס אליו גם מרחוב יהושע וגם מרחוב פבזנר. יש בחניון שלוליות, נזילות, הצטברויות של עובש וטיח שנופל. כבר בחורף שעבר היו נזילות איומות שלא טופלו עד עכשיו. מים נוזלים על ארון החשמל בקומה 6-, ובקרוב יהיו שם קצר וסכנת התחשמלות. בשנה שעברה פניתי ולא נעשה כלום, וגם השנה פניתי".

 

 

 

מנכ"לית תיאטרון חיפה ניצה בן צבי מסרה: "החניון שייך לעיריית חיפה, ובמסגרת ההסכם בינה לבין נופי רוממה סוכם שהחברה תקבל את קומות 5- ו-6- ושהתיאטרון יקבל את קומות 1- עד 4-. במסגרת ההסכם יש חלוקת תפעול וטיפול בהתאם לקומות, ולכן הדיירים צריכים לפנות לחברת האחזקה שלהם".

עודד ויסבך, המנכ"ל והבעלים של חברת נופי רוממה: "הבניין נבנה על גבי חניון שהיה קיים במשך שנים רבות ואשר נמצא בבעלות משותפת של עיריית חיפה ובעלי הדירות בפרויקט. התקלה שהובאה לידיעתכם הובאה לידיעתה של החברה אתמול (שלישי) בשעות אחר הצהריים המאוחרות והועברה מיד לטיפול של הקבלנים שבנו את המגדל ושל גורמי התחזוקה. צוות מטעמנו כבר ביקר במקום ועמד על מקור הנזילה. בשל אי יכולת לבצע עבודות ריתוך לאיטום בעוד המים זורמים, נבצר מאיתנו לתקן זאת מיידית. מיד עם הפסקת הגשמים תזכה הבעיה לפתרון המיטבי".

מעיריית חיפה נמסר: "הנושא ייבדק ויטופל ככל שיידרש".

 

הנזילות בחניון של מגדל התיאטרון

הנזילות בחניון של מגדל התיאטרון

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אורן כרמליסט

    עוד ממנעמי שלטון צוקליש! חוסר תפקוד מוחלט באיטום נזילות בבניינים פרטיים ברחבי העיר! חייבת להתפטר! אביהו האן לא היה נותן לה לקרות

  2. אייל מהדר

    מחזק את גרי! ארבע הקומות העליונות של החניון הן אכן בבעלות עיריית חיפה, לכן המסקנה היא שראש העיר ״מומחית איטום של ערי תעשייה״ צריכה להתפטר לאלתר! נזילות בחורף? לא בעירנו!!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שמביא את שכם טול כרם וקלקיליה לבנות אצלנו,
    יקבל את איכות הבנייה של שכם טול כרם וקלקיליה, מה חשבתם?

    כשמנהל העבודה זה בועל בניין שסיים הטכניון במסלול "מעבירים מיעוטים על ציון 55"
    איזה ביקוח אתם חושבים שתקבלו על הבועלים שבונים? יא ראבי, פה בונים עבדי וזועבי

  4. Dan

    הטימתום מתחיל בזה שהקומות-1-2-צריכות להיות של הדיירים הואיל והם יוצאים ונכנסים עם הרכב מספר פעמים ביום מבקר התאטרון פעם אחת בהצגה אל רמת הבניה אין צורך לדבר יעשו חלטורה כלומר תיקון למראית עין שיחזור על עצמו מידי שנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר