סטנדרט בניה גבוה. פרויקט ביכורים 14 הדמיה: מיקי אוטמזגין אדריכלים
סטנדרט בניה גבוה. פרויקט ביכורים 14 הדמיה: מיקי אוטמזגין אדריכלים

בית החלומות במרחק נגיעה

חברת מ. בראון בונה עבורכם פרויקט בוטיק ברחוב הביכורים 14 - תשע דירות בלבד בבניין, חנייה ומחסן לכל דייר, לובי מפואר, סמיכות למרכז הכרמל ורמת גימור מושלמת

פורסם בתאריך: 30.12.21 08:22

חברת "מ. בראון ובניו נכסים והשקעות בע"מ" היא חברה יזמית משפחתית, שעוסקת ביזמות ונדל"ן משנת 2011.

בימים אלה בונה החברה פרויקט קסום ברחוב הביכורים 14, אשר יאוכלס בעוד כעשרה חודשים. הבניין נמצא במרחק הליכה ממרכז הכרמל, משקיף אל הנוף הירוק, קרוב לתיכון עירוני ה', בריכת מכבי, האודיטוריום ומוקדי פנאי רבים נוספים.

מדובר בבניין בוטיק, בן 9 דירות בלבד, 3, 4, 5 חד', כאשר דירות 4 ו-5 חד' הן יחידות בקומה, בנוסף, דירת גן ופנטהאוז. לכל דייר חנייה ומחסן, הלובי מפואר מאוד ומתנשא לגובה של כארבעה וחצי מטרים ורמת הגימור גבוהה..

הבניין נמצא בשלב השלד, כאשר על העיצוב המושלם מופקד משרד האדריכלים של מיקי אוטמזגין, הידוע בסגנונו האדריכלי הייחודי. לכן, הבניין יהווה משהו חדש ושונה בנוף המקומי עם חשיבה קפדנית על הפרטים הקטנים.

לדברי מנהל החברה, איתמר בראון, "חברת מ. בראון היא עסק משפחתי. אבא הקים את החברה ואנחנו ארבעה אחים שמנהלים את החברה יחד. המקצועיות לצד המשפחתיות הם מה שמאפיין אותנו. הלקוחות זוכים ליחס חם, לליווי אישי עד לשלב קבלת המפתח וגם לאחריו, אנחנו זמינים וקשובים לכל צורך וכמובן, לא מתפשרים על איכות וסטנדרט בניה גבוה".

מקצועיותה של החברה ניכרת כבר משלב התכנון ועד הביצוע המוקפד ועל כך מעידים לקוחות רבים, המתגוררים בפרויקטים השונים של החברה בחיפה והקריות.

כמו כן, החברה בונה את בית המלון הראשון בקריות "מלון בראון ובניו" – בסמוך לצומת קרית אתא, שיכלול 73 חדרים מעוצבים לעילא ומפנקים מאוד.

חברת מ. בראון עובדת בשקיפות, תוך עמידה בלוחות הזמנים.

"לרכוש דירה היום זה עסק לא פשוט ואנחנו עושים ככל יכולתנו על מנת להקל על הלקוחות את תהליך הרכישה ועד המעבר. אנחנו מודעים לכך שלכל עיכוב יש השלכות כלכליות ולכן, מקפידים על סטנדרט גבוה הן בלוחות הזמנים והן ברמת השירות של צוות העובדים המיומן שלנו. אנחנו משתמשים בשיטות הבנייה החדישות ביותר ומעניקים אחריות ארוכת שנים על כל נכס".

לתשומת ליבכם, 4 דירות בפרויקט כבר נמכרו, מוזמנים להגיע ולהתרשם.

לפרטים: איתמר 052-8412919, מאיר 052-4779669


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר