לפני ואחרי טיפול (צילום: טיפה של קסם)
לפני ואחרי טיפול (צילום: טיפה של קסם)

טיפה של קסם והרבה הרבה יותר

קליניקות, המציעות שלל טיפולים אסתטיים ומבטיחות לנו ניסים ונפלאות, צצו בשנים האחרונות כפטריות אחר הגשם. מכיוון שמדובר בדבר היקר לנו מכל, הגוף שלנו, חשוב שנדע לאן לפנות, כדי שההבטחות יהפכו גם למציאות. הכתבה הבאה תפתור לכן את כל ההתלבטויות

פורסם בתאריך: 4.3.23 20:17

טרנד הטיפולים האסתטיים צבר תאוצה בשנים האחרונות, עד שקשה כיום למצוא אישה שלא משלבת בשגרת הטיפוח שלה הזרקות למיניהן וטיפולי לייזר שונים. קליניקות המציעות שלל טיפולים, שמבטיחות להפחית מגילנו כמה שנים טובות, צצות בזו אחר זו כפטריות אחר הגשם, וכאן בדיוק נשאלת השאלה – לאיזו קליניקה מומלץ לפנות? איך נדע שמי שמטפל בנו הוא באמת מומחה בתחום? אחרי הכל מדובר בדבר היקר לנו מכל. בגוף שלנו.

לפני ואחרי טיפול (צילום: טיפה של קסם)

לפני ואחרי טיפול (צילום: טיפה של קסם)

"טיפה של קסם – המרכז לרפואה אסתטית מתקדמת" היא קליניקה משפחתית לטיפולים אסתטיים, מהוותיקות בכרמל, בבעלותם של בני הזוג, ד"ר עדי וד"ר ניסים ניסימוב. ד"ר עדי ניסימוב היא רופאת משפחה ותיקה, וד"ר ניסים ניסימוב הוא רופא כירורג בכיר במרכז הרפואי כרמל זה כ-15 שנה, שניהם מומחים ברפואה אסתטית ועתירי ניסיון בתחום, כך שתהיו סמוכות ובטוחות, שכאן אתן בידיים מקצועיות טובות.

לפני ואחרי טיפול (צילום: טיפה של קסם)

לפני ואחרי טיפול (צילום: טיפה של קסם)

בקליניקה, המצוידת במכשור החדיש ביותר, המילה האחרונה בתחום, מבצעים בני הזוג ניסימוב מנעד רחב של טיפולים אסתטיים. עובדת היותו של ד"ר ניסים כירורג מומחה, מביאה איתה ללקוחות הקליניקה ערך מוסף חשוב לאין ערוך, שכן הוא מבצע גם טיפולים מעט יותר פולשניים, שלא מבוצעים בקליניקות אחרות.

 

 

כך, למשל, טיפול ייחודי שמבוצע על ידי ד"ר ניסים, בכובעו כרופא כירורג, הוא הסרת נגעים שונים מהעור (שומות ונקודות חן) ללא צלקות. ד"ר ניסים מסביר: "הטיפול הזה מתבצע על ידי מכשיר לייזר עדין, שנקרא לייזר CO2, שרק לרופאים כירורגים יש אישור להשתמש בו. הטיפול הזה מיועד להסרת נגעים שונים בפנים או בכל אזור אחר בגוף, לטיפול בכתמי פיגמנטציה עמוקים, לטיפול בנימי דם, צלקות אקנה, אקנה פעיל ועוד. אני מדמה את המכשיר הזה לחרב של לוק סקייווקר מ'מלחמת הכוכבים'. הוא מסיר את הנגע, ובו בזמן 'סוגר' את המקום ללא פגיעה בעור. נגעים שנראים לי חשודים – וזה הערך המוסף שאני מעניק ללקוחות הקליניקה, מבוטחי כללית – אני שולח לבדיקה בבית החולים".

ד"ר ניסים ניסימוב (צילום: טיפה של קסם)

ד"ר ניסים ניסימוב (צילום: טיפה של קסם)

בין הטיפולים הנוספים שמבוצעים במרפאה על ידי ד"ר עדי וד"ר ניסים: מתיחת פנים על ידי חוטי הרמה, מיצוק העור, פיסול פנים, שאיבות שומן, מילוי ועיצוב שפתיים, מזותרפיה, טיפול בהזעת יתר, טיפולי הזרקות למיניהן ועוד.

בגזרת ההזרקות מבוצעים בקליניקה טיפולי בוטוקס למיניהם, ולדברי ד"ר ניסים, טיפולים אלה מבוצעים גם במקומות פחות קונבנציונאליים, כמו מסביב לפה ואפילו בפי הטבעת. "הזרקת בוטוקס בפי הטבעת", מסביר ד"ר ניסים, "היא טיפול מקובל בפיסורה. כמה טיפות של בוטוקס משחררות את השריר".

ד"ר ניסים ניסימוב (צילום: טיפה של קסם)

ד"ר ניסים ניסימוב (צילום: טיפה של קסם)

לצד הזרקות הבוטוקס, מבוצעים בקליניקה גם ההזרקות המבוקשות של חומצה היאלורונית, והבשורה האחרונה בתחום הצערת עור הפנים היא הזרקת חומצות פולילקטיות. מדובר בטיפולים ביולוגיים לנשים עם עור בוגר, המיועדים לחיזוק ומיצוק עור הפנים על ידי שיקום הקולוגן והאלסטין. "הטיפול בחומצה פולילקטית מתבצע בשני סבבים, והגדולה שלו היא ביכולת לטפל בעור בוגר, שזו אחת ההתמחויות של הקליניקה שלנו", מסביר ד"ר ניסים.

באגף הלייזר מבוצעים בקליניקה טיפולים חדשניים להמסות שומן ולהידוק ומיצוק העור, גם באזורים בעייתיים, כמו מתחת לסנטר. "מדובר בטיפול שאורך כחצי שעה ואינו מצריך החלמה עם תוצאה ניכרת לעין בחלוף 90 יום". כמו כן, מבוצעים טיפולי הסרת שיער בלייזר.

טיפול ייחודי נוסף, שמבוצע על ידי ד"ר ניסים, מיועד לנשים שעברו כריתות שד מוגבלות (כריתה של אזור מסוים בשד) לצורך ביופסיה, למשל, ונותר אצלן פגם לא אסתטי. את הפגם הזה ד"ר ניסימוב מתקן בעזרת שומן שהוא שואב מאזור אחר בגוף, ולדבריו, לטיפול הזה יש תוצאות מאוד טובות ויפות.

הטיפול ב"טיפה של קסם" מתבצע באמצעות חומרי המילוי הטובים ביותר הקיימים בשוק. בעוד בקליניקות רבות עובדים, בדרך כלל, עם חברה משווקת אחת, ב"טיפה של קסם" עובדים עם כמה חברות, כשמכל אחת מהן הם בוחרים את המוצרים הטובים ביותר.

לטובת מי שחוששות מהכאבים במהלך הטיפולים, הן כאבים פיזיים ולאחר מכן גם כאבים בכיס, הנה צפירת הרגעה: הטיפולים בקליניקה נעשים לאחר מריחה של משחות עוצמתיות לשיכוך כאבים ובמקרה הצורך גם תחת הרדמה מקומית. המחירים ותנאי התשלום לגמרי נוחים, תוך התחשבות מלאה בכל לקוחה ולקוחה. ניתן גם לקבל מימון מחברת אשראי חוץ בנקאית, איתה עובדת הקליניקה.

נוסף על עבודתם השוטפת בקליניקה, ד"ר עדי וד"ר ניסים ניסימוב מקיימים גם סדנאות הדרכה המיועדות לרופאים צעירים, שבהן הם מלמדים אותם טכניקות שונות של הזרקה, הרמה בחוטים ופעולות שונות נוספות.

לסיכום, ד"ר עדי ניסימוב מבקשת להדגיש, כי אמנם הכתבה היא לרגל יום האישה הבינלאומי, אך, לדבריה, תחום הטיפולים האסתטיים אינו פוסח בשנים האחרונות גם על הגברים. לפיכך, גם הגברים מוזמנים.


טיפה של קסם – המרכז לרפואה אסתטית מתקדמת

כתובת: חורב 24, חיפה, טלפון: 050-3800063

לפייסבוק של טיפה של קסם >>>

לאינסטגרם של טיפה של קסם >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר