צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

קפה-קפה ים המחודש: בקרוב הפתיחה הרשמית

לאחר חודשים בהם ניצב המתחם סגור ונטוש, ייפתח מחדש בימים הקרובים ממש במתחם חוף זמיר בית הקפה מרשת קפה-קפה. החלל הפנימי צומצם, המקום עוצב מחדש והוא יציע לסועדים תפריט עשיר ואיכותי ואווירה נעימה ואינטימית יותר. בקרוב יפתחו במתחם גם בר-מסעדה, קיוסק ים ובר מיצים

פורסם בתאריך: 8.4.21 14:25

הקיץ בפתח, הטמפרטורות נוסקות מעלה וחופי הרחצה של חיפה נערכים לרבבות הרוחצים והמבלים. גם המסעדות ובתי הקפה שבטיילת מצטחצחות ומתכוננות לנהירה ההמונית של הקיץ. אחרי שנת קורונה ארוכה, שבמהלכה היו רוב בתי הקפה סגורים לסועדים וחלקם, למרבה הצער, סגרו את שעריהם לצמיתות, עבור אלה ששרדו הקיץ הזה הוא ברכה של ממש והציפיות – בשמיים.
באחד מבתי הקפה האהובים והמוכרים שבחוף, "קפה קפה" שבמתחם חוף זמיר, ההיערכות לקיץ כפולה ומכופלת. בקיץ אשתקד, כשהמגיפה הייתה בשיאה, נסגר בית הקפה וכן נסגרו הקיוסק והמסעדה הצמודה וננטשו.

אבל לא לזמן רב. בחודשים האחרונים נכנסו לתמונה חמישה יזמים חיפאים צעירים וחדורי אמביציה: אלי קסלמן, תומי אלקובי, דותן פריינטה, ענבל אלנקווה ואסף אטדגי. הם לקחו את המתחם כולו תחת חסותם, השקיעו בו הון רב, חזון ועבודה אין קץ – והם כבר אינם יכולים לחכות לפתיחה המחודשת.

"בקרוב ממש נשיק באופן רשמי את הפתיחה המחודשת של קפה קפה", מספר אלי קסלמן, אחד השותפים. "זה יהיה בית קפה איכותי, הפונה לכל מי שנמצא בחוף ורוצה לשבת וליהנות מארוחה טובה ואווירה נעימה".

החלל הפנימי צומצם והוא יכיל כעת מקום לעד 120 סועדים. הוא עוצב מחדש בעיצוב צעיר ומזמין, וגם המרפסת הצמודה לבית הקפה תיפתח מחדש למי שמבקש להנות מארוחה טובה עם בריזת ים.

"בית הקפה יהיה הרבה יותר אינטימי ונעים מקודם, עם תפריט בית קפה קלאסי ומוקפד בטעמים ובאיכות וכמובן, חומרי גלם טריים וגם המחירים יהיו נוחים ונגישים לקהל הרחב", מבטיח קסלמן.
לצד בית הקפה תיפתח מסעדת שף איכותית בסגנון בר-מסעדה ושמה "סינמה פרדיסו". כמו כן ייפתח מחדש הקיוסק הפונה אל הטיילת, "קיוסק ים", אשר יציע מגוון מאכלים ומשקאות שאפשר לקחת 'על הדרך' וכן בר מיצים ושייקים צעיר וקופצני בשם "פרשס".

באי המתחם יוכלו לשבת בחללים הפנימיים או ברחבה החיצונית המקסימה שעל קו החול ממש. אם ירצו להתרווח בחול על כיסאות נוחים, מתחת לשמשייה – גם אלה יעמדו לרשות הסועדים והמבקרים.

"אנחנו רוצים לעשות דברים חדשים, לצאת מהקופסה, ליצוק את התוכן שלנו וליצור חוויית בילוי, קולינריה ואירוח שיכולה בהחלט להיות אבן דרך לעוד המון שנים באחת הנקודות היפות בעולם", מסביר קסלמן בהתרגשות.

המתחם כבר פועל למעשה בשבועות האחרונים בהרצה שקטה. לאחר הפתיחה הרשמית יהיה בית הקפה פתוח כל ימות השבוע, כולל שישי-שבת, בשעות 8:00-22:00.

קפה קפה המחודש, מתחם חוף זמיר

 


תוכן שיווקי


 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. א.א.חיפה

    אפשר שיהיה שירה בציבור. בשנים הקודמות לפני קורונה הגזימו בסכומי כסף מוגזמים לזמרים ידועים. תבינו הזמרים צריכים להבין שלכולם קשה. ולהוריד מחירים. לא לשלם מוגזם. יש איפוא להשקיע מצב הפיננסי של העיריה על הפנים. הכנסות קטנות ולכן נא לא להגזים. קליש לא יעזור לך בכל מיני מתנות בשביל נעריך אותך. הרחובות מלוכלכים ואין ירק , שיחים יופי. הכל מוזנח.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר