החתימה על ההסכם בין עיריית חיפה לחברה למתנ"סים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
החתימה על ההסכם בין עיריית חיפה לחברה למתנ"סים (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

נחתם הסכם בין העירייה לחברה למתנ"סים

ההסכם שנחתם בין עיריית חיפה לחברה הממשלתית למתנ"סים מסדיר ומאגם את הזכויות, את החובות ואת האחריות של כל אחד מהצדדים בנושאי התכנים, הפעילות, כוח האדם והמבנים של המרכזים הקהילתיים העירוניים. ראש העיר עינת קליש רותם: "אנחנו פותחים דף חדש עם שותפים מצוינים"

פורסם בתאריך: 16.3.21 10:15

עיריית חיפה והחברה הממשלתית למתנ"סים חתמו אתמול (שני) על הסכם שמסדיר ומאגם את הזכויות, את החובות ואת האחריות של כל אחד מהצדדים בנושאי התכנים, הפעילות, כוח האדם והמבנים של המרכזים הקהילתיים העירוניים שאותם מנהלת החברה למתנ"סים.

מהעירייה נמסר כי ההסכם, שנחתם על ידי ראש העיר עינת קליש רותם, מנכ"ל העירייה אוהד שגב ונציגי הנהלת החברה למתנ"סים, "עתיד להעמיק את השותפות בין הצדדים ולאפשר לתושבי חיפה ליהנות משירותים קהילתיים איכותיים ומגוונים יותר בכל שכבות הגיל".

החברה למתנ"סים היא חברה ממשלתית שפועלת באחריותו של משרד ההשכלה הגבוהה והמשלימה, וייעודה הוא בניית קהילות מקומיות ברשת ארצית. החברה מתמקדת בפיתוח ובניהול של מסגרות מתקדמות של חינוך משלים, למידה כאורח חיים ומתן מענה שוויוני וכולל לחברי הקהילה עם צרכים מיוחדים, בגישה קהילתית ועל רצף כל הגילאים.

בחיפה מפעילה החברה למתנ"סים מרכזים קהילתיים בשכונות רמות ספיר, רמת רמז, רמת אלון, רמת בגין ורמת אשכול, שפעילותם מושתתת על ערכים של קבלת האחר, ערבות הדדית, התנדבות, מעורבות, וזהות ושייכות קהילתית בחברה הישראלית.

 

 

קליש רותם: "אנחנו פותחים דף חדש עם שותפים מצוינים לבניית האסטרטגיה הנכונה לשיפור המרקם הקהילתי בעיר. מרגע כניסתי לתפקיד הבנתי שעלינו להסדיר את השותפות עם החברה למת"נסים, שכן לה יש הידע, המשאבים והיכולות לנהל את המרכזים הקהילתיים בראייה רחבה ומקיפה".

המנכ"לית בפועל של החברה למתנ"סים אלה ירניצקי: "בסופו של יום אנחנו קמים בבוקר עבור הקהילות. זו עבודתנו ובה אנו מתמחים. שיתוף הפעולה עם עיריית חיפה הוא הגשמת חלום, ואני בטוחה שתושבי העיר נמצאים בידיים טובות מבחינת הצוותים, הידע והניסיון שיש לנו. החברה למתנ"סים פועלת בחיפה במשך כ-30 שנה וזוכה להישגים משמעותיים בשכונות. החיבור התבטא ביתר שאת בשנה האחרונה, שבה סייעו המרכזים הקהילתיים למשפחות רבות בתקופות הסגר. נמשיך להעניק את כל המשאבים שאנו יכולים כדי להצליח, ואני בטוחה שהאמון ההדדי מול הנהלת העיר יתרום לכולנו, ובעיקר לתושבים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שיתוף פעולה מקסים ופורה שיאפשר להצעיד את חיפה קדימה ולהיאבק בקהילות המיובאות בשכונת הדר שהשתלטו על טבריה 15.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר