ד"ר מ. יוסף כנאנה | צילום: עצמי
ד"ר מ. יוסף כנאנה | צילום: עצמי

החיוך המושלם שלכם במרחק נגיעה

מרפאת "הפה המושלם" של ד"ר כנאנה מציעה לכם את טיפולי השיניים והאסתטיקה החדישים ביותר, תוך שימוש בשיטות הטיפול המתקדמות לחיוך נהדר ופנים משורטטות

פורסם בתאריך: 9.9.21 20:11

כולנו רוצים לחייך בפה מלא ולחשוף שיניים לבנות ויפות. עם זאת, טיפולי שיניים הם עניין מורכב, לעיתים כואב ויחסית יקר, לכן, כשבוחרים רופא שיניים חשוב לבדוק את הניסיון שלו, המקצועיות, האמינות, הציוד הרפואי בו הוא משתמש וכמובן, את המחירים.

אם תפנו למרפאה של ד"ר כנאנה בשכונת רמת חן בחיפה, אנו מבטיחים לכם כי תסמנו וי גדול ליד כל סעיף בחיפושים אחר רופא מצוין ובעל מוניטין עשיר.

ד"ר מ. יוסף כנאנה חרת על דגלו את חזון 'הפה המושלם', כך שכל מי שמגיע למרפאה מסיים בתחושה נהדרת, עם חיוך רחב ולמעוניינים, ניתן לקבל במרפאתו גם טיפולי אסתטיקה.

באילו טיפולי שיניים אתה מתמחה?

"לצד הטיפולים השגרתיים, אני מבצע את כל הטיפולים החדישים, ביניהם: טיפולי חניכיים (פריו) במכשיר לייזר כולל ניתוחים, טיפולי שיקום (כולל כל סוגי הכתרים), אנדודונטיה (טיפולי-שורש), חידושים לטיפולי שורש, משמרת (כולל כל סוגי השחזורים (סתימות לבנות בלבד), תותבות (שלמות או חלקיות להוצאה) וגם תותבות קבועות שמחוברות לשתלים (ע"ג שתלים) וכן, השתלות שיניים ממוחשבות – השיטה החדשנית ביותר בעולם להשתלות שיניים בדיוק של 0.1 מ"מ בעזרת סד כירורגי, שמיוצר על פי מודל תלת ממד של הלסת של המטופל.

בנוסף, את טיפולי השורש אני מבצע באמצעות מכשיר רוטאטורי מתקדם עם אחוז הצלחה ששואף ל-100 אחוז".

לד"ר כנאנה סיפור חיים מופלא שהוביל אותו להיות רופא מצוין, אמין, אוהב אדם שמעניק יחס אישי לכל אחד ממטופליו.

הוא היה רופא השיניים הראשון מטמרה שלמד בפקולטה לרפואת-שיניים בהדסה עין כרם (האוניברסיטה העברית בירושלים) ומתגאה בכך שבנה את עצמו במו ידיו. בסוף כיתה י' היה הערבי – ישראלי הראשון שנבחר לייצג את ישראל בבית ספר בינלאומי בנורבגיה תחת (חסות) ארגון UWC. משם המשיך לתואר ראשון (בהצטיינות) בכלכלה ומנהל עסקים וקדם רפואה בארה"ב. בעקבות תאונת עבודה שב לטיפולים בישראל, והחל ללמד פסיכומטרי. ב-2001 התקבל לתוכנית "מדעי הרפואה הבסיסים" ועדיין התלבט האם ללמוד רפואה כללית או רפואת שיניים אך לבסוף גמלה בליבו ההחלטה והתקבל (ללא ראיון אישי) ללימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים, לאחר שבאביב 2002 היה הראשון מטמרה לעבור את רף ה-700 בפסיכומטרי (707 בקבלתו). את הדוקטורט סיים בהצטיינות באירופה. בסוף שנת 2011 החליט לפתוח את המרפאה הראשונה שלו בטמרה ושירת מטופלים/ות דרך קופת החולים כללית, אז טיפל בעיקר בילדים (פדודונטיה). אגב, גם היום מטפל ד"ר כנאנה בילדים כולל יישור שיניים שקוף באמצעות קשתיות שקופות. במקביל הוא השריד האחרון לתוכנית ייחודית המשלבת לימודי רפואה כללית ומשפטים בשיתוף אוניברסיטת חיפה והטכניון בשבע השנים האחרונות.

מדוע גם רפואה כללית?

"השאיפה שלי היא להתמחות בכירורגית פה ולסת".

את המרפאה בטמרה מכר לקרוב משפחה שהתמחה בפדודונטיה, ובינואר 2019 נכנס כשותף למרפאת-שיניים בשכונת כבאביר, אותה עזב לטובת הגשמת החלום של פתיחת מרפאת שיניים ואסתטיקה עצמאית בעיר הולדתו – חיפה. לאורך השנים היה פעיל ותורם בקהילה (החיפאית בעיקר) ובמרפאתו מעניק גם היום טיפולים ללא עלות לניצולי שואה, נוער בסיכון ונשים מוכות מרחבי חיפה והקריות.

אילו טיפולי אסתטיקה אתה מבצע?

"עברתי הכשרה מקיפה בנושא האסתטיקה, וטיפלתי בנשים בכל הארץ. אני מתמחה בבוטוליניום טוקסין (בוטוקס), פילרס – חומצה היאלורונית, שיטת החוטים להרמת גבות ואני אומן בפיסול תווי הפנים, השפתיים וקו הלסת, כולל טיפולי מיזותרפיה לשיפור שקעי העיניים וטיפולי פלזמה PRP\PRF לאזור הפנים והקרקפת. אני עובד עם החומרים הכי טובים והחדישים בתחום ומכיר את כל הטרנדים החמים".

איך המחירים?

"המחירים אצלי הכי טובים בצפון וכן, אפשרויות התשלום מאוד גמישות".

ד"ר כנאנה מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט וזה ניכר במרפאה הצנועה, האסתטית והמזמינה שכמובן, עומדת בכל הנחיות הקורונה והתו הירוק.

מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ ולהתרשם מכישוריו הרבים של ד"ר כנאנה ובעיקר, מאישיותו הכובשת, הידע והמקצועיות הרבה שהביא אתו לעיר חיפה.

מרפאת ד"ר כנאנה, רחוב בת חן 63, רמת חן, חיפה

לפרטים בטל. 0775030588, 052-6180588 או באתר: www.dr-myk.com


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר