אף מפוסל. ד"ר מנאר קעואר | צילום: פרטי
אף מפוסל. ד"ר מנאר קעואר | צילום: פרטי

משפרים את המראה והביטחון העצמי

הכירורג הפלסטי ד"ר מנאר קעואר מבצע את כל הניתוחים הפלסטיים כולל ניתוחי חזה, שאיבות שומן, פיסול הגוף ושאיבת שומן במקצועיות שאין שניה לה, לצד הזרקות וטיפולים אסתטיים מצוינים לשימור ושיפור המראה החיוני של עור הפנים

פורסם בתאריך: 21.11.21 13:19

מנתוני האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית עולה כי בשנת 2020 בוצעו בישראל כ-567 אלף הליכי אסתטיקה רפואית, וכי 78 אלף ישראלים עברו ניתוחים פלסטיים כאלה ואחרים. עוד עולה מנתוני האיגוד כי שלושת הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר בישראל בשנה שעברה היו הגדלת חזה, ניתוח אף ושאיבת שומן. בנוסף, בוצעו ניתוחי הרמת עפעפיים, הרמות חזה לנשים, מתיחות בטן, מתיחות פנים  והצמדות אוזניים. במהלך 2020 בוצעו בישראל גם כ-250 אלף הזרקות בוטוליניום טוקסין (בוטוקס) בקרב גברים ונשים, וכ-90 אלף הזרקות של מילוי חומצה היאלורונית מסוגים שונים למילוי קמטים ועיצוב הפנים.

את כל אלה מבצע ד"ר מנאר קעואר במרפאה שלו בקומה השביעית, בקניון הסיטי סנטר, במושבה הגרמנית ובסניף הנוסף בעיר נצרת.

ד"ר מנאר קעואר הוא מומחה בכירורגיה פלסטית מזה שבע שנים. למד באוניברסיטת ירושלים וסיים התמחות בבית החולים איכילוב. עבד מספר שנים בבית החולים מאיר בכפר סבא כאחראי על תחום עיצוב הגוף אחרי ירידה במשקל, ועובד בקופת החולים מכבי. שתי המרפאות בבעלותו מתמחות בכירורגיה פלסטית ובטיפולים אסתטיים.

ד"ר קעואר מומחה בהגדלות חזה, ניתוחי עפעפיים, הרמות והקטנות חזה, מתיחות בטן, שאיבות שומן, עיצוב גוף, שאיבות שומן מיוחדות – HD  – שאיבות מתקדמות לעיצוב קווי המתאר של הבטן מבחינת קוביות ושרירים.

לדברי ד"ר קעואר "מדובר בשאיבת שומן יותר מדויקת. אני מחדד את ומסדר את מראה הבטן, מי שרוצה לסדר את הכרס הקטנה, למשל".

לצד כל אלה מבצע ד"ר קעואר טיפולים אסתטיים ביניהם טיפול בצלקות ושיקום עור הפנים, הזרקות של חומצות היאלרוניות ובוטוקס, עיצוב אף כירורגי ולא כירורגי, טיפול בסימני מתיחה וכל מה שקשור באסתטיקה של הפנים להשגת מראה טבעי, רענן ומואר.

להשלמת הטיפולים האסתטיים והכירורגיים, במרפאות יושבת מטפלת מקצועית מנוסה אשר מעניקה טיפולים משלימים באמצעות טכנולוגיות חדשניות לשיקום העור, טיפולי פנים, הסרות שיער בלייזר, מזותרפיה ועוד.

"פתחתי את המרפאות שלי כאשר זיהיתי צורך במתן שירות בוטיק איכותי של כירורג מוסמך. הטיפול אישי מאוד, כל לקוח מקבל טיפול מותאם למראה ולרצונות שלו. אני מסביר לכל מי שמגיע אליי על התהליך שיעבור כדי להחזיר את החיוניות לעור, ללא מראה מנופח ומוגזם. אני לא עושה טיפולים סטנדרטיים, אם משהי מבקשת הגדלת חזה למשל, הניתוח ייעשה בהתאם לנתוני גופה ובהתחשב ברצונותיה. אותו הדבר בכל מה שקשור להזרקות. אני מאמין בפנים רעננות ללא מראה עשוי".

ד"ר מנאר קעואר | צילום: פרטי

ד"ר מנאר קעואר | צילום: פרטי

אילו ניתוחים הכי מבוקשים אצלך?

"הגדלות חזה, עיצוב ופיסול הגוף ושאיבות שומן. נשים אחרי לידה מגיעות בעיקר לעיצוב הגוף. מבחינת הליכים שאינם ניתוחיים, ההזרקות הן התחום החם בשילוב טיפולים לשיפור מרקם עור הפנים כמו הזרקות באמצעות מכשור רפואי מיוחד, טיפול בגלי חום או RF וחומרים נוספים חדשים שמרעננים את עור הפנים, מצעירים אותו ומשיבים לו חיוניות במקום המראה היבש והעייף".

הלקוחות של ד"ר קעואר מגיעים מכל מקום בארץ והחל מגיל 20. לניתוחי אף ואוזניים מגיעים בגיל צעיר יותר. את הניתוחים הוא מבצע בבית החולים אלישע בחיפה ובמרכז הרפואי TLV בתל אביב.

אילו טיפים יש לך רגע לפני שבוחרים מרפאה?

"אני ממליץ לוודא שהרופא שיושבים מולו הוא מומחה בכירורגיה פלסטית ולא כזה שאינו מומחה. כדאי להבין את המשמעויות בפנייה לרופא שאינו מומחה במקצוע – נכון לעכשיו, רק מומחים לכירורגיה פלסטית מקבלים את ההכשרה לביצוע הניתוחים הפלסטיים כחלק מהתמחותם, ולגבי טיפולים אסתטיים לא כירורגים, גם הכירורגים הפלסטיים וגם רופאי העור המומחים מוכשרים בנושא במשך 6 שנות ההתמחות שלהם.

דבר חשוב נוסף הוא לא להסתכל על מה עשו אחרים. לכל אחד מבנה פנים ועור שונה ומה שייראה טוב על אחת ייראה פחות טוב על אחרת. הטיפול חייב להתבצע בהתאמה אישית. והכי חשוב הוא הקשר שנוצר עם המטופלים, קשר שבלעדיו אין הצלחה לטיפול".

המתעניינים בטיפול כירורגי או אסתטי אצל מומחה בתחומו שמעניק יחס אישי לתוצאה מושלמת, מוזמנים לפנות לד"ר מנאר קעואר  לקביעת פגישה אישית.

לפרטים: קניון הסיטי סנטר, המושבה הגרמנית, טל. 053-5243911,  drkawar.com


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר