טיב הפיצוחים (צילומים: טיב הפיצוחים)
טיב הפיצוחים (צילומים: טיב הפיצוחים)

טיב הפיצוחים: את הטריות אפשר לראות בעיניים

רשת "טיב הפיצוחים" האהובה מציעה מגוון עצום של פיצוחים טריים ומשובחים ופירות וירקות טריים באיכות משובחת ובמחירים זולים במיוחד. בקרוב תיפתח חנות חדשה ברשת, בשוק תלפיות. חוסין נאבליסי, הבעלים: הישראלים מבינים בפיצוחים ויודעים לזהות איכות

פורסם בתאריך: 2.5.21 23:13

אם גם אתם, כמו מרבית הישראלים, חובבי פיצוחים ומחפשים תמיד את חנות הפיצוחים האיכותית ביותר, כזו המספקת סחורה טרייה, מגוונת, באיכות מעולה ובמחירים מצוינים – בוודאי כבר יצא לכם להכיר את רשת החנויות "טיב הפיצוחים". ואם טרם הכרתם את חנויות הרשת – זה הזמן להכיר.

רשת "טיב הפיצוחים", בבעלות חוסין נאבליסי, היא רשת חנויות של פיצוחים משובחים וכן פירות וירקות טריים ואיכותיים, המפעילה כמה סניפים בקריות, בנתניה, באור עקיבא ובפורדיס. בשבועות הקרובים תשיק הרשת חנות חדשה בחיפה, ברחוב החלוץ 64, מעל לשוק תלפיות.

"אנחנו נרגשים מאוד לקראת פתיחת החנות החדשה, הראשונה שלנו בעיר חיפה, ונערכים לספק לחיפאים את מה שאנחנו מספקים כבר שנים רבות באהבה ובמסירות לכל לקוחותינו הוותיקים – סחורה איכותית, טרייה ובמחירים זולים מאוד", אומר חוסין נאבליסי.

בחנויות "טיב הפיצוחים" אפשר למצוא מבחר עצום של פיצוחים מכל סוג ומין של מיטב הסחורה המיובאת מהעולם. כמו-כן תמצאו בחנויות הרשת סוגים רבים של תבלינים, חמוצים, פירות וירקות היישר מהשדה, שמנים, קפה, עוגות, עוגיות ועוד שלל מוצרים טעימים וטריים.

חוסין נאבליסי (צילום: טיב הפיצוחים)

חוסין נאבליסי (צילום: טיב הפיצוחים)

את הפיצוחים אפשר למצוא במצב טבעי, קלוי וממותק. את הקלייה עושה חוסין בבית הקלייה הפרטי שלו בכפר אעבלין. במרבית חנויות הרשת תמצאו גם פירות וירקות טריים-טריים ובמחירים זולים במיוחד. השירות האיכותי הוא חלק אינטגרלי מחוויית הקניה, אומר חוסין. "אנחנו מקפידים על שירות חם ולבבי, וכמובן על הסחורה הטרייה ביותר, האיכותית ביותר והמחירים הזולים ביותר. את הפיצוחים אנחנו מביאים ממקומות שונים בעולם, לפי איכות הסחורה ולפי המחיר שלה. אנחנו לא מתפשרים על איכות ועל מחיר. מה שלא איכותי – לא ייכנס לרשת. הלקוחות שלנו יודעים להעריך את טיב הסחורה והשירות", אומר נאבליסי.

כדי לשמור על טריות הפיצוחים ולמנוע לחות, תנורי חימום מיוחדים פועלים מתחת למכלי האחסון, כך שהסחורה תמיד חמה, טרייה ועמידה לאורך זמן. ב"טיב הפיצוחים" מבינים שבכל הנוגע לפיצוחים טריים, רק הטעם מדבר. לכן, כשנכנסים לחנות, אין צורך להתבייש. מותר בהחלט לבקש מהמוכר לטעום מן המוצר שאתם מבקשים לקנות. יש רק להקפיד על כללי הזהירות המחייבים בשל הקורונה. כמו-כן ולא פחות חשוב, כדי שהפיצוחים ישמרו על הטריות שלהם, חוסין מערבב אותם בכל כמה שעות. לכן, בחנויות "טיב הפיצוחים" לא תמצאו קליפות ריקות בערמות הפיצוחים.

"ישראלים מבינים בפיצוחים. הם מכירים את הסחורה וצורכים אותה הרבה, ולכן הם יודעים לזהות איכות. בשנים האחרונות ישראלים קונים יותר טבעי ופחות קלוי. פיצוחים הם אמנם עתירי קלוריות, אבל במצבם הטבעי הם הרבה יותר בריאים. זה תהליך מבורך. גם בתהליך הקלייה שלנו הפחתנו מאוד את כמות המלח כדי שהמוצר יהיה בריא יותר", מסכם חוסין.

טיב הפיצוחים, סניפי הרשת: טיב הפיצוחים, סניף קרית ביאליק | ישר מהשדה פירות וירקות – קרן היסוד 16, קרית ביאליק | טיב הפיצוחים, סניף קרית מוצקין – פז 2, מרכז רסקו | הירקן מירושלים – שדרות ירושלים 3, קרית ים | סניף פרדיס בכביש הראשי | בקרוב! סניף חיפה – רחוב החלוץ 64

למעבר לדף הפייסבוק של טיב הפיצוחים >>>

טלפון למשלוחים: 052-6351567


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר