חנייה בכחול-לבן בתשלום בקרית אתא (צילום: דוברות העירייה)
חנייה בכחול-לבן בתשלום בקרית אתא (צילום: דוברות העירייה)

קרית אתא עוברת לחנייה בתשלום. אלה הרחובות שיסומנו בכחול-לבן

הסדרי החנייה החדשים ופעולות האכיפה יוצאים לדרך. את התשלום על החנייה אפשר לבצע באמצעות המדחנים ובאמצעות אפליקציות "פנגו" ו"סלופארק". תושבים, המתגוררים ברחובות שסומנו בכחול-לבן, יכולים להחנות את רכבם ללא עלות עם תו חנייה דיגיטלי

פורסם בתאריך: 31.5.21 21:15

החל מיום ראשון הקרוב, 6 בחודש, ייכנסו לתוקפם הסדרי החנייה החדשים בקרית אתא, ובמרכז העיר תופעל חנייה מוסדרת בתשלום. מהעירייה נמסר, כי מטרת הצעד היא להסדיר את מצוקת החנייה ולאפשר תחלופה גבוהה של חניות עבור בעלי העסקים.

תושבים, המתגוררים ברחובות שסומנו בכחול-לבן, יכולים להחנות את רכבם ללא עלות עם תו חנייה המונפק באמצעות חברת מטרופארק  או באמצעות אתר האינטרנט העירוני. התו הוא דיגיטלי, והאישור לקבלתו מתקבל בדואר האלקטרוני.

החנייה בתשלום היא בימים א'-ה' בין השעות 20:00-08:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 13:00-08:00. המחיר הוא 3.55 שקלים לכל שעת חנייה בהתאם לחוק העזר העירוני, כאשר החנייה לדיירי הרחוב, בעלי תו חנייה, היא ללא עלות. בנוסף, גימלאים ובעלי תו נכה יוכלו לחנות ללא עלות.

הרחובות בהם תסומן החנייה בכחול-לבן: נתן שפריצר, העצמאות, הציונות, זבולון, מנדלי מוכר הספרים, שלום עליכם, התעלה, סמולנסקין, מורדי הגטאות, מקור ברוך, הרב שלום סאלח, המייסדים, נחום סוקולוב, שדרות המגינים, שבטי ישראל, גלבוע, מרכז הנוער העירוני ותחנת הדלק דור אלון. בפארק הספורט יוכלו תושבי העיר לחנות ללא עלות.

החנייה ברוב חלקי העיר נותרה ללא עלות, והעירייה תמשיך לאכוף את חוק העזר לחנייה בכל חלקי העיר לחונים בחנייה אסורה בסימון אדום-לבן או על המדרכות. האכיפה של החנייה בכחול-לבן תחל ביום ראשון הקרוב, 6 בחודש. את התשלום עבור החנייה אפשר לשלם באמצעות המדחנים ובאמצעות האפליקציות של החברות "פנגו" ו"סלופארק" לשלם גם באמצעות המדחנים.

 

 

מעיריית קרית אתא נמסר: "קרית אתא מצטרפת בכך לכל ערי ישראל שבהן קיימת חנייה מוסדרת בתשלום. המהלך יאפשר תחלופה מהירה של כלי רכב במרכז העיר ויסייע בהסדרת הקושי במציאת חנייה לפרק זמן קצר הן עבור תושבי העיר והן עבור בעלי העסקים".

בחברת "פנגו" מציעים לתושבי קרית אתא והאזור להירשם למסלול "פנגו סימפל", הכולל את שירות "זזתי" – פיצ'ר שיזכיר להם לסיים את החנייה ברגע שהם יוצאים עם הרכב מהחנייה וכך לחסוך בעלויות. בנוסף, נמסר, כי אפליקציית "פנגו" מציעה מגוון שירותים נוספים כמו תשלום על דלק ובחנויות הנוחות של תחנות סונול, שירות חילוץ, תיקון פנצ'ר, תשלום בכבישי אגרה ושירותים נוספים המקילים על הנהג ונותנים לו מענה לכל צרכיו במקום אחד.

סמנכ"ל פיתוח עסקי בפנגו, שמוליק סיימון: "אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו ולהוסיף את קרית אתא למצבת הערים, איתן אנחנו משתפים פעולה. נהגי העיר והמבקרים באזור יכולים מעתה ליהנות מעתה מהאפשרות לחנות בקלות באמצעות אפליקציית פנגו לצד שירותים מגוונים נוספים לנהג".

מנכ”ל "סלופארק", גיא סלוק: "אנו שמחים להעניק לתושבי קרית אתא פתרון נוח ומתקדם לחנייה. אפליקציית 'סלופארק' מאפשרת תשלום קל ומהיר בכחול-לבן וכן במאות חניונים בפרישה ארצית. האפליקציה מתאימה אוטומטית את החנייה לבעלי תו תושב, מציגה את היסטוריית החנייה ומציגה למשתמשיה על גבי מפה את מיקומם האמיתי ואת החניות הפנויות בקרבתם. כעת גם תושבי קריית אתא והסביבה יוכלו ליהנות מחוויית משתמש חדשה ומתקדמת, שתקצר להם את זמני חיפוש החניה והעיסוק סביב תשלומי החנייה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר