שווארמה (צילום: Dzmitry Held / shutterstock.com)
שווארמה (צילום: Dzmitry Held / shutterstock.com)

שווארמה קטנה ומטריפה: 42 שנים של איכות, טריות ונאמנות

דוכן השווארמה הוותיק והאהוב שבאחוזה חוגג כבר 42 שנות פעילות. הסגרים והמגבלות אמנם פגעו בפעילות העסקית ואף הובילו לפיטורי עובדים ולקיצוצים, אולם אבי ג'מאל, הבעלים, רואה כתמיד רק את החצי המלא של הכוס

פורסם בתאריך: 8.4.21 14:16

אחרי 42 שנים בעסק, את אבי ג'מאל, הבעלים של שווארמה קטנה ומטריפה שבשכונת אחוזה, נראה כי אין עוד כל צורך להציג.

למרות ההיצע השופע של שווארמיות נפלאות בחיפה, מן העיר התחתית דרך הדר ועד לשכונות הכרמל, "שווארמה קטנה ומטריפה" שברחוב גת, מול מרכז חורב, זכתה כבר לפני שנים רבות למעמד של מותג חיפאי משובח.

לאחרונה, אחרי חודשים ארוכים שבהם נאלץ להשאיר את הדוכן הקטן סגור בשל הקורונה, שב ופתח אבי את השווארמיה המיתולוגית וחזר בטבעיות מרשימה לשרת את אלפי לקוחותיו הנאמנים.
"אני שמח וגאה לשרת ציבור כה גדול שנים כה רבות במסירות, בנאמנות בחברות", אומר אבי. "רבים מאוד מכירים אותי, אבל יש גם רבים שעדיין לא. אנו ממוקמים על רכס הכרמל, באזור שכונתי יחסית, ולא כל מי שמגיע לחיפה ומחפש שווארמה יעלה לכרמל ויגיע אלינו. רבים מעדיפים לעצור בעיר התחתית או הדר. לכן ההצלחה אינה מובנת מאליה".
חודשי הקורונה והסגרים המרובים השפיעו, כידוע, כמעט על כל בית עסק בעיר ובארץ, בוודאי על דוכני המזון המהיר. גם חנות השווארמה של ג'מאל נפגעה. אבל אבי הוא אופטימיסט. בכל רע הוא מוצא גם את הטוב.

"הקורנה עשתה לנו רע וטוב. רע כי היינו סגורים חודשים ארוכים ונאלצנו להישאר בבתים בסגר ובמצב לא נעים. אבל שרדנו. הקורונה אילצה אותי לפטר בכאב לב שני עובדים אהובים ולקצץ בשעות הפעילות. אבל בזה יש גם טוב. אנחנו פתוחים כיום הרבה פחות שעות ביממה – מעשר וחצי ועד חמש בימות השבוע ועד שתיים בימי שישי, ובזה תם ונשלם שבוע העבודה. אני לא עובד יותר בלילות ואין לי כל כוונה לשוב ולעבוד בלילות", אומר ג'מאל.

"אני לא צעיר אבל חזרתי לפעילות מלאה בהמון אהבה וגעגועים – ללקוחות, לאווירה, לצחוקים, למגע עם אנשי הרחוב שמגיעים לשווארמה. אני שמח מאוד לבוא עימם במגע. זה סוד הקסם של החנות שלנו. יש לנו מערכת קשרים עניפה עם הלקוחות, חברות, נאמנות, האוזן הקשבת ללקוח כשקשה לו. יש לקוחות שבשבילם החנות שלי היא הרגל יומיומי ובסיסי וזו גאווה גדולה", הוא אומר.
מהו סוד קסמה של שווארמה קטנה ומטריפה? לאבי אין כל ספק: האיכות והטעם.

"לשמור 42 שנה על איכות וטעם שלא משתנה – זה לא עניין של מה בכך. זה כרוך בידע, באחריות, בהתמדה. את העסק הזה בניתי בעשר אצבעות ממש ובהמון קושי, במיוחד בשנים הראשונות. אנחנו מוכרים כ'חולי ניקיון' ובשבילי זו מחמאה, כי ניקיון הוא עניין בסיסי בתחום הזה. נמשיך באהבה לשרת את קהל לקוחותינו גם בשנים הבאות", מסכם אבי.

גת 4, אחוזה חיפה, 04-8341342

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר