דף הבית החדש של אתר זירת הסחר המקוון Wishful Market
דף הבית החדש של אתר זירת הסחר המקוון Wishful Market

שני וגבי בר משיקים את wishful המרקט פלייס הישראלי – האמזון הבא מבית TCM

בעוד שזירות הסחר המקוון הגדולות ממשיכות לצמוח ולספק מגוון מוצרים לשוק העולמי, בחברת TCM החליטו גבי ושני בר, מייסדי החברה והמנכ"לים המשותפים שלה, להקים זירת מסחר מקוון כחול לבן, בה כלל מוצרי בית המותגים של TCM יהיו נגישים בצורה קלה

פורסם בתאריך: 26.10.21 22:47

שלום, שמי עדי, עברתי את גיל 40 וגם אני נדבקתי בחיידק של הריצה. רצתי 4 מרתונים ואינספור קילומטרים בדרך לשם. כל מתאמן למרחקים ארוכים יודע שהנעליים (והמוטיבציה) הם אחד המרכיבים המרכזיים בהצלחה ובבריאות שלך כספורטאי חובב. במהלך האימונים למרתון, אתה צריך להחליף את הנעליים כל שישה חודשים לערך ומדובר בהוצאה לא מבוטלת. כל אחד מאיתנו אוהב מותג אחר, הרגליים שלנו שונות ועומק הכיס שלנו גם הוא שונה. אבל כולנו רוצים את האיכות הגבוהה ביותר בתמורה ההוגנת ביותר, וכאן נכנסות זירות הסחר המקוון.

מי מאיתנו לא נפגש עם הדילמה של רצון לקנות משהו והיצע כל כך גדול של מוכרים, שילוח בחינם או בתשלום, דגמים של שנה שעברה, צבעים שונים וכיוצא בזה. אנחנו ב-TCM רוצים להנגיש את המוצרים של בית המותגים שלנו תחת קורת גג אחת, ידידותית ותוססת, ובעתיד גם אתם תוכלו להיות מוכרים של מותגיכם בזירה.

עולם הקמעונאות התפתח לאורך השנים על מנת להביא לכם את מוצרי הצריכה בצורה האיכותית ביותר, המהירה ביותר, מתוך מטרה לגרום לכם לרכוש את המוצרים שלכם בצורה מרוכזת ככל שניתן. הרבה לפני האינטרנט, היו אלו רחובות עמוסי חנויות ושווקים מקומיים. המסחר הקמעונאי התפתח עם הקמתם של קניוני הענק שריכזו תחת קורת גג אחת מגוון רחב מאוד של מוצרי צריכה ומותגים שונים, על מנת לייצר לכם חוויית קניה והרגלי צריכה חדשים – ההליכה לקניון היא בילוי חברתי.

הכניסה וההתרחבות של האינטרנט יצרו, בין השאר, עולם בקצב מהיר יותר, הידע קיים בכף ידך בלחיצת כפתור והרגלי הצריכה השתנו ללא היכר. הקניון הפיזי הוחלף בקניון וירטואלי ואמזון, ענקית הטכנולוגיה שהחלה במכירת ספרים ברשת, הפכה לקניון הקמעונאי הגדול בעולם.

המגזין Webretailer מציין ש-47% מכל רכישות הסחר המקוון בשנת 2020 התבצעו במסגרת זירות סחר כגון אמזון, איביי, וולמארט, עליבאבא ועוד. מגפת הקורונה, שהחלה בשנת 2020, אף הקפיצה את המכירות בזירות הסחר מאז תחילתה ושינתה את תחזיות הצמיחה של האנאליסטים ל-5 השנים הקרובות. עוד מציין המגזין, שחברות רבות מתחילות לאמץ את זירות הסחר לקידום ומכירת המוצרים שלהם. על פי Webretailer, יש שני מאפיינים מרכזיים המגדירים זירת מסחר מקוונת:

  1. יש מוכרים וקונים רבים ש מייצרים פעילות עסקית בתוך אותו אתר מקוון.
  2. הקונים יכולים לבצע את הרכישות שלהם ללא צורך בעזיבת האתר או האפליקציה

גבי ושני בר:  בחוד החזית הטכנולוגית    

גבי ושני בר הקימו חברה טכנולוגית צומחת ומובילה בשוק האיקומרס. חברת TCM זכתה להכרה בינלאומית ונבחרה בין 39 החברות הישראליות ששווה לעקוב אחריהן, זאת בשל פיתוח מערכות למידה עמוקה וחיזוי על בסיס AI.

בהנהגתם של שני וגבי בר, בשנים האחרונות גייסה החברה עשרות מיליוני דולרים ממשקיעים בכל רחבי העולם שהושקעו ברכישה של חנויות דיגיטליות והמשך פיתוחים טכנולוגיים, כמו הקמת זירת הסחר המקוון Wishful Market. כיום ניצבת TCM בחוד החזית הטכנולוגית בישראל ובעולם.

זירת מסחר כחול לבן צמחה מתחת לרדאר

כחלק מהשליחות של TCM להנגיש את השפע שקיים בעולם הסחר המקוון, הקימה החברה בשנת 2020 את בית המותגים שלה – TCM House of Brands. כיום TCM מנהלת 28 מותגים בינלאומיים ב-80 זירות מסחר דיגיטליות ובעיקר באמזון ושופיפיי. "הרעיון העומד בבסיס הקמת זירת הסחר המקוון שלנו", מספר לנו גבי בר, "הוא לשים תחת קורת גג אחת את כל המותגים שאנחנו מנהלים בזירות השונות, להפחית עלויות של עמלות המשולמות לזירות הסחר, להעלות רווחיות ולספק לקונים שלנו זירה ידידותית, תוססת ומתחדשת – חוויית קניות חדשה".

בשנה האחרונה Wishful Market פעלה מתחת לרדאר בהשקה שקטה. "הביקורות שקיבלנו מהרוכשים בזירה והניסיון שצברנו בשנה האחרונה, הובילו אותנו להשקעה בפיתוח מנוע חדש לזירה ולעיצוב חדשני ורענן, המספקים לקונים חוויית קניה ידידותית וקלה" מוסיף בר. בעתיד, כך מתכננת החברה, זירת המסחר צפויה להיפתח לכניסתם של מוכרים מן השורה, לצמוח ולהפך לאחת מזירות המסחר המקוון המובילות בעולם.

בית המותגים של TCM

בית המותגים של TCM

"השליחות של TCM היא להנגיש ולהעניק את השפע הדיגיטלי לכולם. משנת 2016 אנחנו קמים יום יום עבור לקוחותנו ועבור בעלי המניות שלנו, להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו עבורם", משתפת אותנו שני בר ומוסיפה, "הקמת זירת המסחר המקוון של TCM – Wishful Market, היא נדבך חדש ונוסף לשליחות שלנו הממוקדת כעת בבעלי המותגים שחולמים להפוך את המותג שלהם למותג בינלאומי מצליח – Dream Big, Go Global".

 

גבי ושני בר צילום יחצ

קונה או מוכר, אנחנו מזמינים אותך להצטרף לקהילת Wishful Market ולהיכנס לאתר הזירה בכתובת:

https://wishfulmarket.com/


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר