כנס מקוון, פתוח לכולם וללא עלות | באדיבות: ג'ון ברייס
כנס מקוון, פתוח לכולם וללא עלות | באדיבות: ג'ון ברייס

האם שערי עולם ההייטק יכולים להיפתח עבורכם? בואו לגלות אם אתם מתאימים!

אם תמיד רציתם להפוך לחדי קרן בהייטק הישראלי, גם אם לא השתחררתם מיחידת הסייבר של חיל המודיעין – בואו לבדוק אם אתם יכולים להשתלב בתעשייה המשגשגת ולהרוויח בגדול. הירשמו לכנס המקוון של מכללת ג'ון ברייס, 13.10, ללא עלות ורכשו את כרטיס הכניסה שלכם לעולם ההייטק

פורסם בתאריך: 10.10.21 16:37

גם אם לא השתחררתם מיחידות הסייבר והטכנולוגיה של מודיעין, בוודאי לא פעם שמעתם את המושג ״הייטק״, ולא בכדי – התעשייה שמגלגלת מיליונים, רק הולכת ומתפתח ככל שעוברות השנים. אם שלמה ארצי אמר ש-׳הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם׳, הוא בוודאי לא נחשף לביקוש להייטק בכלל ובישראל בפרט – יותר ויותר חברות ישראליות עושות אקזיט ומצליחות לחדור ואף להוביל בשוק העולמי. החדשות הטובות הן שיחד עם ההצלחה, באה גם הדרישה ליותר אנשי צוות שישתלבו במקצועות השונים ויצמחו יחד עם החברה למעלה אל פסגת ההצלחה. אז אם תמיד רציתם להפוך לחדי קרן, בהייטק הישראלי ״יוניקורן״ היא לא מילה נדירה בכלל – בואו לבדוק אם גם אתם יכולים להשתלב בתעשייה המשגשגת ולהרוויח בגדול.

יש רוח בהייטק

אם נשים את הקלפים על השולחן – זה נכון שלא כולם בנויים להייטק. אבל האמת היא שהרבה פעמים אנשים מניחים מראש שהם לא מתאימים לעולמות הללו, מבלי שבדקו לעומק את דרישות התחום.

בעולם ההייטק ישנו מגוון של תפקידים שנועדו לאנשים בעלי זיקה וראש טכני, כגון  מפתחים שונים, מאבטחי סייבר, מנתחי מערכות מידע, מנהלי תקשורת נתונים ועוד, אך גם לכאלו בעלי זיקה למקצועות ההומניים כגון מעצבי דיגיטל, מקדמי אתרים, משווקים, מאפייני חווית משתמש ועוד. היתרון הגדול בעולם ההייטק הוא שאין כל צורך בהכשרה קודמת, ניסיון או תואר למי ששוקל להיכנס לתחום, לכן כל האפיקים הללו, טכניים והומניים כאחד, יכולים להתאים גם לחיילים משוחררים או אנשים שרוצים לעשות הסבת מקצוע, ורק צריך לזהות לאילו מן התחומים אתם מיועדים מבחינת האופי, הכישורים והזיקה שלכם.

אז… עשינו לכם חשק?

בשורה התחתונה, יש מקום למגוון אנושי עשיר בתעשיית ההייטק, לכן לא כדאי להניח שאתם לא מתאימים ולוותר מראש על האפשרות להתברג בתחום הרווחי כל-כך, מבלי להבין באמת את הדברים. בדיוק בשביל זה יצר מכון אדם מילוא, בשיתוף מכללת ג'ון ברייס, את כנס הכניסה להייטק, ואל תדאגו – אתם לא זזים לשום מקום, כי הוא הולך להיות ממש קרוב אליכם, על מסך המחשב. הכנס המקוון ייערך ב-13.10, ללא עלות, ובו ישתתפו צעירים כמוכם, שמחפשים את הצעד הבא לעבר הקריירה והלימודים שלהם. מנחת הכנס תעלה לוובינר של שעה, תסביר על עולם ההייטק משלל זוויות שונות, ותיקח את המשתתפים אל נבכי המקצועות והקריירות המוצעות בתחום. בסופו של דבר, יחד עם ליווי של נציגים מטעם מכללת ג'ון ברייס, תוכלו לענות לעצמכם על השאלה ״האם זה מה שמתאים לי״.

תשובות לשאלות – הצעד הראשון שלכם לעולם ההייטק

עם סיום הסדנה, אתם ושאר המשתתפים תקבלו אל האימייל האישי שלכם מבדק התאמה להייטק שנוצר על ידי מכון אדם מילוא – ללא עלות וללא שום התחייבות. לאחר שתבצעו את המבדק ותקבלו את הנתונים האישיים שלכם, נציגים של מכללת של ג'ון ברייס יחזרו אליכם מיד ויתאמו איתכם פגישה פרונטלית ללא עלות – פגישה מעמיקה עם יועץ קריירה מומחה של ג'ון ברייס, שיפרוש בפניכם את כל האפשרויות העומדות בפניכם בתחומי ההייטק, על בסיס הנתונים האישיים שלכם, ממש לפי המבדק שעשיתם.

מכירים את המשפט ״אין חכם כבעל ניסיון״? זו בדיוק המהות של כל התהליך איתכם – אחרי שהבנתם את התמונה הכללית של עולם ההייטק, יועץ מיומן עובר יחד איתכם על המבדק שעשיתם ומסנן עבורכם את המקצועות הרלוונטיים – אלו ששווה לכם להשקיע בהם ולחסוך לכם זמן, מאמץ והרבה כסף.

ואיך מתקדמים?…

היכנסו ללינק הזה והירשמו לכנס שיכול לשנות את חייכם ולהזניק אתכם אל הקריירה המוצלחת והמתאימה לכם ביותר. הזדרזו – המקומות מוגבלים ולא כדאי לכם לפספס הזדמנות של פעם בחיים, לעשות את הצעד הראשון בעולם ההייטק, ללא עלות!


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר