"העיר הלבנה" (הדמיה: סטודיו AVA)
"העיר הלבנה" (הדמיה: סטודיו AVA)

פרויקט "העיר הלבנה" יוצא לדרך

קבוצת יובל אלון החלה את בניית "העיר הלבנה" – מתחם המגורים הייחודי שמוקם בחלקו העליון של רחוב דרך הים בסמוך למלון הר הכרמל המיתולוגי. עד כה נמכרו כ-30 דירות, מחציתן לאנשי הייטק משפרי דיור

פורסם בתאריך: 26.10.21 15:07

קבוצת יובל אלון החלה את בנייתו של מתחם המגורים הייחודי "העיר הלבנה", הממוקם בחלקו העליון של רחוב דרך הים, בסמוך למלון הר הכרמל המיתולוגי.

לפני כשנה, התקשרה חברת יובל אלון עם רשת מגדלי הים התיכון בהסכם אופציה לרכישת הקרקע של המלון בתמורה ל-60 מיליון שקלים. הרשת מתכננת להקים בהמשך למלון, בסמוך למתחם המגורים, בית דיור מוגן יוקרתי ברמת חמישה כוכבים, שיציע בנוסף לשירותים הבסיסיים והמקובלים בפרויקטים מסוג זה מעטפת של שירותי פרמיום.

בפרויקט המגורים מוצעות למכירה כ-105 דירות בשמונה בנייני בוטיק בסגנון באוהאוס. תמהיל הדירות רחב וכולל דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ופלאטהאוס – דירות 5 חדרים בשטח של 148 מ"ר עם מרפסת גדולה. הדירות יאובזרו במפרט טכני ברמה גבוהה ביותר, תוך שמירה על סגנון האדריכלות הייחודי לבאוהאוס.

במרכזו של הפרויקט ייבנה גן יפני ייחודי בשילוב אלמנט מים עם בריכת דגי נוי, שיחבר בין כל חלקי המתחם.

מיקומו של מתחם המגורים, בחלקו העליון של רחוב דרך הים, מאפשר מצד אחד נגישות גבוהה למרכז הכרמל, לבתי ספר (אילנות, ריאלי מטו"ס), לגני ילדים, למסעדות למרכזי קניות ולמרכזי התרבות והפנאי, וממצד שני, הוא נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכזי התעסוקה הגדולים של פארק מת"ם.

קהילת ההייטק החיפאית מצביעה ברגליה, ומאז תחילת שיווק הפרויקט לפני כחודש, כבר נמכרו כ-30 דירות, מחציתן לעובדי הייטק. לאור הביקושים הגבוהים, החליטה חברת יובל אלון להרים את הכפפה ובנתה תוכנית ייחודית במסגרתה מוצעת לאנשי ההייטק הטבה ייחודית בשילוב תנאי תשלום נוחים.

לפרטים וקביעת פגישה: 2568*

אודות קבוצת יובל אלון

קבוצת יובל אלון הוקמה בשנת 1996 ומאז נמנית עם חברות הבנייה המובילות למגורים בישראל. החברה עוסקת בתכנון, ייזום והקמה של פרויקטים ייחודיים למגורים ברחבי הארץ, תוך דגש על בנייה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר.

מאחורי יובל אלון עומד ניסיון רב בתכנון ובניית מאות אלפי מטרים למגורים. כל התהליכים – החל מאיתור הקרקע, דרך התכנון ועד הבנייה בפועל נעשים ישירות על ידי החברה ותחת קורת גג אחת. חברת יובל אלון רכשה לעצמה במהלך השנים מוניטין רב והפכה שם נרדף למצוינות, מקצועיות ותודעת שירות גבוהה. בין הפרויקטים הבולטים של החברה: טופ דניה, טופ ים, מגדלי דוד, שער הטכניון, טופ רמות יצחק, וילה גן ברמות יצחק ועוד.


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר