כל המוצרים עשויים חומרים טבעיים בלבד. "ג'לטו פז" (צילום: צחי פז)
כל המוצרים עשויים חומרים טבעיים בלבד. "ג'לטו פז" (צילום: צחי פז)

גלידריית "ג'לטו פז": איכות ללא פשרות, בריאות וטעמים נפלאים

בית הקפה-גלידרייה "ג'לטו פז" בקומה השלישית של הגרנד קניון, מזמין אתכם בחול הפסח ליהנות מגלידה איכותית בשלל טעמים לבחירתכם ומפרוזן יוגורט ייחודי, דל קלוריות ודל שומן, עם פירות טריים שנטחנים במקום. הגלידרייה כשרה לפסח

פורסם בתאריך: 25.3.21 12:00

אחרי שנה שלמה של הגבלות שכפתה עלינו מגפת הקורונה, ניכר, כי החיים חוזרים אט-אט למסלולם. בשבוע הבא, חול המועד פסח, המוני בית ישראל ייצאו לטייל בחיק הטבע ולבלות במוקדי הפנאי ובקניונים. אם תבחרו, באחד הימים, לבלות עם המשפחה בגרנד קניון חיפה, קבלו מאיתנו המלצה חמה. בית קפה-גלידרייה "ג'לטו פז" בקומה השלישית של הקניון.

ב"ג'לטו פז" מציעים גלידה איכותית בשלל טעמים, העשויה חומרים טבעיים בלבד וכן את הפרוזן יוגורט האיכותי המקורי, מהסוג שכבר לא משיגים בכל מקום. את היוגורט תוכלו לשלב עם פירות טריים קפואים לבחירתכם, שנטחנים בו במקום עם היוגורט, והנה לכם ארוחה כיפית, טעימה, מזינה ובריאה, דלת שומן ודלת קלוריות.

במקום יש מקומות ישיבה להתרווחות והנאה, וממש ליד יש פינת חמד עם משחקים לילדים. כך, שאם עייפתם ממלאכת הרכישות, אתם יותר מאשר מוזמנים לעשות אתנחתא ב"ג'לטו פז" על קפה ומאפה או על קרפ צרפתי, שנאפה גם הוא במקום ומחומרים טבעיים בלבד, בשעה שהילדים ייהנו בפינת המשחקים. אם תהיו רעבים מעט יותר, תוכלו להתענג על תפוח אדמה מוקרם עם גבינות ותוספות ושתייה לבחירתכם.

כל המוצרים האיכותיים ב"ג'לטו פז" מוצעים במחירים שווים לכל נפש, כך שמשפחה שלמה יכולה ליהנות במקום בלי לקרוע את הכיס היחס הוא אישי והשירות אדיב ביותר.

גלידריית "ג'לטו פז" כשרה בכשרות מחמירה של בד"ץ ירושלים ובד"ץ בית יוסף. הגלידרייה תפעל במשך כל חול המועד פסח ותציע מוצרים כשרים לפסח בהשגחת הרבנות חיפה. אתם מוזמנים, ההנאה מובטחת. מילה שלנו.

"ג'לטו פז", גרנד קניון חיפה, קומה שלישית, ליד המעליות השקופות


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר