בלי פערי תיווך. טרקומניה (צילום: מתן פוקס)
בלי פערי תיווך. טרקומניה (צילום: מתן פוקס)

"טרקומניה": ציוד איכותי למטיילים במחירים ללא תחרות

אם אתם מתכננים טיול גדול מעבר לים או בשביל ישראל ונמאס לכם לשלם מחירים מופקעים עבור ציוד לטיולים, תדעו שאפשר גם אחרת. החנות "טרקמוניה" הוקמה על ידי שלושה חיפאים, בדיוק מתוך הצורך הזה ובמטרה להעניק אלטרנטיבה זולה ואיכותית לשוק המטיילים הישראלי

פורסם בתאריך: 25.3.21 12:00

סיפורה של החנות "טרקמוניה" מתחיל לפני כחמש שנים במחסן ברחוב שער פלמר, כאשר שלושה שותפים חיפאים החליטו לייבא ארצה ציוד וביגוד למטיילים ומכרו אותו ישירות לצרכנים במכירה מקוונת בלבד. העסק צבר תאוצה, הביקוש גבר והלך, והלקוחות ביקשו גם לבוא ולראות. לכן, בחלוף שנה של פעילות מקוונת, החליטו השלושה, שהגיעה העת לפתוח חנות של ממש, עם מוצרים שאפשר לבוא, לראות ולמשש, ומאז הם ברחוב העצמאות 53. המטרה שהציבו בפניהם הייתה אחת: הענקת אלטרנטיבה זולה ואיכותית לשוק המטיילים הישראלי, הסובל מחוסר תחרות והפקעת מחירים זה שנים רבות.

מתן פוקס, 29, אחד משלושת השותפים, מסביר: "המודל שלנו היה תמיד, גם כשהיינו חנות אינטרנטית בלבד, ייבוא מוצרים ומכירתם ישירות לצרכן, בלי פערי תיווך, והדבר מתבטא, כמובן, במחירים הזולים של המוצרים. זה עבד טוב אז וזה עובד טוב עכשיו, וזה משתלם לנו ולצרכנים. אנו מייבאים את המוצרים שמשרתים את המטיילים הישראלי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובמחיר הזול ביותר. אנחנו יכולים להרשות את זה לעצמנו, גם בשל העובדה שאנחנו לא שוכרים חנויות במטראז' מסחרי של מאות מטרים בקניון ולא משווקים את עצמנו בשלטי חוצות. בנוסף, אנחנו לא כבולים בהסכמים עם יצרנים או יבואנים כלשהם, ולכן, אנחנו יכולים לייבא את המוצרים הטובים ביותר, במחירים הטובים ביותר".

"טרקומניה" כמו שכבר הבנתם, מציעה את הציוד הכי איכותי הדרוש למטייל הישראלי בארץ או בחו"ל של מיטב המותגים הבינלאומיים. בין המוצרים שתמצאו בחנות: תיקים, נעליים, מקלות הליכה, ביגוד קיץ וביגוד חורף, מוצרי קמפינג, כיסאות, שולחנות, אוהלים, שקי שינה ועוד.

אז אם אתם מתכננים טיול, בין אם זה הטיול הגדול של אחרי הצבא או טיול בשביל ישראל, ונמאס לכם מהמחירים המופקעים שאתם נדרשים לשלם בחנויות וברשתות אחרות, אז הגעתם לכתובת הנכונה. גם תיהנו ממוצרים איכותיים, גם תשלמו עבורם פחות, גם תפרגנו לעסק מקומי וגם תזכו לשירות אישי כמו שרק בחנות קטנה ומטריפה יודעים לתת.

אגב, על השאלה באיזה יעד הוא עצמו בחר לטייל כשהשתרר מהצבא, מתן די מפתיע עם התשובה. "הטיול הגדול שלי של אחרי הצבא היה ליזום את העסק הזה", הוא אומר ומוכיח שבמקרה הזה, גם אם המטייל אולי הולך יחף, בהחלט יש תמורה להשקעה.

טרקומניה, העצמאות 53, חיפה, טל': 04-8332331

שעות פעילות: א'-ה, 20:00-10:00, ו', 15:00-09:00

למעבר לאתר החנות >>> 

לדף הפייסבוק: >>>


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר