יופ פתוח וירטואלי. אוניברסיטת חיפה | צילום: אילוסטרציה
יופ פתוח וירטואלי. אוניברסיטת חיפה | צילום: אילוסטרציה

יום פתוח וירטואלי באוניברסיטת חיפה

לאור ההצלחה, בוגרים ובוגרות יספרו ביום זה על אפשרויות עתידיות בתעסוקה

פורסם בתאריך: 5.5.21 11:53

לאור ההצלחה מלפני חודשיים, אוניברסיטת חיפה תקיים עוד יום פתוח וירטואלי לכלל התארים (תואר ראשון, תואר שני ולימודי מכינה).

היום הפתוח יתקיים הפעם במשך יומיים, בתאריכים 10-11.21, בין השעות 9:00-18:00, בכל יום.

גם הפעם יוכלו המועמדים להשתתף ביום הפתוח מכל מקום בו יבחרו, להיפגש עם נציגי מרכז הייעוץ למועמדים ונציגי החוגים באמצעות הטלפון, צ'אט או הוואטסאפ ולערוך שיחות זום עם אנשי סגל, ראשי חוגים, סטודנטים ומה שהתברר כהצלחה הגדולה ביותר של היום הפתוח הקודם: עם בוגרי החוגים.

וירטואלי או לא – כמו תמיד, יינתנו 50 אחוז הנחה בדמי ההרשמה לנרשמים ביום הפתוח.

היום הפתוח הווירטואלי האחרון הדגיש את היתרונות שבמפגשי אונליין: אלפי מועמדים ומועמדות התחברו ליום הפתוח מהבית, מהעבודה ומכל מקום אחר שבו בחרו. התוצאה: עלייה של כ-50 אחוז בהרשמה בהשוואה לימים הפתוחים ה"מסורתיים" שלפני תקופת הקורונה.

המתכונת הווירטואלית אפשרה גם להגדיל בצורה משמעותית את סוג הפגישות, שהתברר כחשובות ביותר למועמדים: שיחות עם בוגרים ובוגרות של החוגים שסיפרו באופן אישי על אפשרויות התעסוקה והקריירה ביום שאחרי סיום התואר.

"מולטי תואר – מולטי אפשרויות"

גם הפעם, היום הפתוח יעמיד במוקד את חשיבות התואר האקדמי ככזה שפותח דלתות לשוק העבודה ויתקיים תחת הכותרת: "מולטי תואר – מולטי אפשרויות". ביום זה יושם דגש על היתרונות הייחודיים והאפשרויות הרבות שמהפכת ה"מולטי-תואר" של אוניברסיטת חיפה מעניקה לבוגרי האוניברסיטה בעולם התעסוקה של המאה ה-21 ובעיקר על אשכולות הלימוד החדשים של האוניברסיטה, שיאפשרו גם לבוגרי מדעי הרוח, חברה וחינוך, לדוגמא, ללמוד קורסים ויסודות של תכנות, שפות מחשב וכדומה.

במרכז תפיסת ה"מולטי-תואר" של אוניברסיטת חיפה עומדת ההבנה כי שוק העבודה של המאה ה-21 דורש ידע רב תחומי וארגז כלים שכולל יכולות רחבות.

שיטת ה"מולטי-תואר" מורכבת משלושה רכיבים: קורסי העשרה לעולם החדש, שילובי חוגים ייחודיים והקניית כלים יישומיים.

כאמור, החל משנה זו, חלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים של כל סטודנט וסטודנטית היא האפשרות להירשם לאחד משלושה אשכולות: אשכול מדעי הרוח, אשכול מדעי הנתונים ואשכול יזמות ומנהיגות. כל אשכול מעניק לסטודנטים קורסי העשרה נוספים לתחומי הלימוד שלהם – כולל שילובים שהיו עד כה כמעט בלתי אפשריים, למשל, סטודנט לספרות שלומד גם קורסי מבוא בתכנות.

לפרטים נוספים באתר: אוניברסיטת חיפה


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר