פרופ' דניאלה רווה (צילום: חן גלילי, דוברות הטכניון)
פרופ' דניאלה רווה (צילום: חן גלילי, דוברות הטכניון)

לראשונה בטכניון: דיקנית בראש הפקולטה לאווירונאוטיקה

פרופ' דניאלה רווה מונתה לדיקנית הראשונה בתולדות הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון. רווה סיימה את לימודיה בפקולטה בהצטיינות והשלימה בה את התואר השני ואת הדוקטורט. “התברכתי בכך שאני יכולה לעסוק בנושאים מרתקים", היא אומרת

פורסם בתאריך: 7.2.24 10:54

ב-1 בינואר הפכה פרופ' דניאלה רווה לדיקנית הראשונה בתולדות הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון. פרופ' רווה החליפה את הדיקן היוצא פרופ' טל שימא.

רווה, בוגרת הפקולטה, סיימה את לימודיה בפקולטה בהצטיינות, השלימה בה את התואר השני ואת הדוקטורט, ובהמשך, כחברת סגל בפקולטה, ביססה את מעמדה כחוקרת מובילה בתחום האווירואלסטיות – הממשק בין כוחות אווירודינמיים למבנים גמישים. כיום מיוצרים בעולם כלי טייס קלים וגמישים יותר, ולכן נדרשת הבנה מעמיקה בהתנהגותם בטיסה. קבוצת המחקר של פרופ' רווה בנתה כלי טיס בלתי מאויש כדי לבחון בניסויים את ההיבטים הקשורים בכך.

כדיקנית אחראית רווה על יישום התוכניות האקדמיות של הפקולטה, על טיפוח שיתופי הפעולה והמחקרים הבין תחומיים ועל שימור המצוינות במחקר ובהוראה, תוך חתירה לשיפור המוניטין של הפקולטה והישגיה.

 

 

״אני גאה להיכנס לתפקיד הדיקנית בפקולטה שבה גדלתי כסטודנטית, ואחרי שנים רבות של מחקר והוראה״, אמרה פרופ׳ רווה, "אני נרגשת לתרום לצמיחת הפקולטה ולהצלחתה, ומצפה לעבוד עם סגל הפקולטה – האקדמי, הטכני והמינהלי – ועם הסטודנטים כדי להמשיך את תנופת הישגי הפקולטה ולהניע חדשנות בהנדסת תעופה וחלל. כמהנדסת אווירונאוטיקה, התברכתי בכך שאני יכולה לעסוק בנושאים מרתקים יום יום. הנדסת אווירונאוטיקה וחלל היא תחום המתאים לנשים ולגברים כאחד, ולכל מהנדס או מהנדסת טובים המסיימים את לימודיהם בפקולטה מובטחת תעסוקה מרתקת בתחום".

נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון: "הפקולטה לאווירונאוטיקה וחלל היא הראשונה שנבנתה בקמפוס הטכניון בנוה שאנן והיחידה בארץ שמכשירה מהנדסים בתחומים אלה. הטכניון משנה את פניו בעשורים האחרונים, ותודות למאמצים נרחבים לאורך עשורים, שיעור הסטודנטיות לתואר ראשון עולה בהתמדה והגיע השנה למחצית מכל הסטודנטים החדשים. אני גאה מאוד שבראש הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל עומדת כעת דיקנית שתהווה השראה ומודל לחיקוי לצעירות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר