יופי טבעי שמדבר בעד עצמו. ליאת פכטר | צילום: פרטי
יופי טבעי שמדבר בעד עצמו. ליאת פכטר | צילום: פרטי

מרפאת בוטיק לטיפולים אסתטיים רפואיים

Face Art כשמה כן היא – קליניקה אינטימית ונעימה לעיצוב ופיסול הפנים על ידי הזרקות, טיפולי אנטיאייג'ינג מקצועיים והסרת שיער בלייזר. המענה הוליסטי, ההתייחסות לטיפול כאומנות והכל בהתאמה לצורכי הלקוחות. ההמלצות מדברות בעד עצמן

פורסם בתאריך: 21.11.21 14:20

"אצלי השינוי הוא דרמטי, אבל עם זאת לא מוגזם ונראה הכי טבעי שיש. הרופאה סופר מקצועית, בעלת יד עדינה ורגישות שאין כמותה. התחושה בפייס ארט היא שליאת המקסימה וכל הצוות יודעים להשקיע בלקוחה מרוצה כדי שתראה בקליניקה בית. אני מקבלת שירות מקצועי, מחיר הוגן, קליניקה מבריקה ואת הזכות להיראות צעירה".

"כמטופלת בפייס ארט, אני רוצה לספר על יחס של רופאה מדהימה, שעובדת במקצועיות ועם כל הלב. על המקום האינטימי שעובד בשקיפות, על ההסברים המדויקים שנותנים תחושת רוגע וביטחון, אבל הכי חשוב: התוצאות המדהימות והמחמאות שאני מקבלת".

"ברצוני להמליץ על טיפול הפנים שעברתי בפייס ארט. צוות מדהים, אנושי ומקצועי מלווה אותך בכל שלב. מייעץ ומכוון, והתוצאה פשוט מהממת. ממליצה בחום".

"לאחרונה התנסיתי בטיפול קוסמטי חדש, עיסוי עם מכשיר ייעודי שבוצע על ידי הקוסמטיקאית מלי במכון Face Art, במרכז החדש באיינשטיין. יומיים אחרי הטיפול, העור שלי (שהיה פגוע שמש ומגורה) נראה פשוט נפלא! רגוע, מתוח ובריא, וזאת רק אחרי טיפל אחד. מצפה להמשך. תודה לכן בנות יקרות".

מכתבי תודה אלה ועוד רבים אחרים מעטרים את משרדה של ליאת פכטר וד"ר רימה, הבעלים של מכון האסתטיקהFace Art, במרכז המסחרי החדש באיינשטיין. המקום נפתח לפני כארבע שנים כמרפאת בוטיק לטיפולים רפואיים אסתטיים מקצועיים, באווירה נעימה, רגועה ואינטימית.

צוות המרפאה כולל רופאים מומחים ומקצועיים, בעלי ניסיון רב בתחום, מטפלת בלייזר וקוסמטיקאית מנוסה, הרואים בטיפולים האסתטיים אומנות לשמה ובעבודתם מפסלים את הפנים בהתאמה אישית לכל לקוחה ובהתאם לרצונה, תוך ראייה כוללת של מבנה הפנים ומרקם העור, ותוך התאמת תוכנית טיפולית אישית, הכוללת הזרקות בהתאם לצורך וטיפולי פנים מתקדמים, לשיפור ומיקסום התוצאות.

"אנחנו רוצים להישאר צעירים לנצח, להרגיש טוב עם עצמנו, לצאת לרחוב זקופי קומה, והיום, אנו יכולים לעשות זאת בזכות הפיתוחים והחידושים בתחום האסתטיקה הרפואית, וחומרי המילוי האיכותיים", כך ליאת, שבאה מתחום התועמלנות הרפואית. היא עבדה הרבה שנים בחברת "טבע" ובחברות גדולות לציוד רפואי, בשיווק של חומצות היאלורוניות וחוטים לרופאים העוסקים בתחום האסתטיקה, כך נחשפה לעולם האסתטיקה. "הצצתי ונפגעתי". היא למדה והתמקצעה בכל החומרים והטיפולים הקיימים בשוק וניהלה מרפאת רופאים. כך חברה לד"ר רימה, העוסקת בתחום הטיפולים האסתטיים הרפואיים כמעט עשור, והשתיים החליטו לפתוח יחד את קליניקת הבוטיק פייס ארט.

"החלטנו לפתוח משהו חדש בנוף החיפאי שמביא קונספט של איכות, מקצועיות, יחס אישי ומענה כולל של הזרקות וטיפולי פנים. מקבלים לקוחה בזמן שנקבע רק לה, כל אחת נמצאת באור הזרקורים ומקבלת מכולנו את מלוא תשומת הלב".

בפייס ארט – כשמה כן היא – מעצבים את תווי הפנים ועוסקים באומנות של הפנים, אם בהזרקות בוטוקס, מילויים למיניהם באמצעות חומצות היאלורוניות ורדיאס, שיפור מרקם העור באמצעות הזרקות וטיפולי קוסמטיקה חדישים הכוללים מכשור, פילינג מסוגים שונים, טיפולי אנטיאייג'ינג, פיגמנטציה ומזותרפיה.

כמו כן, כמענה כולל לכל הלקוחות, אנו מבצעים טיפולי הסרת שיער בלייזר עם המכשיר המתקדם ביותר בעולם, ה -VECTUS, שמיוצר בארה"ב ומטפלת לייזר מנוסה עם 15 שנות ניסיון, שילוב מנצח לתוצאות כבר מהטיפול הראשון.

"התרחבנו ולשורות המרפאה הצטרף רופא בכיר נוסף", מוסיפה ליאת, "חשוב לנו להביא ללקוחות את הרופאים והמטפלים המקצועיים והמנוסים בתחום.

מלי הקוסמטיקאית בטיפול OxyGeneo | צילום: פרטי

מלי הקוסמטיקאית בטיפול OxyGeneo | צילום: פרטי

יש לכם טיפול שהפך להיט.

"כן, טיפול אנטיאייג'ינג באמצעות מכשיר ה – OxyGeneo שהוא טיפול משולב בחמצן וקפסולה המותאמת לסוג העור, גלי רדיו ואולטרסאונד. את הטיפול הייחודי משלבת הקוסמטיקאית ומטפלת בבעיות בעור הפנים בהתאמה אישית. אחרי סדרה קצרה של טיפולים במכשיר החדש התוצאות מרהיבות, העור מחזיר לעצמו חיוניות וברק".

בפייס ארט נותנים מענה כולל לכל מה שמפריע לאישה, הצניחה של הפנים, הקמטים, שקיעת העיניים, שיקום העור, והשילוב בין ההזרקות והטיפולים הקוסמטיים מעניק ללקוחה עבודה מקצועית מאוד על עור הפנים לצד תחושה ביתית מפנקת.

בפייס ארט עושים שימוש במוצרים ובחומרים הבטוחים והיעילים ביותר, המאושרים במשרד הבריאות ועומדים בתקנים האירופאיים וה- FDA האמריקאי. "יש אצלנו מוצרים יוקרתיים שהשפעתם מוכחת. הרופאים שלנו משתלמים בארץ ובחו"ל, מה שמאפשר לנו לעמוד בסטנדרטים שהצבנו לעצמנו, ועל כך באמת מעידים מכתבי ההמלצה הרבים שאנו מקבלים".

הטיפולים בפייס ארט נעשים בתהליך הדרגתי ומותאם בהתאם למה שמפריע ללקוחה. "אנחנו מכוונים גם לקהל צעיר המעוניין בעיצוב שפתיים ופיסול אף וגם לקהל הבוגר יותר, שצריך הרמה, מילוי ועיצוב. יש לנו לקוחות קבועות שחוזרות לנסות את הטיפולים החדשים שלנו. שהרי ברגע שמתחילים קשה לעצור, זה הופך להתמכרות. התמכרות למראה, ולתחושה הטובה, וכל תקופה באים לנסות משהו חדש. התהליך שלנו עוטף, אנו בודקים בהדרגה מה צריך להוסיף ואיפה מבחינת הזרקות כדי שלא ייווצר מראה מוגזם, אנו מאמינים במראה הטבעי וההולם לכל גיל, כפי שניתן לראות עליי, כולם אומרים שאני נראית ממש צעירה ולא מוזרקת. אבל זו המקצועיות שלנו, אני מוזרקת כבר שנים ועושה ומנסה את כל הטיפולים על עצמי לפני שמביאה ללקוחות וניתן באמת להתרשם מהמראה הרענן, הצעיר והכי חשוב, טבעי".

בימים אלה הטבות בלעדיות לקוראי כלבו – טיפול ניסיון במכשיר האנטיאייג'ינגOxyGeneo  במחיר של 250 שקלים במקום 550 שקלים וגם טיפול הסרת שיער בלייזר – מתנה!  (בית שחי / שפם /סנטר)

לפרטים: מרכז מסחרי אינשטיין 139, חיפה. קומה 2

04-8771761, 052-4022626

www.faceart.co.il


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר