ניתוח עפעפיים עליונים - לפני ואחרי
ניתוח עפעפיים עליונים - לפני ואחרי

ניתוחים פלסטיים או טיפולים אסתטיים? מתי צריך לנתח?

לאחר שנים רבות, בהן ניתח מאות גברים ונשים במרחב הנגב, החליט ד"ר עופר ארנון, מומחה בכירורגיה פלסטית, לעשות תפנית בחייו, עזב את הדרום ועבר עם משפחתו להתגורר בצפון, כשהוא, כמובן, מביא עימו את המרפאה הפרטית שלו, בעלת המוניטין. ד"ר ארנון מבצע מגוון רחב של ניתוחים פלסטיים, ואנחנו שוחחנו איתו על מקומם של ניתוחים אלה בעידן הזרקות הבוטוקס ושאר המילויים. ספוילר: יש ניתוחים ששום טיפול אסתטי לא יכול להחליף

פורסם בתאריך: 15.3.23 23:30

האם הניתוח יצליח? האם ישיג את מטרתו וישפר את הדרוש שיפור? האם הרופא המנתח שבחרנו הוא הטוב ביותר? שאלות אלה, סביר להניח, מנקרות במוחו של כל מי שמבקש לשפר את מראהו באמצעות ניתוח פלסטי. אחרי הכל, מדובר בניתוח לכל דבר ועניין ובדבר היקר לנו מכל – הגוף שלנו, ורק טבעי הוא שהתהליך ילווה בלא מעט חששות ובפחדים. מהסיבה הזו, נשים רבות (וכן, גם גברים) מעדיפות כיום לעבור טיפולים אסתטיים (הזרקות בוטוקס ומילויים למיניהם) על פני ניתוח פלסטי. אולם נשאלת השאלה – האם טיפול אסתטי יכול להחליף ניתוח פלסטי? התשובה, כצפוי, נחלקת לשניים: כן ולא.

ניתוח חזה - לפני ואחרי

ניתוח חזה – לפני ואחרי

ד"ר עופר ארנון, מומחה בכירורגיה פלסטית, מוכר היטב לתושבות ותושבי דרום הארץ. לאחר שנים רבות, בהן עבד במרפאה פרטית בבאר שבע וניתח מאות נשים וגברים מכל מרחב הנגב, הוא החליט לעשות תפנית בחייו ועבר עם משפחתו להתגורר בעין הוד. איתו לצפון עברה גם המרפאה הפרטית שלו, הממוקמת עתה בשדרות מוריה בחיפה. בהמשך השיחה יתברר, כי הבחירה של ד"ר ארנון להתגורר בכפר האמנים על רכס הכרמל לא הייתה מקרית, שכן יש לו זיקה חזקה לאמנות בכלל ולפיסול בפרט, והוא עצמו פסל מוכשר.

ד"ר ארנון, האם טיפול אסתטי יכול לבוא במקום ניתוח פלסטי?

"כיום, בהחלט יש פעולות אסתטיות שמייתרות את הצורך בניתוח ונותנות תוצאות טובות, וגם אני, באופן אישי, מבצע טיפולי הזרקות לפנים של בוטוקס וחומרי מילוי אחרים. מהסיבה הזו, בשנים האחרונות מספר ניתוחי מתיחת הפנים פחת באופן משמעותי. לדוגמה, אם בעבר, כדי להרים את מרכז הפנים, היה צורך בניתוח לא פשוט, שכלל חתך בעפעף התחתון, כיום אפשר להשיג תוצאה טובה מאוד בהזרקה די פשוטה. אבל בהקשר זה חשוב לציין, שיש מטופלים עם נטייה לבצקות שאסור לבצע בהם את ההזרקה הזו. מטופלים אלה עלולים לפתח בצקת כרונית, שקשה מאוד לטפל בה, וזו צרה צרורה, ולכן, אין מנוס מניתוח".

ולאילו ניתוחים, למשל, אין תחליף?

"יש מספר ניתוחים פלסטיים ששום טיפול אסתטי לא יכול לבוא במקומם. למשל, ניתוח בעפעפיים העליונים. כשרוצים לטפל בעודף עור בין הגבה לריסים, שום פעולה אסתטית לא תניב תוצאה טובה. הניתוח, לעומת זאת, ייתן תוצאה מעולה, ומדובר בניתוח פשוט יחסית. פעם הייתי מבצע אותו בהרדמה מקומית, וכיום אני מבצע אותו בסדציה או בהרדמה קלה, כדי שהמטופל לא יחווה שום סבל.

ד"ר עופר ארנון

ד"ר עופר ארנון

"ניתוח נוסף שאין לו תחליף הוא מתיחת בטן. מתיחת בטן מיועדת או לאנשים שהשילו עשרות קילוגרמים ממשקלם, בין אם הם אחרי ניתוחים בריאטריים ובין אם הם אחרי דיאטה משנה חיים. במקרים אלה, אין שום דרך להיפטר מעודפי העור מאזור הבטן התחתונה, אלא רק בניתוח. בנשים שסיימו מסכת של הריונות ולידות או שהרו בגיל מאוחר ונשארו עם עודפי עור בבטן ועם חזה מרוקן, נהוג לעיתים לבצע ניתוח משולב, שנקרא 'מאמי מייק אובר'. מדובר בניתוח שכולל מתיחת בטן, הידוק שרירים, שאיבת שומן מאזור המותניים וניתוח חזה (הרמה, הרמה והקטנה או הרמה והגדלה). נשים אחרי ניתוח כזה נוהגות לומר שהן מרגישות כאילו נולדו מחדש, לאחר שנים שחוו תסכול מהשינויים שחלו בגופן בעקבות ההריונות והלידות".

 

 

בוא נחזור רגע לאזור הפנים. מה באשר לניתוחי אף?

"כיום ניתן לעשות עיצוב אף במקרים רבים – גם של אף גדול, נשרי או עם גבנון – באמצעות הזרקות בלבד, ובלא מעט מקרים כאלה נחסך הצורך בניתוח. עם זאת, יש לא מעט מקרים שבהם אין ברירה אחרת ואין מנוס מניתוח".

ד"ר ארנון מבצע שורה ארוכה של ניתוחים פלסטיים, בהם: ניתוחי עיצוב פנים, הכוללים ניתוחי אף, ניתוח הרמת עפעפיים, מתיחת פנים וצוואר, השתלת שומן והצמדת אוזניים; ניתוחי בטן וגוף, הכוללים עיצוב גוף, מתיחת בטן, הצרת היקפים, שאיבת שומנים, המסת שומן והשתלת שומן; ניתוחי חזה, הכוללים הרמה, תיקון בסימטריה, הגדלה על ידי השתלת שומן או על ידי משתלים, וכן ניתוח שמאוד נפוץ בזמן האחרון של הסרת משתלים והרמת החזה. לדברי ד"ר ארנון, לא מעט נשים שעשו הגדלת חזה לפני כעשור מבקשות כיום להסיר את המשתלים, מכל מיני סיבות, בין היתר משום שהחזה כבר לא נראה טוב והפך נפול או מכביד. ד"ר ארנון מסביר, כי במקרים אלה, נהוג להוציא את המשתלים ולארגן את הרקמה החיונית של האישה בצורת שד צעיר ונערי. נוסף על כל אלה, מבצע ד"ר ארנון טיפולי הזרקות למיניהם.

ד"ר ארנון השתלם בארץ ובחו"ל בכירורגיה פלסטית וברפואה אסתטית, הוא בעל ניסיון רב שנים בתחום ומשמש רופא פלסטיקאי ומנתח בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבתי החולים ברזילי באשקלון והלל יפה בחדרה. הוא חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, בהסתדרות הרפואית בישראל, באיגוד הישראלי לכוויות, בחברה הבינלאומית לניתוחים פלסטיים אסתטיים – ISAPS, באיגוד האירופי לאסתטיקה רפואית ESCADA ובחברה לדרמטולוגיה כירורגית.

ניתוח פנים. לפני ואחרי

ניתוח פנים. לפני ואחרי

מנתחים פלסטיים יש לא מעט. איך בוחרים באחד הנכון?

"בראש ובראשונה, חשוב לזכור שהזול (עיינו ערך טורקיה) יכול לצאת יקר, ואפילו יקר מאוד, שכן מדובר בגוף שלנו. ההמלצה שלי לכל איש ואישה שמבקשים לעבור ניתוח פלסטי היא לעבור על האתרים של המנתחים השונים ולהתרשם מהתוצאות. אם הן משביעות את רצונם, השלב הבא צריך להיות פגישה עם הרופא. אם נוצרת כימיה עם הרופא ואנחנו בטוחים שהוא באמת הבין את רצונותינו ודרישותינו, אז מה טוב. כמו כן ולא פחות חשוב, יש לוודא שמולנו יושב רופא פלסטיקאי מומחה, בעל ניסיון מוכח, שהוא גם חבר באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית, אבל מעל הכל, חשוב לוודא שהרופא באמת מבין מה מפריע למטופל או למטופלת ושהוא יהיה שם בשבילו/ה בכל מצב. העצה הכי טובה שיכולה להינתן היא: מי שמבטיח לכם שהכל יהיה מדהים, נפלא ומושלם, שימו לידו כוכבית. רופא מומחה חייב להצביע גם על בעיות ולהנמיך את הציפיות לרף ריאלי".

המרפאה של ד"ר ארנון היא מרפאת בוטיק אינטימית, שבה כל מטופל או מטופלת זוכים ליחס אישי ואדיב. הניתוחים מבוצעים בחדר הניתוח המשופץ והמשודרג בבית החולים האיטלקי במושבה הגרמנית. באתר האינטרנט של ד"ר ארנון תוכלו להתרשם מהתוצאות המופלאות של הניתוחים והטיפולים מעשה ידיו, וגם לקרוא מילות תודה והמלצות של מטופלות מרוצות.

ההמלצה שלנו: אם אתם או אתן מבקשים לשפר את המראה ולעבור ניתוח פלסטי, הגיעו לד"ר ארנון לשיחת ייעוץ, וזכרו שהוא גם פסל מוכשר. אחרי הכל, בפיסול הפנים והגוף עסקינן.


ד״ר עופר ארנון, שד׳ מוריה 127, קומה 1, חיפה

טל': 052-5333190 | וואטסאפ: 052-5419240

דוא"ל: [email protected] [email protected]

לאתר של ד"ר עופר ארנון >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר