אוהבת את הקסם של התיאטרון. נופר סלמאן | צילום: אלמוג גבאי
אוהבת את הקסם של התיאטרון. נופר סלמאן | צילום: אלמוג גבאי

סלפי בשיתוף תיאטרון חיפה, והשבוע: נופר סלמאן

הכוכבת הצעירה נופר סלמאן מוכרת לנו מהכוכב הבא, היום היא ב"רכוש נטוש" בתיאטרון חיפה וגם בדרך לאלבום חדש. היא מביאה את כל מה שיש לה ומתרגשת מכל רגע

פורסם בתאריך: 9.2.22 22:30

"השחקנים הצעירים מנגישים את התיאטרון לקהלים חדשים"

נופר סלמאן, 23, היא זמרת, יוצרת ושחקנית, שמככבת על הבמה מגיל 17. היא התחילה בעונה השלישית של "כוכב הבא" ומאז שיחקה בסדרה "מלכות", "כדברא", במחזמר "זה אני", "סאלח שבאתי" וכעת ב"רכוש נטוש" בתיאטרון חיפה. בקרוב ייצא אלבומה החדש עם שירים שהיא כותבת, מלחינה ומפיקה. "העשייה רבה, אני משתדלת להביא את כל מה שיש לי במשחק ובמוזיקה וזה מרגש אותי".

מה הייתה חווית התיאטרון הראשונה שלך?

"במהלך הצגת יחיד בבית הספר כשהייתי ילדה, כל הילדים בכיתה הפריעו, והשחקן אמר שזה מביך אותו והוא ירד מהבמה. אני זוכרת שנעלבתי בשבילו ומצד שני הבנתי את הילדים שלא ידעו איך מתנהגים בתיאטרון".

מה מושך אותך במשחק על הבמה?

"ההתרגשות, המקומות שאתה מגיע אליהם כאשר אתה לוקח את הדברים אל החיים שלך ומתרגש מהסיפורים שאתה פוגש על הבמה, מאחורי הקלעים, מהקהל עצמו, מהחיות, ממחיאות הכפיים, מההתרגשות של הקהל".

מה את עושה רגע לפני שהמסך עולה?

"בגדול, מתארגנת. חושבת על הדברים החשובים בהצגה, לוקחת כמה נשימות, נרגעת ומשתדלת ליהנות".

מה עדיין מושך אנשים לבוא לתיאטרון?

"יצירות טובות, שחקנים טובים, כל אחד והטעם שלו. אני חושבת שאנחנו בתקופה טובה של התיאטרון, נכנסו שחקנים צעירים, שיותר נגישים לנוער, מוכרים ברשתות וזה הנגיש את התיאטרון לקהלים חדשים וצעירים יותר".

רגע אחד על במת התיאטרון שלא תשכחי?

"בפעם הראשונה בה עליתי על הבמה במחזמר "זה אני" בקאמרי. זה הרגיש כמשהו שלא עומד לקרות. לא היה ראן אחד מההתחלה ועד הסוף, זאת הצגה גדולה, קשה להפקה, החלפתי שם תלבושות בכמויות ולפני שעליתי היה רגע שאמרתי לעצמי שמפה 'רק אלוהים יכול לעזור לי' וזה רגע שלא אשכח, כי בו התאהבתי באנשים ובכל הקסם הזה של התיאטרון".

רגע אחד בתור צופה בתיאטרון שלא תשכחי?

"כשראיתי את "אל נקמות" עם אבא שלי. זה היה אחד הדברים היפים שראיתי בתיאטרון".

את רואה בתיאטרון ז׳אנר שיכול לייצר שינוי?

"ברור. כמו כל דבר באומנות, מוזיקה, לגמרי מייצר שינוי, בעיקר מחשבתי".

דמות שהכי התחברת אליה על הבמה?

"אדריאנה היא הדמות הראשונה שעשיתי על הבמה במחזמר "זה אני". היא הוציאה ממני הרבה דברים בתור בן אדם. דברים שהיו חבויים בי כמו עדינות ונשיות, והייתי צריכה את זה".

משהו שלא יודעים עליך?

"אני לא אחת שמשתפת בכל דבר. כן משתפת בדברים מקצועיים פחות חושפת אישיים. אני מרגישה שמכירים אותי כי אני נגישה לקהל שלי, יצאתי מהארון, אבל בטוח יש הרבה דברים שלא יודעים עליי וזה בסדר – יידעו לאט לאט. בכל פעם אני חושפת משהו חדש".

למה כדאי לבוא לראות את "רכוש נטוש"?

"עליזה מבחינתי היא הדמות הכי מעניינת שעשיתי ויש לי איתה עוד דרך ארוכה. המחזה רק עלה ואני מרגישה שאני רוצה עוד ועוד הצגות איתה. הסיפור מרגש מאוד ואנחנו שמות שם את כל הלב".

תיאטרון חיפה, רחוב פבזנר 50, 04-8600500

לאתר התיאטרון לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר