וילונות ומוצרי הצללה מזכוכית. "לוצ'י דקור" (צילום: "לוצ'י דקור")
וילונות ומוצרי הצללה מזכוכית. "לוצ'י דקור" (צילום: "לוצ'י דקור")

"לוצ'י דקור": מגשימים לכם חלומות מזכוכית

חברת "לוצ'י דקור" מעניקה ללקוחותיה שלל פתרונות עיצוביים מרהיבים, כולם על טהרת הזכוכית האיכותית עם אפס פשרות על איכות ההתקנה, שירות מקצועי, מחירים תחרותיים, עמידה בלוחות זמנים ואחריות רבת שנים

פורסם בתאריך: 25.3.21 12:00

הזכוכית תפסה בשנים האחרונות מקום חשוב ומרכזי בעיצובי פנים, ובלא מעט בתים נראה אותה כיום בחיפויי קירות, במטבחים, במקלחות ובריהוט. הזכוכית, מעבר להיותה פונקציונאלית, עמידה וקלה לתחזוקה, מתאימה מאוד לאקלים הישראלי, היא יפה ודקורטיבית ומשתלבת באופן מושלם עם כל סגנון עיצוב. בשל תכונותיה הייחודיות של הזכוכית ובשל היותה מתאימה לסגנון הבנייה הישראלי, מעצבים רבים ממליצים על שימוש בה לסגירת מרפסות. תכונת השקיפות שלה מאפשרת ליהנות מהנוף, גם כשהמרפסת סגורה ומוגנת מקור ומחום, וגם לנצל את האור הטבעי במשך כל שעות היום וכך לחסוך באנרגיה.

מי שגילתה את עולם הזכוכית והתאהבה בו היא תושבת הקריות, אמא לשלושה ילדים, בעלת תואר שני בכלכלה, שהחליטה, דווקא בתקופת הקורונה, שזו ההזדמנות הפרטית שלה "לשבור תקרות זכוכית" ולפרוץ לעולם עם חברה שהקימה, "לוצ'י דקור", כל-כולה על טהרת הזכוכית.

"לוצ'י דקור" מציעה לשוק הפרטי את כל מה שרק עולם הזכוכית יכול להציע: וילונות ומוצרי הצללה, חיפויי מטבח, דלפקים, מראות, מראות טלוויזיה, מראות קמין, דלתות, הדפסות על זכוכית ועוד כיד הדמיון הטובה.

מוצרי הזכוכית האיכותיים של "לוצ'י דקור" נבחרים בקפידה, מוצעים בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח ומעניקים חוויית מוצר פנוראמית, כמו שרק זכוכית יודעת להעניק. כל זאת במחירים תחרותיים ועמידה בלוחות זמנים. צוות החברה מעניק ללקוחותיו שירות אישי ומקצועי, המבוסס על ניסיון רב שנים, החל מהפגישה הראשונה ועד התקנת המוצר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח וגם לאחריה באחריות מלאה.

ב"לוצ'י דקור" מקפידים על כל הפרטים, קטנים וגדולים, כאמור, עם אפס פשרות על איכות חומרי הגלם, איכות רכיבי הפרזול ואיכות ההתקנה. החברה מתחייבת על זכוכית בטיחותית, העומדת בכל התקנים, עבודה איכותית, הרכבה מדויקת ורמת גימור גבוהה.

אולם התצוגה, שדרות ההסתדרות 234 חיפה

טל': 052-3922417, 053-3940444

דוא"ל: [email protected]

למעבר לאתר החברה >>>

לדף הפייסבוק >>>


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר