רג'א זעאתרה (צילום: ראובן כהן)
רג'א זעאתרה (צילום: ראובן כהן)

חד"ש יוזמת מפגש לקידום דיאלוג ערבי-יהודי נגד הגזענות והאלימות

לדברי המארגנים, הרקע למפגש הוא השבועיים הקשים שעברו על חיפה, שהתבטאו באלימות ובמעצרים ויצרו תחושה של משבר עמוק בין יהודים וערבים. לדבריהם, נוספה לכך הדה לגיטמיציה של כל מחאה נגד מדיניות הממשלה והסתה שלוחת רסן ברשתות החברתיות תוך קריאות לחרם על שכונות ועסקים ערביים

פורסם בתאריך: 23.5.21 13:56

מפגש חשיבה ותכנון ערבי-יהודי יתקיים מחר (שני, 19:00) במועדון אחווה במושבה הגרמנית (שדרות בן גוריון 39), במטרה לקדם לקדם סולידריות בין שני העמים. במפגש יתקיים דיון מעמיק בצעדים עתידיים ובפעילות משותפת. את המפגש מארגנת סיעת חד"ש בעקבות האירועים האחרונים  בעיר ובמדינה, ומוזמנים להשתתף בו תושבים ונציגי ארגונים.

לדברי המארגנים, הרקע למפגש הוא השבועיים הקשים שעברו על חיפה, שהתבטאו באלימות ובמעצרים ויצרו תחושה של משבר עמוק בין יהודים וערבים. לדבריהם, נוספה לכך הדה לגיטמיציה של כל מחאה נגד מדיניות הממשלה והסתה שלוחת רסן ברשתות החברתיות תוך קריאות לחרם על שכונות ועסקים ערביים. "עצם קיום המפגש מהווה צעד לקידום דיאלוג, סולידריות ומאבק משותף נגד הגזענות והאלימות", דברי המארגנים.

 

 

יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר, רג'א זעאתרה: "יהודים וערבים מודאגים מהמצב ויש להם מחויבות עמוקה לחיים המשותפים בעיר. הרעיון הוא להיפגש ולראות איך אפשר לפעול יחדיו ולקדם דיאלוג אמיתי וכן, ובעיקר איך לעמוד בפני כל שיח של גזענות והפרדה. אני מאמין שרוב גדול בקרב הציבור הערבי והיהודי כאחד דוגל, בכל זאת, בחיים משותפים המבוססים על כבוד והבנה הדדיים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר