המכללה האקדמית גליל מערבי (צילום: ליאור אביטן)
המכללה האקדמית גליל מערבי (צילום: ליאור אביטן)

כנס באקדמית גליל מערבי: "הלוגיסטיקה שמניעה את העולם"

בכנס, שיתקיים היום (ראשון), ישתתפו שר התקשורת יועז הנדל ומנכ"ל "צים ישראל" ניר אבני. נשיא המכללה, פרופ' נסים בן דוד: "הכנס חשוב במיוחד לנוכח האתגרים הרבים שנוצרו בתקופת מגפת הקורונה, הירידה שחלה בהיקפי ההובלה היומית והירידה במספר הטיסות, שלוו בעליית עלויות ההובלה ובהתייקרות של חומרי גלם ומוצרים מוגמרים"

פורסם בתאריך: 27.3.22 09:44

החוג ללוגיסטיקה במכללה האקדמית גליל מערבי יקיים היום (ראשון) כנס מיוחד בנושא "עוד נמשכת השרשרת – הלוגיסטיקה שמניעה את העולם".

במכללה אומרים, כי הכנס ידגיש את העובדה שאנו נמצאים בעידן של שינויים בכל תחומי החיים, ובפרט בתחומי הכלכלה, התעשייה והצרכנות: "התחרות הגוברת על ליבם וכיסם של הלקוחות מחייבת ארגונים וחברות להתייעל ולדעת לאזן בין איכות המוצר, מחירו ומועד אספקתו", אומרים במכללה, "אחד המרכיבים החשובים ביותר בהקשר זה הוא שרשרת האספקה, שניהול נכון שלה הוא תנאי הכרחי לשגשוג הארגון".

 

 

את הכנס יפתחו נשיא המכללה, פרופ' נסים בן דוד וראש החוג ללוגיסטיקה ד"ר עירית טלמור. הנואמים המרכזיים בכנס  יהיו שר התקשורת יועז הנדל, שיסביר על  פרישת תשתיות התקשורת כמיזם ציוני לאומי, ומנכ"ל "צים ישראל" ניר אבני, שיתאר את שרשרת האספקה הגלובלית לנוכח המציאות והאתגרים המשתנים מנקודות מבט שונות.

בן דוד: "המציגים והמרצים בכנס מגיעים מחברות שליבת פעילותן היא שרשרת האספקה וחברות שפעילותן מושפעת במידה רבה ממידת היעילות וההתנהלות של שרשרת האספקה שלהן. הכנס חשוב במיוחד לנוכח האתגרים הרבים שנוצרו בתקופת מגפת הקורונה, הירידה שחלה בהיקפי ההובלה היומית והירידה במספר הטיסות, שלוו בעליית עלויות ההובלה ובהתייקרות של חומרי גלם ומוצרים מוגמרים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר