מטופלת לפני ואחרי שאיבת שומן וטיפול במכשיר החדשני (צילומים: ד"ר מנאר קעואר)
מטופלת לפני ואחרי שאיבת שומן וטיפול במכשיר החדשני (צילומים: ד"ר מנאר קעואר)

המילה האחרונה בתחום שאיבת השומן ומתיחת העור

מצב שיש בו עודפי עור ולא רק עודפי שומן, מהווה בעיה עיקרית שהרבה פעמים לא מאפשרת ביצוע שאיבת שומן בלבד, והפתרון לכך, בדרך כלל, הוא ניתוח נוסף של מתיחת עור. נשים רבות מוותרות על התהליך בשל החתכים הארוכים והצלקות שבהם הוא כרוך. ד"ר מנאר קעואר, מומחה בכירורגיה פלסטית ואסתטית, בעל ניסיון רב שנים בתחום, מציע טיפול ייחודי באמצעות מכשיר חדשני בלי חתכים ובלי צלקות

פורסם בתאריך: 16.2.23 12:26

מי מאיתנו לא רוצה להיראות טוב הן מול עצמו כשהוא מביט במראה והן מול העולם? מי מאיתנו לא רוצה גוף חטוב? התשובה לשאלה ברורה: כולנו. זו אולי הסיבה שבגללה הפכו ניתוחי שאיבת השומן ומתיחת העור לפופולאריים ומבוקשים מאוד בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית.

ד"ר מנאר קעואר, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, בעל שתי קליניקות פרטיות בחיפה ובנצרת, מסביר, כי זו טעות לחשוב שניתוח שאיבת שומן הוא תחליף לירידה במשקל או לאימוץ אורח חיים בריא. לדבריו, ניתוח שאיבת שומן נועד אך ורק לחיטוב ועיצוב ובאזורים מסוימים בגוף, שבהם מצטבר שומן עיקש כמו בירכיים, בבטן, בזרועות ולפעמים גם במותניים.

ד"ר קעואר: "ניתוח של שאיבת שומן לא מיועד להרזיה, כמו שרבים נוטים לחשוב, אלא אך ורק לטיפול בעודפי שומן עיקשים ולעיצוב הגוף".

ד"ר קעואר הוא בעל ניסיון רב שנים בתחום. הוא סיים לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, ואת ההתמחות בכירורגיה פלסטית ואסתטית עשה בבית החולים איכילוב בתל אביב. בהמשך עבד בבית החולים מאיר בכפר סבא, שם היה אחראי על ניתוחים של עיצוב גוף לאחר ירידה במשקל. ד"ר קעואר מקפיד להשתתף בכנסים בארץ ובחו"ל ולהתעדכן כל העת בחידושים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית. בשמונה השנים האחרונות הוא עסוק כל-כולו בניתוחי גוף וטיפולים אסתטיים שונים.

מה עושים עם העור שנשאר?

לדברי ד"ר קעואר, בעיה מוכרת וידועה, שבה נתקל כל מנתח שמבצע שאיבת שומן קשורה לעודפי העור שנשארים אחרי ניתוח כזה. כדי לפתור את בעיית עודפי העור, יש צורך, במקרים רבים, אחרי שאיבת השומן, לבצע גם מתיחה של העור, שהיא בעצם ניתוח נוסף שכרוך בצלקות ובחתכים. התופעה של עודפי עור רבים מוכרת אצל נשים אחרי לידה ואצל אנשים אחרי ירידה מאסיבית במשקל ואחרי ניתוחים בריאטריים.

בלי חתכים ובלי צלקות. ה-RENUVION (צילום: יח"צ)

בלי חתכים ובלי צלקות. ה-RENUVION (צילום: יח"צ)

הבשורה בתחום היא מכשיר חדשני בשם RENUVION או בשמו הקודם J-Plasma, שד"ר קעואר היה הראשון בארץ להשתמש בו. ד"ר קעואר מסביר: "נשים רבות מוותרות על מתיחת העור אחרי ניתוח של שאיבת השומן בגלל החתכים והצלקות. המכשיר החדש מבצע את מתיחת העור בלי החתכים והצלקות. בסוף כל ניתוח של שאיבת שומן, מעבירים את המכשיר מתחת לעור לצורך מיצוקו בטכנולוגיה ייחודית, והוא נותן תוצאות בהחלט טובות וגורם למיצוק העור. חשוב להדגיש שבניתוח שאיבת שומן החתכים הם מזעריים, ואילו מתיחת עור מחייבת חתכים ארוכים. לנשים רבות יש עודפי עור קלים, והמכשיר הזה הוא פתרון מצוין עבורן. הטיפול במכשיר מתאים לאזור הבטן, הזרועות והירכיים וגם הסנטר וכמעט בכל אזור אחר בגוף".

 

 

מהו ניתוח שאיבת שומן והאם הוא מתאים לכל אחד?

"שאיבת שומן היא ניתוח לטיפול בהצטברויות שומן באזורים מסוימים בגוף, שמבוצע על ידי הזרקת תמיסה מיוחדת לאזור הייעודי. התמיסה עוזרת בפירוק עודפי השומן, הרדמה ומניעת דימומים, את עודפי השומן שואבים החוצה בעזרת צינורית מיוחדת. שאיבת שומן מתאימה בדרך כלל לאנשים בטווח גילאים של 50-25 (אבל לא רק), בעלי עור באיכות טובה. את סוג העור מאבחנים בבדיקה גופנית לפני הניתוח. לנשים אחרי גיל המעבר, למשל, שאיבת שומן פחות מתאימה, כי בגילאים המאוחרים העור פחות אלסטי, וחוסר אלסטיות יגרע מהתוצאה. אגב, בחלק מהמקרים האלה, המכשיר החדש יכול להוות פתרון, אבל את זה אפשר לדעת רק לאחר בדיקה של המטופל או המטופלת".

האם הניתוח מבוצע בהרדמה כללית וכמה זמן נמשכת ההחלמה?

"הניתוח מתבצע בהרדמה כללית, ולאחריו ובמשך כשבועיים יש בצקות, נפיחויות וסימנים כחולים שהולכים ונעלמים בהדרגה. כדי לסייע לעור להתכווץ, יש ללבוש במשך כמה שבועות בגדים לוחצים (כמו מחוך). את התוצאה הסופית של הניתוח רואים לאחר כחצי שנה עד תשעה חודשים".

אגב, את עודפי השומן שנשאבו מהגוף לא חייבים לזרוק. לדברי ד"ר קעואר אפשר לעשות בהם שימוש באזורים אחרים בגוף, ולהזריק אותם, למשל, לפנים או לישבן. "זו אופציה שקיימת, אבל ההחלטה לגביה מתקבלת רק לאחר בדיקה. נשים רבות מנצלות את האופציה הזו ומקבלות שני ניתוחים בניתוח אחד".

מלבד שאיבת שומן ומתיחת בטן בקליניקות של ד"ר קעואר מבוצעים טיפולים אסתטיים מגוונים נוספים, כמו ניתוחי חזה לסוגיהם (הגדלה, הקטנה, הרמה), עיצוב חזה גברי, טיפולים שונים להצערת עור הפנים על ידי חומרי מילוי או בוטוקס, טיפול בהזעת יתר ועוד.


לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ:

ד"ר מנאר קעואר, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית

בניין המרכז המסחרי סיטי סנטר, חיפה קומה 7 (שד' בן גוריון 6, המושבה הגרמנית)

טלפון: 053-5243911

טלפקס: 077-2013871

דוא"ל: [email protected]

אתר אינטרנט >>> 

פייסבוק >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר