מחפשים עובדים? הכירו את א.ס לידר– שירותי כוח אדם. צילום: מאגר התמונות ingimage
מחפשים עובדים? הכירו את א.ס לידר– שירותי כוח אדם. צילום: מאגר התמונות ingimage

דואגים לאיכות השירות השוטפת במלון? הכירו את השירות של א.ס לידר בע"מ

כדי לסייע למנהלים בבתי מלון לשמור על איכות שירות גבוהה ולוודא כי העבודה במלון תתבצע באופן שוטף וללא עיכובים, לחברת א.ס לידר יש פתרון יעיל וייחודי, שמאפשר לכם, עובדי הניהול בתחום ההארחה, לוודא כי כל בוקר יגיע לעבודה אדם חרוץ, שמתאים בדיוק לתפקיד, לאחר שעבר ראיונות והותאם אליכם מכל הבחינות

פורסם בתאריך: 12.7.21 16:57

בתור מנהלים מנוסים בבתי מלון, ודאי גם אתם יודעים כי איכות השירות היא זו שקונה את לב הלקוחות. גם האוכל המשובח ביותר או המיטות הנעימות והנוחות ביותר בחדרים, לא יכסו על איכות שירות ירודה, ולחלופין, כאשר איכות השירות גבוהה, גם שביעות הרצון גבוהה בהתאם. אולם, חוסר מסירות, חוסר מיומנות ותחלופה גבוהה של עובדים הם רק חלק מהמאפיינים הנפוצים שפוגעים באיכות השירות הגבוהה.

אז איך תוכלו להבטיח שבמלון יהיה כוח עבודה זמין, איכותי ומסור? הכירו את חברת א.ס לידר בע"מ.

האתגר שבניהול בתי מלון והארחה

אין ספק כי תפקידים ניהוליים בבתי מלון והארחה הם אתגר של ממש – ההתמודדויות עם הספקים השונים, לוחות הזמנים, רצונות האורחים, תחזוקת המלון השוטפת והדאגה שאיכשהו כל המרכיבים הללו יעבדו כראוי ובתיאום, כל אלה מהווים לכשעצמם חומר מספק ליום עבודה מלא ומפוצץ, שלא לדבר על תקופות העומס כמו חופשות, חגים, אירועים שונים ועוד. אולם, כאמור, קל להבין כי ענף המלונאות מאופיין באתגרים נוספים, מעבר למשימות השוטפות והסטנדרטיות, ואנשים מהתחום יצטרכו הרבה יותר משתי ידיים כדי לספור את כמות הפעמים בהן אחד העובדים (או כמה מהם בבת אחת) לא הגיעו ליום העבודה ללא התראה, או לא ביצעו את תפקידם נאמנה. במקרים כאלה, כל הנותר לצוות הוא להתמודד עם תלונות הלקוחות והניסיונות הנואשים לשמר את חוויותיהם החיוביות מהנופש.

בזבוז זמן מיותר

אז תגידו את האמת, לצד כל ראיונות העבודה שהייתם צריכים לבצע, כיבויי השריפות למיניהן ומציאת הפתרונות היצירתיים כל פעם מחדש, נכון שלפעמים הייתם רוצים להעביר את הדאגות למישהו אחר? לחברה שעליה הייתם יכולים לסמוך, ובעיקר, להעביר את ההתעסקות הספציפית הזו לחברה שמתמחה בכך, כדי שאתם תוכלו לבצע את עבודתכם נאמנה בלי דאגות מיותרות? בדיוק בשביל כך קיימת השיטה הייחודית של א.ס לידר.

הכירו את א.ס לידר

א.ס לידר הוקמה מתוך היכרות עמוקה עם ענפים שונים במשק הישראלי, לרבות ענף המלונאות. אותה תחלופה גבוהה של עובדים שהוזכרה לעיל, גורמת לכאב ראש מיותר ולבזבוז זמן על ביצוע ראיונות, קליטת עובדים למלון\לחברה וכד’, רק כדי לגלות מעט זמן אח"כ כי העובד איננו מתאים או שהוא איננו מעוניין לעבוד יותר במלון. אגב, יש לציין שגם עובדים במלונות נתקלים לא פעם בבעיה דומה: במידה ומתגלה חוסר התאמה בין העובד למלון, לעיתים אותם עובדים מתקשים למצוא עבודה נוספת במהרה, שתענה על צרכיהם.

כדי לסייע למנהלים בבתי מלון לשמור על אותה איכות שירות גבוהה ולוודא כי העבודה במלון תתבצע באופן שוטף וללא עיכובים, לחברת א.ס לידר יש פתרון יעיל וייחודי, שמאפשר לכם, עובדי הניהול בתחום ההארחה, לוודא כי כל בוקר יגיע לעבודה אדם חרוץ שמתאים בדיוק לתפקיד, לאחר שעבר ראיונות והותאם אליכם מכל הבחינות.

השירות של א.ס לידר

קונספט השירות של א.ס לידר עובד בפשטות כך: החברה מגייסת עבורכם את העובדים, כולל ביצוע תהליכי מיון, זיהוי צרכים וביצוע תיאום ציפיות על מנת לוודא כי כל פרטי העסקה ידועים ומקובלים, כולל תיאום ציפיות שכר ועוד. אך שירות החברה אינו נגמר כאן, החברה לא רק מתאמת בין הלקוח לעובד, אלא למעשה מעסיקה את העובדים בפועל, כשאתם הלקוחות, משלמים רק על שעות העבודה של העובד. במילים אחרות, החברה מתעסקת עם כל הבירוקרטיה של תשלום השכר החודשי וכל הזכויות המגיעות לעובד ע"פ חוק, כולל פנסיה, ביטוח לאומי ועוד.

אילו שירותים ניתן לקבל על ידי א.ס לידר?

  • לחברה צי עובדים מוכן ומיומן למגוון עבודות בתחום המלונאות, כגון: טבחים, עובדי מטבח, פקידי קבלה, חדרנים וכיו"ב.
  • החברה תחפש עבורכם, מתוך העובדים שכבר רואיינו, את העובדים הטובים ביותר ע"פ כישורים, תיאום ציפיות שכר ועוד, ועל ידי כך תחסוך לכם גם את תהליך המיון.
  • צריכים עובד ליום אחד? לשנה? לכמה שנים? החברה מציאה עובדים לכל פרק זמן רצוי.
  • העובד בחר לעזוב או שאינכם מרוצים מן העובד? גם במקרה זה, תוכל החברה למצוא לעובד מקום עבודה מתאים יותר ולכם עובד חדש זריז ומיומן, כך שגם נזקי התחלופה מצטמצמים משמעותית.

ומעל הכל – החברה כאן בשבילם

בחברת א.ס לידר מקפידים לשמור על קשר טוב ומקצועי עם הלקוחות. לצד איכות השירות, המסירות והרצינות שהם דורשים מן העובדים, בחברה דוגלים בתודעת שירות גבוהה הכוללת יחס אישי ומסור גם מצדם, כך שניתן לפנות אליהם בכל עת עם כל בקשה או שאלה.

א.ס לידר

כתובת: רחוב הרצליה 15 ,חיפה

טלפון: 04-8877834

אתר: http://www.aslider.co.il/

קישור לפייסבוק א.ס. לידר בע"מ


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר