נולה סוקס (צילום: מתוך דף הפייסבוק)
נולה סוקס (צילום: מתוך דף הפייסבוק)

נולה סוקס: מפגש של אוכל טוב, שתייה טובה ותרבות

הפאב האהוב במרכז זיו מציע אווירה ביתית חמה ונעימה כבר 12 שנה. במהלך שנת הקורונה פתחו השותפים יחד עם האמנית ענת הרגיל את בית הקפה ומרכז התרבות קיבוץ גלויות, המהווה חממה לתרבות מקומית

פורסם בתאריך: 13.4.21 15:21

הפאב הוותיק והאהוב נולה סוקס שבמרכז זיו הצליח להתאושש יפה מן הסגרים שנכפו עליו ולשוב לפעילות סדירה ומלאה ואף משופרת.

"ניצלנו את חודשי הקורונה, כשהפאב היה סגור ללקוחות, כדי לעשות את כל הדברים שתמיד חלמנו עליהם ולא היה לנו זמן", מספר יוני יוסף, אחד הבעלים. "שיפצנו את המקום, עשינו סדר במערכות הדיגיטליות, בנינו מערך משלוחים ואף הקמנו מקום חדש לאירועים – את בית הקפה-גלריה קיבוץ גלויות. גם שם וגם כאן אנו מעודדים תרבות מקומית ויצירה מקומית, נותנים במה לאמנות וליוצרים מקומיים. אנו גאים בכך מאוד".

נולה סוקס, הפועל כבר משנת 2009, צבר בשנות פעילותו קהל לקוחות נאמן רב. מיקומו מצוין – במרכז זיו, בלב נווה שאנן, קרוב מאוד לטכניון ובמרחק נסיעה סביר ממרכז הכרמל ואף מהקריות. בין יושביו צעירים רבים תושבי השכונה, סטודנטים בטכניון ובליינים מהעיר ומהאזור כולו. המשותף לכולם, אומר יוני, הוא רצונם באווירה מהנה ואוכל טוב.

"יש לנו מטרה: שכל מי שמגיע לפאב ירגיש בבית, ירגיש בנוח, חופשי, רגוע, ירגיש שמקבלים אותו כמו שהוא, בלי שיפוטיות, בלי ביקורת. רק כיף והנאה. זו המטרה שלנו", הוא אומר.

השבוע נערך נולה סוקס לחגיגות יום העצמאות. כיוון שבשל מגבלות הקורונה לא יתקיימו מסיבות רחוב המוניות, הפאב נערך לקליטתם של בליינים בכל שעות הערב והלילה.

"אני מאמין שרבים יבואו אלינו לפאב, לאכול, לשתות ולחגוג עצמאות. נדאג לשמח אותם עם אווירה חגיגית ומשמחת, אלכוהול משובח והרבה מוסיקה טובה שינגנו הדי-ג'ייז שלנו", מבטיח יוני.

נולה סוקס, שלום עליכם 4, מרכז זיו


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר