המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)
המרכז הרפואי בני ציון צילום:: תמיר אסרף

המרכז הרפואי בני ציון מוביל בשיעור החיסונים

ד"ר אוהד הוכמן: "משרד הבריאות מצא כי מעל 92 אחוז מעובדי בית החולים מחוסנים לקורונה. בית החולים ממשיך להוביל גם בשיעור המתחסנים לשפעת ומוביל במדיניות של מניעת זיהומים"

פורסם בתאריך: 4.5.21 21:19

בפעם השנייה בתוך חודשיים ולאחר שקיבל ציון 100 במסגרת התוכנית למניעת זיהומים של משרד הבריאות, דו"ח חדש נוסף של משרד הבריאות קבע כי המרכז הרפואי בני ציון נמצא בצמרת בתי החולים בשיעור החיסונים – השלישי בארץ בדירוג בתי החולים המחוסנים בישראל עם 91.2 אחוז מתחסנים לקורונה. 

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אוהד הוכמן: "בית החולים ממשיך להוביל בשיעור המתחסנים לקורונה  מבין עובדיו בנוסף לשיעור המתחסנים הגבוה לשפעת ולהישגיו של בית החולים והובלתו במדיניות של מניעת זיהומים".

הדו"ח של משרד הבריאות בחן כמה מאנשי הצוות בכל בית חולים קיבלו לפחות את מנת החיסון הראשונה, וכן כמה קיבלו את שתי המנות גם יחד. הנתונים מתייחסים לשיעורי התחסנות בקרב צוותי רפואה וסיעוד, מקצועות פארא – רפואיים וכן עובדי מנהל ומשק.

ד"ר הוכמן ברך את עובדי המרכז הרפואי על ההישג וכתב לעובדים: "בשבוע שעבר פורסם דו"ח משרד הבריאות אשר בדק את שיעור התחסנות העובדים בקרב בתי החולים בארץ. לאור ההתגייסות האדירה שלכם, עובדי המרכז הרפואי בני ציון, לא הופתענו לגלות שבית החולים שלנו ניצב בצמרת הדירוג עם 91.2 אחוז מתחסנים. ממש כמו בפעמים הקודמות בהן נדרשה ההתגייסות שלכם, גם הפעם הוכחתם שיש על מי לסמוך והראיתם נכונות ראויה לציון להוביל את המרכז הרפואי בני ציון לצמרת הדירוג, תוך שאנו תורמים תרומה משמעותית למאבק הלאומי בנגיף הקורונה.

"אני גאה בכם ומשוכנע שביחד אתכם נוכל להוביל את המרכז הרפואי בני ציון לעוד הישגים רבים ומשמעותיים בעתיד. תודה לכל מי שלקח חלק בפרויקט החיסונים ותרם רבות להצלחתו".

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר