שי דורני - בדק בית ישראל | צילום: מוניקה פיץ
שי דורני - בדק בית ישראל | צילום: מוניקה פיץ

בדק בית לשקט נפשי

חברת "בדק בית ישראל" בבעלותו של שי דורני תאתר עבורכם ליקויי בנייה ותמליץ על התיקונים הנדרשים בכל נכס לפני רכישה או השכרה. מדוע כדאי ומתי מומלץ לפנות לתהליך? לפניכם התשובות

פורסם בתאריך: 15.8.21 19:00

ליקויי בנייה נראים היום כמחלה הקשה של ענף הבנייה, שאי אפשר לעצור אותה. החל מליקויים פשוטים של מרצפות ואריחים שבורים או דלתות סדוקות וכלה בנזילות חמורות ואף בנייה שלא על פי התקן. על פי מחקר שפורסם בשנת 2014 ב"דה מרקר", ב- 100 אחוז מהדירות החדשות בישראל קיימים ליקויי בנייה. קרי, רמת בנייה נמוכה ושאינה מפוקחת. מהיעדר איכויות סובלים הרוכשים אשר משלמים מחיר כבד בתיקונים על גבי תיקונים, משך ביצוע ממושך מהמתוכנן, רכישת חומרי גלם נוספים ולעתים גם הוצאות משפטיות.

הדירה שלנו היא לרב ההוצאה הגדולה ביותר שלנו ורכישתה מלווה אותנו שנים ארוכות, לשם כך מומלץ לפנות לחברת בדק בית מיומנת שתחשוף את הליקויים בטרם כניסתכם לבית שאתם מייחלים לו.

חברת "בדק בית ישראל" בעלת מוניטין באיתור ליקויי בנייה, ידועה באמינותה ובשירות האיכותי, המגיע לכל מקום בארץ.

שי דורני, הבעלים, מהנדס בניין במקצועו, מעל 13 שנים בענף הבנייה ובארבע השנים האחרונות התמקצע בתחום של בדק בית ובעל הסמכה מאיגוד המהנדסים לביקורת איכות מבנים, פיקוח הנדסי וחוות דעת מומחים.

מדוע מומלץ לבצע בדק בית?

"כל מי שרוצה לרכוש נכס מקבלן, דירה מיד שנייה, לשפץ נכס נדל"ני, לשכור דירה, דייר בבניינים בעלי שטחים משותפים, או חווה כשל מול קבלן או אפילו שיפוצניק, כדאי שיידע בדיוק מה הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה, וכן, את זכויותיו מול הקבלן. אני מגיע כבקר איכות מבנים עם כל הציוד הנדרש, הידע והניסיון ומספק לאנשים דו"ח המשקף תמונת מצב אותנטית לגבי כלל הליקויים בנכס. דו"ח שתקף גם במקרה של תביעה משפטית".

מתי מומלץ לערוך בדק בית?

"ישנם ליקויים שקשה לאתר אותם וככל שהליקוי נחשף

בשלב מאוחר יותר עלות התיקון גבוהה יותר. לכן, כדאי לבצע את התהליך בהתחלה עוד לפני רכישת הבית או לפני קבלת המפתח, כך שאם הליקויים משמעותיים ניתן לפנות לקבלן או למוכר הדירה בטרם הם מסירים מעצמם אחריות לתיקונים".

חברת "בדק בית ישראל" בודקת עבורכם ביסודיות ליקויים בכל תחום מביקורת תיקונים, בדיקת ליקויים לפני רכישה, ביקורת מבנים ועד איתור ובדיקת נזילות ורטיבות בקירות ומאשררת כי הבית עומד בכל התקנים הנדרשים. חוות הדעת של חברת "בדק בית ישראל" עניינית ומקצועית מאוד ותמנע מכם עוגמת נפש רבה ולעיתים אף תתריע מפני סכנה ממשית כמו במקרים של תקלות במערכת החשמל, קירות סדוקים, ליקויים בבניית מרפסות ועד כשלים בטיחותיים חמורים כמו סדקים בקירות, בעמודי תמך וכדומה.

הדו"ח שמפיקה החברה משקף למעשה תמונת מצב מפורטת על הנכס. החברה עובדת בשיתוף אנשי מקצוע איכותיים ביניהם שמאים, מאתרי ראי צנרת, בודקי מערכות ועורכי דין.

השירות של חברת "בדק בית ישראל" יעניק לכם מטריית מידע אמינה ואובייקטיבית, ילווה אתכם בייעוץ גם לאחר הספקת הדו"ח ויעניק לכם שקט נפשי ובית להרגיש בו נוח.

לפרטים חייגו: 058-6292330

לאתר החברה לחצו כאן


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר