רילקס מרקט ב"שער הצפון" | צילום: באדיבות רילקס מרקט
רילקס מרקט ב"שער הצפון" | צילום: באדיבות רילקס מרקט

נפתחה בקרית אתא חנות המפעל RELAX MARKET למכירת ציוד לעיסוי

כעת, גם לתושבי הצפון אפשרות זמינה להקים בביתם ספא אישי ברמת פרימיום. החנות ממוקמת במתחם "שער הצפון"

פורסם בתאריך: 26.12.21 15:28

Relax market  הוא המפיץ הרשמי של היצרנים הגדולים בעולם של ציוד לעיסוי ולכושר. החנות עם תצוגת הציוד לעיסוי ולכושר ממוקמת בקומה הראשונה במרכז המסחרי "שער הצפון", סמוך לשופרסל.

מבחר המוצרים בחנות Relax market בהחלט משביע רצון. המבקרים יוכלו לקנות את כל מה שהם צריכים לחדר מנוחה שלהם ברמה הגבוהה ביותר: כורסאות עיסוי מפוארות בעלות תוכניות רבות ו"עוזר חכם", הליכונים מתקפלים חדשניים שלעולם לא יהפכו למתלה בהיעדר שימוש ייעודי (כפי שקורה אצל רבים מאיתנו), מכשירי עיסוי לרגליים, גב וחלקי גוף נוספים, וכן מיטות עיסוי למטפלים מקצועיים ולקוסמטיקאיות.

הייחודיות של מוצרים אלה נעוצה בקומפקטיות, ניידות, קלות, ארגונומיה, יופי וחדשנות.

החנות מציגה כורסאות עיסוי חדשניות ומכשירי עיסוי לגב ולרגליים מבית היצרן המוביל בעולם – חברת  CASADA הגרמנית. המותג נוסד בשנת 2000 בגרמניה והוא המותג המוביל הבלתי מעורער בתחום ייצור מכשירי עיסוי. כל כורסת עיסוי רביעית באירופה היא מבית CASADA. הטכנולוגיה הגרמנית תמיד הייתה מאופיינת בסטנדרטים בלתי מתפשרים. האחריות הרשמית לכורסאות עיסוי CASADA היא 5 שנים. זוהי אחריות היצרן הארוכה והמקיפה ביותר בשוק הישראלי.

כל המבקרים יוכלו לבצע שימוש ניסיוני במוצרים לפני הרכישה: טיפול בכורסת עיסוי או במכשירי עיסוי, הליכה או ריצה על הליכון. תוכלו להתרשם גם מהעיצוב המעודן והאסתטי, כמו גם לחוות את הרמה הטכנולוגית והאיכות של המוצרים.

הליכונים קומפקטיים מיועדים במיוחד לכל מי שחפץ לשמור על בריאותו ועל מראהו, אף על פי המגבלות הקשורות לחוסר זמן תמידי וללחץ שמאפיין את אורח החיים של רובנו, בנוסף להיעדר פעילות גופנית ביום-יום.

יצרנים WALKINGPAD ו-RENHESPORTS הידועים בעולם יצרו לראשונה את ההליכונים הניידים. הם פותחו על ידי צוות של מדעני ספורט, מהנדסי מכונות וחשמל, ומומחים בתחום עיצוב המוצרים.

שני היצרנים האלה זכו בפרסים יוקרתיים בתחום העיצוב Red Dot Award ו- IF design Award עבור המראה המעולה, קונספט הקיפול החכם וחווית ההפעלה החכמה של המוצרים.

כל המוצרים המוצגים בחנות הינם אמינים ואיכותיים, המשקפים את טכנולוגיות העיסוי המודרניות. הציוד עומד בכל דרישות הבטיחות ומספק את חווית הטיפול הנעימה ביותר.

אנו מזמינים אתכם לבקר בחנות Relax market ולנסות את מוצרינו. המוכרים שלנו ישמחו לייעץ לכם בכל נושא ויעזרו לכם לבחור את המוצר המתאים באופן אידיאלי לצרכים שלכם.

מבצע: קבלו 5% הנחה עם קופוןcolbonews  באתר שלנו.

להיכרות עם כל מגוון המוצרים ולביצוע הזמנה היכנסו לאתר: relaxmarket.co.il

Relax market  יספק את המשלוח שלכם בזמן הקצר ביותר.

כתובת: קניון שער הצפון, דרך חיפה 30, קומה 1 (ליד שער שופרסל), קרית אתא

 טל. 073-7787557

 


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר