אביטל חן בחדר הבריחה (צילום: הג׳וב היווני)
אביטל חן בחדר הבריחה (צילום: הג׳וב היווני)

הג'וב היווני: סיפור אקשן מסעיר באי יווני קסום

חדר הבריחה שבמגדל הנביאים מציע חוויית הרפתקה מאתגרת ומסעירה המתחוללת כולה באי יווני קסום. חן אביטל, מהנדסת בניין, ובן זוגה, יצרו והקימו את המקום במו ידיהם

פורסם בתאריך: 13.4.21 15:16

חדר הבריחה הג'וב היווני נפתח לפני כארבע שנים בחלל עזוב בקומה 6 במגדל הנביאים. בשנים האחרונות, חדרי בריחה שונים ומשונים צצים ופורחים בכל פינות העיר כפטריות אחרי הגשם. ישנם חדרי בריחה מסוגים שונים, המבטיחים הרפתקאות סוערות ומאתגרות שונות ומשונות, אבל הג'וב היווני הוא חדר בריחה כפי שלא הכרתם קודם. זהו חדר בריחה הלוקח אתכם לשעה אחת ליוון.

"המשחק הוא שילוב בין התפאורה והאווירה של יוון עם סיפור אקשן מסעיר", מסבירה הבעלים, אביטל חן. "המשתתפים צריכים להגיע לחדר כספות סודי, ולהצליח לחלץ את הזהב הטמון בכספת ולברוח עם הכסף. יש בו רמות קושי משתנות בהתאם למשתתפים, מילדים דרך בוגרים ועד לאתגרים קשים למיטיבי פיצוח. יש אפילו משחק המיועד לקבוצה של עד עשרה משתתפים".

ייחוד נוסף, יוצא דופן במיוחד, של הג'וב היווני, הוא שאביטל, מהנדסת בניין ובן זוגה, מהנדס אלקטרוניקה, הגו, תכננו ובנו את המקום בעשר אצבעותיהם ממש.

"הקמנו את המקום בעצמנו. אני עזבתי את עבודתי כמהנדסת והתמסרתי כל-כולי לחדר הבריחה. חיברתי את החידות ואת סיפור המסגרת ובן זוגי בנה את התפאורה והאביזרים. זהו עסק שבנינו במו ידינו", מספרת אביטל. "החדר מספק שעה של חוויה מהנה. המשתתפים מתנתקים מהמציאות, נכנסים לעלילה שבנינו ולומדים לעבוד יחד, לשתף פעולה, ליהנות ולצחוק כדי לפתור את התעלומה".

בעת חודשי הקורונה, כשמקומות התקהלות היו סגורים, גם חדרי הבריחה ננעלו על בריח, אך הביקוש למשחקי חשיבה מאתגרים דווקא עלה. ההסתגרות בבתים גרמה לרבים לחפש דרכים שונות לאסקפיזם. אביטל עלתה על רעיון מקורי ומבריק – אם האנשים אינם יכולים להגיע אל חדר הבריחה, יגיע חדר הבריחה אליהם.

"בזמן הקורונה המצאתי מוצר חדש שלא היה. היינו סגורים ואנשים התחילו לחפש משחק שיגיע אליהם הביתה. המצאתי מזוודת בריחה המותאמת אישית לחוגג, עם תמונות שלו ומידע אישי. היה סיפור מסגרת וחידות מחשבה ושלל אביזרים מתאימים. זו הייתה הצלחה רבה וגם היום מזמינים את המשחק הזה הביתה. יש לזה ביקוש", מספרת אביטל.

כעת, כשחדרי הבריחה שוב פתוחים ומזמינים, חובבי האתגרים וחידות החשיבה שבים אליהם בהמוניהם. אלה מהם המבקשים לשלב משחק אתגרי עם פעילות חברתית ימצאו בחדר הג'וב היווני גם חדר אירועים, הכולל גם מכונת קריוקי ומטבחון. המקום גם נגיש למתניידים בכיסאות גלגלים וכבדי שמיעה. "לא סתם עזבתי את עבודתי כמהנדסת בניין כדי לעשות משהו אחר. זו הייתה התוכנית", מסכמת אביטל.

הג'וב היווני, ח'ורי 2, מגדל הנביאים

פתוח כל ימות השבוע מ-09:00 בבוקר ועד חצות


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר