קניון שער הצפון (צילום: יח"צ)
קניון שער הצפון (צילום: יח"צ)

קניון שער הצפון מעניק במתנה 50 שקלים לקנייה באיקאה

אחרי שאירחנו ובילינו בו בתקופת הקיץ והחגים, אין בית שלא זקוק לשדרוג קטן. קניון שער הצפון סוגר לכם את הפינה: אתם נהנים מחוויית בילוי ושופינג בקניון ומקבלים 50 שקלים מתנה לשדרוג הבית באיקאה

פורסם בתאריך: 11.10.21 16:50

הסירים והמחבתות התיישנו במהלך הבישולים של החג, המפה קיבלה כתם שאי אפשר להוציא ושטיח הכניסה לבית התבלה בימי הקיץ החמים? אחרי תקופה ממושכת של אירוח ובילוי בבית – הגיע הזמן לשדרוג קטן, אז למה שלא תקבלו אותו במתנה?

קניון שער הצפון, הממוקם בסמוך לסניף איקאה הצפוני, יוצא במבצע שמאפשר גם להתפנק מחנויות הפנאי, האופנה והאקססוריז של הקניון וגם לשדרג את הבית: בכל קנייה ב-299 שקלים בחנויות הקניון, תקבלו שובר של 50 שקלים לקנייה בחנות איקאה שער הצפון.

המבצע שייערך כשבוע (עד 16 באוקטובר), מאפשר ליהנות מחנויות האופנה, הספורט, האלקטרוניקה והמסעדות, וגם לשדרג את עיצוב הבית בחנות איקאה. כל מה שצריך לעשות הוא לגשת לדיילת בעמדת המתנות הממוקמת בקומת הכניסה מול מנגו, להציג חשבוניות על קנייה יחידה בחנויות הקניון בסכום של 299 שקלים (למעט בשופרסל, איקאה, דוכן הפיס והלוטו), ולקבל שובר מתנה לקנייה באיקאה. כל 299 שקלים מזכים בשובר נוסף, עד שני שוברים ללקוח, אותם ניתן לממש באופן מיידי באיקאה.

בקניון חניה בשפע ובחינם.

קניון שער הצפון, קרית אתא | לעדכונים ולמידע נוסף: אתר הקניון >>> | לדף הפייסבוק >>> 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר