ניצן בר לב | צילום: ניצן אנרג'י
ניצן בר לב | צילום: ניצן אנרג'י

הבית שלכם לתזונה, כושר והעצמה

אם נמאס לכם לשבת מול המסכים, בואו לאימון היכרות בקבוצות קטנות בסטודיו של "ניצן אנרג'י" ותכירו שיטת אימונים ייחודית, שתגרום לכם להתאהב בכושר מחדש וליהנות מייעוץ תזונתי וליווי אישי. הלהיט של הקיץ: מיטות האימון החדשניות בשיטת סלנדר יו

פורסם בתאריך: 17.6.21 22:05

אימוני כושר בקבוצות קטנות החלו את דרכם בשנים האחרונות בארצות הברית ובשנתיים האחרונות כבשו גם את היכלי הכושר בישראל. הפעילות המשותפת, כך מסתבר, מגבירה את המוטיבציה ומאתגרת את המשתתפים להיכנס לכושר בזמן קצר. הליווי האישי בתהליך מעודד נאמנות לשימור ושיפור הגוף לטווח הארוך.

תקופת הקורונה נגעה בכולנו, יש שהחלו לעשות כושר בטירוף ויש שזנחו את התחום לחלוטין, שקעו בדיכאון והעלו במשקל.

פה בדיוק נכנסת לתמונה ניצן בר לב, הבעלים של סטודיו "ניצן אנרג'י" לכושר, תזונה והעצמה בהיכל הספורט רוממה, חיפה, עם שיטת אימונים ייחודית שפיתחה לקבוצות קטנות, המייצרת אצל המתעמלים חוויה חיובית ומובילה אותם להצלחות ארוכות טווח.

כבר בכניסה למקום קשה להתעלם מהאווירה המחשמלת, ההשקעה הרבה בכל פרט והמחשבה על נוחות מקסימלית לקהל הלקוחות. יש ספייס לכולם, חניה בשפע, שעות אימונים מסודרות, ולכל אחד מותאמת תוכנית אימונים אישית בהתאם לשעות שנוחות לו ולרמת המסוגלות ההתחלתית שלו. כך שאם אתם מסוגלים להתאמן 30 דקות בשבוע תתחילו מזה ותתקדמו בקצב שלכם.

ניצן: "השיטה שלי היא לייצר אורח חיים עם מחויבות לספורט, תוך מתן חיזוקים חיוביים ומי שחווה הצלחות הופך מחויב לתהליך. לאורך השנים ראיתי שזה, בעצם, מה שמוביל להתמדה. יש לי צוות מאמנים מקצועי בשיטות אימון שונות מפילאטיס, trx, טבתה, או אימונים ממוקדים לחיזוק הבטן ורצפת האגן. האימונים בסטודיו בנויים משני עולמות, העולם הדינמי, שכולל את כלל האימונים שמעלים את הדופק והעולם הרגוע, שכולל עבודה על שרירי ליבה ויציבה, כך שכל אחד ימצא אצלי את מבוקשו".

"ניצן אנרג'י" פונה לקהלים מגיל 9 ועד הגיל השלישי. "יש לי נערות צעירות שהחלו לקבל מודעות לגופן ולצורך בחיטובו ועד המבוגרים שבאים לחזק את הגוף הנפש ועל הדרך לפגוש חברים בני גילם".

בגיל צעיר עברה ניצן אירוע של תקיפה מינית, אירוע שהטביע בה חותם ואת המזור לנפש מצאה באימונים. כשהבינה שזה הייעוד שלה למדה ספורט תרפיה, פילאטיס ויש לה תעודת מדריכת כושר מווינגייט לצד תואר ראשון במנהל עסקים וספורט. היא משתפת בסיפורה האישי ומהווה השראה חיה ובועטת לקהל המתעמלים.

"הלהיט האחרון שלנו הוא שש מיטות אימון שעובדות בשיטה חדשנית שנקראת סלנדר יו – כאשר באמצעות גלים מחזקים בכל פעם שריר אחר בגוף. אימון נעים על מיטה, שאורך 60 דקות ומתאים לנשים אחרי לידה, לבני הגיל השלישי ולמתעמל המתקדם, שרוצה לשדרג את האימון שלו ולשלב אימון מתיחות וצמצום היקפים. הביקוש מטורף".

הדובדבן שבקצפת הוא האימון האישי – אימון של עד ארבעה אנשים בלבד בסטודיו, שמקבלים הדרכה צמודה. בנוסף, כל אחד מקבל חוברת תזונה שמסייעת לרכוש הרגלי אכילה בריאים במצבים משתנים, בהריון, בחופשה, תפריט מיוחד לנערות, ומי שרוצה אף נשקל אחת לחודש.

ניצן: "אנחנו עובדים על העצמה, דימוי גוף, רואים כל אחד ומעניקים הרבה תמיכה ופירגון. אנשים מרגישים פה בנוח, במיוחד עכשיו כשאני בהריון ומשתפת בחוויות אימונים גם בתקופה זו ומלמדת את האנשים פשוט להקשיב לגוף ולהבין מה זה עושה להם לנפש".

ניצן אנרג'י, דרך פיק״א 69, היכל הספורט רוממה, חיפה 052-660-6457

למעבר לדף הפייסבוק של ניצ'ן אנרג'י >>>

למעבר לעמוד האינסטגרם של ניצן אנרג'י >>>


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר