המטעמים של ערוזנא (צילום: דף הפייסבוק של מסעדת ערוזנא)
המטעמים של ערוזנא (צילום: דף הפייסבוק של מסעדת ערוזנא)

ערוזנא: סוד המטבח של אמא

במסעדת ערוזנא תמצאו שלל בשרים משובחים, דגים סופר-טריים, מאכלי ים ומבחר סלטים שישאירו אתכם נפעמים. האווירה הביתית המפנקת, השירות המושלם, המחירים הנוחים ומעל לכל הטעמים הנפלאים - יחזירו אתכם שוב ושוב

פורסם בתאריך: 22.4.21 13:44

מסעדת ערוזנא נפתחה לפני כשבע שנים, סמוך לתחנת הדלק דור-אלון בכניסה לכפר אעבלין שבגליל התחתון וקרויה על שם ספינת המטען "רוזאנה", ספינה אשר נשאה בזמן מלחמת העולם הראשונה מזון לחופי המזרח התיכון. הרעב תקף באותה תקופה את  המקומיים והם ציפו לחיטה, מוצר בסיסי. הספינה, כך מספר השיר המפורסם, נשאה בבטנה, למרבה הצער, תפוחים וענבים. השיר מתאר את הציפייה לאונייה כמושא אהבה.

המסעדה מציעה מנות איכותיות ונדיבות של בשרים, דגים ומאכלי ים, עשויות כולן במומחיות של יד אומן ועשירות בטעמים.

לצד מנות כמו שוארמה, קבב, שישליק עגל, צלעות כבש וסטייק אנטריקוט משובח, מגישה המסעדה לא פחות מ-20 סוגי סלטים טריים ונפלאים וכמובן, פיתות רכות ומיוחדות, המוגשות עם בצל, זעתר וסומק.

כשחמודי חיידר, הבעלים של מסעדת "ערוזנא", אומר שהדגים המוגשים אצלו במסעדה הם רק דגים טריים-טריים – הוא מתכוון לזה ממש.

"אנחנו לא מחזיקים דגים במטבח, כי אני לא חושב שדג צריך לחכות במקרר ללקוח אלא להפך. בכל פעם שלקוח מזמין מנה אנו בוחרים לו את הדג המושלם בחנות הדגים הצמודה, בינתיים נהנה הלקוח ממגוון סלטים תוצרת עצמית, אשר מהווים אפריטיף למנה העיקרית", מסביר חמודי.

חמודי חיידר (צילום: דף הפייסבוק של מסעדת ערוזנא)

חמודי חיידר (צילום: דף הפייסבוק של מסעדת ערוזנא)

חמודי חיידר, בשנות ה-30 לחייו, מתגורר באעבלין, נשוי לחדיג'ה, אחות מוסמכת בבית החולים הסיעודי "פלימן" והשניים הורים לשלוש בנות, שתי הקטנות תאומות.

את מסעדת עזורנא פתח חמודי אחרי שנים שבהן התמחה בבישול ובקולינריה. את הטעמים המיוחדים ואת סודות התיבול למד דווקא בבית, מהבישולים הנפלאים של אמו. ואכן, לכל המנות המוגשות במסעדה טעמים מיוחדים המושגים באמצעות תערובת תבלינים סודית, שלא תצליחו לשחזר לבדכם.

הטעם הנפלא, השירות המפנק, האווירה החמה והביתית, הניקיון המופתי והמחירים הנוחים הם סוד קסמו של המקום ובזכותם צברה המסעדה לקוחות נאמנים, השבים אליה שוב ושוב.

"החוויה שאנחנו נותנים ללקוחות היא האווירה הביתית המפנקת. אני רוצה שאנשים ירגישו בבית, באמת. שיישבו ויאכלו וייהנו וירגישו כאילו הם יושבים בחדר האוכל שלהם, עם כל המשפחה. בגלל האווירה הזאת ובגלל האוכל, האנשים חוזרים לכאן שוב ושוב. אם לא היו חוזרים, הייתי סוגר כבר מזמן", אומר חמודי.

את השבחים הרבים על המסעדה אפשר למצוא בשלל ביקורות מהללות באתרים שונים באינטרנט. אבל רק אם תבואו למסעדה תוכלו לחוות אותו בעצמכם.


מסעדת ערוזנא, אעבלין מזרח, 100 מ' מהכניסה בצד שמאל, צמוד לתחנת הדלק דור אלון אעבלין (תמצאו אותנו גם בווייז)

טל': 077-2047121, 052-8778878

למעבר לדף הפייסבוק של המסעדה >>>


 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר