יו"ר פסגות כרמל בני זוסמן ויו"ר דירקטוריון בנק לאומי סאמר חאג' יחיא (צילום: יח"צ)
יו"ר פסגות כרמל בני זוסמן ויו"ר דירקטוריון בנק לאומי סאמר חאג' יחיא (צילום: יח"צ)

הדיירים ברשת הדיור המוגן "פסגות כרמל" לא עוצרים לרגע ונהנים גם בימי קורונה

בשלושה בתי דיור מוגן הושלם מבצע החיסון השלישי לכל הדיירים. בימים הקרובים יחוסנו גם הדיירים בשלושת הבתים הנוספים. במקביל, ממשיכים הדיירים ליהנות מפעילויות באוויר הפתוח. יו"ר "פסגות כרמל" ייפגש בקרוב עם יו"ר דירקטוריון בנק לאומי במטרה להעמיד סיוע לדיירים מול העידן הטכנולוגי

פורסם בתאריך: 10.8.21 13:27

בכנס בנק לאומי לעסקים שהתקיים בשבוע שעבר באולמי "קאלה", נפגש יו"ר ארגון "פסגות כרמל", בני זוסמן, עם יו"ר דירקטוריון הבנק, סאמר חאג' יחיא, ופרש בפניו את כל הבעיות והאתגרים העומדים בפני בני הגיל השלישי בכל מה שקשור לטכנולוגיה של הבנק. חאג' יחיא הבטיח לתאם פגישה עם זוסמן ולנסות להעמיד סיוע לכל הדיירים של חמשת בתי הדיור המוגן שבראשם הוא עומד.

ובינתיים, חמשת בתי הדיור המוגן של ארגון "פסגות כרמל" ממשיכים להיערך למציאות החדשה בישראל. ב"פסגת חן" ו"בפסגת אחוזה", כל הדיירים קיבלו במרוכז את החיסון השלישי, ובמהלך שבוע הקרוב יחוסנו גם הדיירים בשלושת בתי הדיור המוגן הנוספים.

פעילות לדיירים באוויר הפתוח (צילום: יח"צ)

פעילות לדיירים באוויר הפתוח (צילום: יח"צ)

בנוסף, כדי לשמור על שגרה ולהמשיך את רצף הפעילויות המהנות לרווחת הדיירים, בארגון מוצאים פתרונות יצירתיים. ב"פסגות חן", לדוגמה, הוקמה במה חיצונית חדשה, על מנת שהדיירים יוכלו ליהנות מהפעילויות ומההרצאות רק באוויר הפתוח. כמו כן, המפגשים עם המשפחות והאורחים מתקיימים בשטחים חיצוניים או בשטחים ציבוריים גדולים, עם הגבלות של ריחוק חברתי ותוך שמירה והקפדה על הכללים.

גם במרכז הפעילות הקהילתי "שמשון", נמשכת הפעילות כרגיל, תוך שמירה והקפדה על הכללים ואף מתוכננות בו שתי הרמות כוסית לחברים בקהילה וכן לחברים הנמצאים במסגרת פרויקט "תן חיוך", בשיתוף מועדון רוטרי מוריה.

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר