כל המוצרים שילדים אוהבים. סטופמרקט | צילום: shutterstock
כל המוצרים שילדים אוהבים. סטופמרקט | צילום: shutterstock

סטופמרקט: קולינריה במיטבה לילדים בחופשה

הקייטנות הסתיימו, הילדים בבית ואין לכם חשק לבשל? מה יותר טוב מהאוכל המוכן שמציעים לכם בסטופמרקט? טרי יום יום, מוכן על ידי שף מקצועי, טעים בטירוף וגם חסכוני. מוזמנים להגיע עם הילדים וליהנות מחוויית קנייה אחרת וכמובן, משפע של מותגים מובילים מהארץ והעולם

פורסם בתאריך: 15.8.21 20:05

חודש אוגוסט הגיע, הילדים סיימו את הקייטנות ואתם צריכים לחשוב בכל יום על אטרקציות קולינריות לארוחת הצהריים. כל ילד אוהב משהו אחר, אתם בעבודה וקשה לכם לתמרן בין המטלות וגם לדאוג למזונות מזינים וטריים מדי יום.

מחלקת המזון המוכן בסטופמרקט תפתור לכם את הבעיה ועוד הרבה יותר עם אוכל ביתי, מבושל מדי יום על ידי שף מקצועי, ממיטב חומרי הגלם ותפריט מתחדש עם כל מה שאתם אוהבים. מפסטלים, ממולאים, מוקפצים, בשרים על האש, דגים ועוד מאכלים ללקק את השפתיים. שניצלים כמובן לילדים, נודל'ס ופסטות שמיד יפתחו לכולם את התיאבון.

אתם יכולים לקחת את הילדים אתכם, לתת להם לבחור את המאכלים שהם אוהבים ואף לטעום, ולחזור הביתה בראש שקט בידיעה שאתם מסודרים לכל השבוע. כך תחסכו גם את הצורך להזמין כל יום מטייק אוויי כזה או אחר ובמצטבר, הקנייה בסטופמרקט תחסוך לכם משאבים והרבה כאב ראש.

כשתגיעו לסטופמרקט תפגשו תחת קורת גג אחת מחלקות מגוונות ושפע של מוצרים ומותגים בלעדיים משוק ירקות ופירות דגים, בשר ועופות טריים, מעדניית גבינות ותבלינים, שפע של חטיפים וממתקים, כשבכל אחת מהמחלקות הילדים ימצאו את עצמם בקלות. המדפים עמוסים כל טוב, דליקטסים שלא רואים במקומות אחרים, תמיד יש מבצעים וכשתגיעו תבינו שהגעתם למקום הנכון לערוך בו את הקנייה השבועית.

זה לא סוד שבמהלך החופש הגדול הילדים צורכים יותר חטיפים ומתוקים מבשגרה ולכן, במחלקת הפירות והירקות הססגונית, המציעה לכם את מבחר פירות העונה וכל מיני ירקות ועשבי תיבול מיוחדים, תוכלו למצוא שלל אפשרויות להעשרת התפריט ולנצל את הזמן כדי להסביר להם על היתרונות שבאכילת פירות וירקות וכמה זה חשוב. תהיו בטוחים שגם הילדים שאינם חובבי הז'אנר לא יישארו אדישים למראה הטריות והשפע. אגב, בימי חול, המחלקה פועלת במתכונת של שוק עם מבצעים ללא תחרות.

שוק הירקות האיכותי. סטופ מרקט | צילום: יח"צ

שוק הירקות האיכותי. סטופמרקט | צילום: יח"צ

מעדניית הגבינות היא משהו מיוחד. יש בה את כל הגבינות השוות בארץ ובעולם, בכל הטעמים שהמשפחה אוהבת. תאווה אמיתית לעין ולחך.

במחלקת הבשר, העופות והדגים החיים, תנו לילדים לבחור את המנה שהם רוצים לארוחת שישי, ואתם תקבלו על הדרך טיפ מהקצב לתבשילי קדירה מעניינים.

החופש הוא גם זמן מצוין לבישול משותף עם הילדים, זמן לחיבור וערב נהדר של ביחד. בסטופמרקט מציעים לכם מגוון של מוצרים שנותנים מענה לכל סגנון בישול ומתאימים לכל מטבח. כך שאם אתם חובבי המטבח האסייתי תוכלו לבקר במחלקה המיועדת ולרכוש אורז מיוחד, נודל'ס ואף אצות. לערב איטלקי – רטבים מיוחדים, פסטות בגדלים ובצבעים, או את כל מרכיבי הפיצה כולל התוספות והתבלינים. לערב מקסיקני – כל הדרוש להכנת טורטיות, טאקו או נאצ'וס, והכי חשוב, ילדים אוהבים לבלות במטבח ולאפות יחד אתכם. בסטופמרקט מחלקה עשירה שכוללת את כל הדרוש ליצירה משותפת של עוגות ועוגיות ממוצרי גלם דה בסט.

ובכלל הביקור בסטופמרקט הוא הזדמנות לערוך לילדים שיעור קטן בכלכלת בית – הם יסייעו לכם בבחירת המוצרים, ישימו לב למחירים המפתיעים וגם כמה תרגילים בחיבור וחיסור בחופשה לא יזיקו.

הסניפים של סטופמרקט פתוחים שבעה ימים בשבוע עד 22:00 בלילה (למעט סניפי איינשטיין ואבן יהודה), מעוצבים לעילא, המעברים רחבים במיוחד לטובת נוחות מקסימאלית לכל המשפחה, וכשתגיעו לקופה תופתעו לגלות שאין תורים – זה מצוין לילדים שכבר מחכים לפתוח איזה חטיף או שניים – כך שתוך מספר דקות אתם כבר בחוץ עם סל קניות שווה במיוחד והכי חשוב, עם אוכל מוכן ואיכותי לילדים לכל השבוע.

עולם מופלא לילדים. סטופמרקט | צילום: אילוסטרציה

עולם מופלא לילדים. סטופמרקט | צילום: אילוסטרציה

לרשימת הסניפים: סניף חיפה (מרכז קסטרא, סניף איינשטיין), סניף קריות (מתחם I-WAY) סניף יגור (בכניסה לקיבוץ), סניף הרצליה (קניון ארנה), סניף בית חירות (קניון M הדרך), סניף נתניה (מתחם סוהו), סניף הוד השרון (אזור התעשייה נווה נאמן), סניף ראשון לציון (מתחם G-CITY החדש, צמוד לסינמה סיטי), סניף אבן יהודה


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר