דוד המדביר נותן פתרון מיידי לכל בעיה |. תמונה ממאגר Ingimage
דוד המדביר נותן פתרון מיידי לכל בעיה |. תמונה ממאגר Ingimage

שירותי הדברה ירוקה איכותית

גדי דוד מספק שירותי הדברה מקצועיים ואיכותיים לכל סוגי החרקים, הזוחלים והמכרסמים בכל הארץ, במחירים הוגנים והתוצאה מובטחת

פורסם בתאריך: 3.8.21 18:35

העונה החמה כבר כאן ובמהלכה, אנו מרגישים שכל המזיקים למיניהם יוצאים מתרדמת החורף ומשתלטים לנו על החיים. במטבח, בארונות, על המיטה, הם גורמים לנו לאי נוחות גדולה, למטרדים משמעותיים, מפגעים אסתטיים ובמקרי קיצון אף למחלות נדירות.

לכן, חשוב להזמין מדביר מורשה (בעל רישיון) ובעל ניסיון, שיידע לזהות את מקור הבעיה, להתאים את הפתרון הנכון ולמגר את התופעה בהצלחה.

דוד יענה לכם בדיוק על הדרישה. הוא מדביר מנוסה, עם רישיון מבנים ושטח (מספר 1298), עובד בתחום מראשית שנות התשעים ובעל מוניטין רב בכל הקשור לטיפול בחרקים ובמזיקים, גם כאלה שפעילים כל השנה.

"קיימים אינספור חרקים, זוחלים, מעופפים ומכרסמים, שמזיקים לנו. המומחיות שלי היא סיכול ממוקד ואיכותי ובכדי להגיע לתוצאה מוצלחת, הניסיון הוא זה שעושה את ההבדל, היות והטיפול מצריך ידע בדרכי הפעולה של המזיקים השונים בהתחשב בצורת הגלגול שלהם (משלב הביצה – זחל – גולם – בוגר) לפיה נקבעים הצורה ואזור המחייה, למרות שמדובר באותו מזיק. אני מבצע תחקור, הסקת מסקנות, ובסוף מתאים את הטיפול כדי לאפשר תוצאה מוצלחת".

לצד כל אלה, לדוד ארגז כלים מכובד לטיפול במזיקים שנחשבים כקשים מאוד להדברה כמו: פשפש מיטה, טרמיטים, קרציונים ופרעושים, וכן, מטפל בכל סוגי המזיקים ביניהם: מקקים (ג'וקים), קרציות, נמלים צרעות, חיפושיות, נדלים, עקרבים, עש הבניין, עש המזון, חולדות, עכברים וכדומה.

מהיכן מגיעים הטרמיטים וכיצד מטפלים בהם?

"הטרמיטים הם חרקים קטנים המזכירים ממבט ראשון נמלים בצבע לבן ללא כנפיים (למעט בתקופת הרבייה) וניזונים מעץ יבש בכמויות ענק. אוכלוסיית הקן מונה בממוצע מאות אלפי פרטים ומנוהלת בעזרת המלכה (המשמשת גם כמכונת השרצה וגם כמחשב על בניהול הקן).

הנזק שנגרם למוצרי העץ משמעותי ובא לביטוי בעיקר בהרס דלתות, משקופים, ארונות מטבח, מדרגות מעץ וכדומה.

ניתן לזהותם במספר דרכים:

  1. באמצעות מכשור מיוחד.
  2. מוצרי עץ אכולים או מפורקים.
  3. תעלות בוץ אופייניות.
  4. אבחון אנטמולוגי.

הטרמיטים פועלים כל השנה ונזקיהם חמורים. ניתן לטפל בהם בשתי שיטות:

  1. קידוחים בין מרצפות הבית תוך כדי החדרת חומרי הדברה.
  2. הצבת רעל המשמש כרעל כיבה לטרמיטים".

מה עושים נגד פשפש המיטה?

"פשפש המיטה הוא חרק קטן שניזון מהדם שלנו ומעמיד אוכלוסיות גדולות בזמן קצר. צורתו אובאלית ופחוסה, גודלו נע בין 1-5 מ"מ,. צבעו חום-צהבהב או חום – אדמדם, וכשהוא מלא בדם צבעו משחיר. פשפש המיטה הוא חרק בעל יכולת שרידות גבוהה מאוד, הוא פעיל בלילה, בזמן זה הוא שואב דם מהאנשים כאשר הם ישנים ובמהלך היום נח בתוך המזרן, בין הסדינים, בתוך בסיס המיטה, בכל חריץ וחור זעירים וברחבי החדר כולל קירות, חלונות, שקעי חשמל וכדומה. באופן עקרוני לא ניתן להיפטר מפשפש המיטה באמצעים שגרתיים ויש צורך בעזרה מקצועית.

ניתן לזהותם במספר דרכים:

  1. חיפוש פריטים חיים בסביבת המיטה.
  2. זיהוי כתמי דם על המזרן ובסיס המיטה.
  3. מציאת עקיצות אופייניות לאחר השינה.

הדברת פשפש המיטה היא תהליך ארוך בו משתמשים במכונת קיטור מיוחדת ובחומרי הדברה ירוקים בכמות רבה שמצריכה יציאה מהבית ל-24 שעות".

חשוב שתדעו שדוד מטפל במזיקים הקשים לאורך כל חודשי השנה ולא רק בעונה החמה.

דוד מאפשר שירותי זיהוי כל בעיה ושירותי הדברה לשוק הפרטי והמוסדי, מזהה את כל סוגי המזיקים ויודע להתאים במקצועיות רבה את החומר המדויק לטיפול בבעיה. הוא משתמש אך ורק בחומרים תקניים, איכותיים וידידותיים לסביבה – חומרים ירוקים המופקים מצמח החרצית (אינם רעילים לאדם ונטולי ריח), אינו חוסך במאמצים ודואג לעבוד בשקיפות ובמחירים הוגנים.

"העקרונות המנחים אותי הם: בטיחות, יחס אישי, עמידה בלוחות הזמנים ובכל התקנים הבינלאומיים המחמירים בתחום ההדברה. אני נותן אחריות על השירות והתוצאות מובטחות".

השירות זמין עבורכם 24/6, ברב שעות היום והלילה.

התקשרו עכשיו לפתרון כל בעיה: 054-8102006


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר