הפרויקט בעובדיה 37 (הדמיה: זיתוני הדמיות)
הפרויקט בעובדיה 37 (הדמיה: זיתוני הדמיות)

עובדיה 37: לוקיישן מושלם, יוקרה ונוף נדיר, והכל במקום אחד

חולמים לשבת בגינת הבית ולצפות בשקיעה המרהיבה בחופי חיפה? רוצים לגור בשכונה קטנה, שקטה ואיכותית, על צלע ההר מעל ואדי מוריק, שקרובה לכל מוקדי העניינים? מחפשים, אבל לא ממש מוצאים, דירת שלושה חדרים עם מפרט מפנק? את כל אלה והרבה יותר מציע הפרויקט ברחוב עובדיה 37 ברמת התשבי. הדירות נמכרות עכשיו בפריסייל בתנאים אטרקטיביים במיוחד, אז כדאי למהר לפני שייגמר

פורסם בתאריך: 7.3.24 14:30

ברחוב עובדיה 37 ברמת התשבי, בלוקיישן מושלם, ייהרסו בקרוב שני מבנים ישנים, ובמקומם ייבנה, במסגרת פרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה), בניין בוטיק חדיש עם 30 דירות בסך הכל. מדובר בפרויקט יוקרתי, יחיד ומיוחד, שיוקם על צלע ההר ויציע גם דירות שלושה חדרים, גם ארבעה חדרים וגם דירות פרימיום, שנחשבות למצרך נדיר כיום בשכונה ובכלל.

יזמי הפרויקט – CPSN

חברת CPSN היא שיתוף פעולה בין שני כוחות עולים בענף הנדל"ן הישראלי – חברת היזום והבנייה שרון נהב וחברת קפיטל פלטינום. שתי החברות המשלימות זו את זו ביכולותיהן יזמו את הקמת CPSN במהלך סינרגטי מתוך מטרה להוציא לפועל פרויקטים מורכבים.

החברה נוסדה על ידי שתי חברות מובילות ובעלות ניסיון מצטבר של יותר מכ-40 שנה בענף הנדל"ן – חברת הייזום והבנייה שרון נהב וחברת קפיטל פלטינום. שתי החברות מביאות איתן ניסיון עשיר, חדשנות ויציבות כלכלית, שיחד יובילו את ענף הבנייה הישראלי.

הפרויקט בעובדיה 37 (הדמיות: זיתוני הדמיות)

הפרויקט בעובדיה 37 (הדמיות: זיתוני הדמיות)

CPSN מתכננת ומבצעת כיום עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ הכוללים אלפי יחידות דיור, הן בתחום ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים חדשים.

בן מוסקוביץ, בעלים בחברת TRIO, המשווקת את הפרויקט בעובדיה 37, מרחיב: "מדובר בפרויקט נדיר, שכן ברמת התשבי אין כמעט תמ"א 38/2 הריסה ובנייה. רוב הפרויקטים בשכונה הם תמ"א 38/1 (חיזוק ותוספת), והפרויקטים האלה מציעים דירות מאוד גדולות של 120-115 מ"ר, ורובם גם לא מוקמים על צלע ההר".

ומה רע בדירות גדולות?

"האוכלוסייה בשכונה היא ברובה אוכלוסייה ותיקה שמתגוררת בבניינים ישנים ללא מעלית וללא חנייה. מהסיבה הזו, תושבים ותיקים רבים נאלצו לעזוב את השכונה ועברו לשכונות אחרות. העזיבה נבעה מהצורך בדירות קטנות יותר, נגישות עם מעלית וחנייה. הפרויקט בעובדיה 37 נותן מענה מושלם לאוכלוסייה הוותיקה, שכן הוא מציע דירות של שלושה וארבעה חדרים לצד דירות פרימיום, שלא נראו כמותן".

שכונת רמת התשבי נהנית מכל היתרונות. מצד אחד היא שכונה קטנה, שקטה ואיכותית, ומצד שני היא קרובה לכל מוקדי העניינים – למרכז הכרמל, לצירים מרכזיים, לטיילת לואי, לבתי קפה, לגני שעשועים, לבית הספר ליאו באק ולמכללה האקדמית לחינוך גורדון.

הפרויקט בעובדיה 37 (הדמיות: זיתוני הדמיות)

הפרויקט בעובדיה 37 (הדמיות: זיתוני הדמיות)

בזכות הלוקיישן הנדיר של פרויקט עובדיה 37, על צלע ההר, ייהנו דייריו מנוף עוצר נשימה הן של הים הפתוח והן של הוואדי הירוק.

הפרויקט מציע דירות בתמהיל מגוון, שנמכרות עכשיו במחירי פריסייל. הדירות החדשות ייהנו מחנייה פרטית ונגישה לרבות דירות הפרימיום שיוכלו ליהנות מחנייה נוספת, כמו כן מחסן, מרפסת ומפרט עשיר ויוקרתי.

בהיצע: דירות שלושה חדרים, 82-77 מ"ר, דירות ארבעה חדרים, 108-102 מ"ר, דירות חמישה חדרים, 157-150 מ"ר, דירות גן ענקיות, 157-150 מ"ר במפלס אחד עם גינה של 354-289 מ"ר, שממוקמת על ואדי אל מול נוף הים, ופנטהאוזים של כ-134-132 מ"ר עם מרפסות גדולות.

בן מוסקוביץ, TRiO שיווק פרויקטים בנדל''ן (צילום: עופרה מוסקוביץ' - צילום בוטיק)

בן מוסקוביץ, TRiO שיווק פרויקטים בנדל"ן (צילום: עופרה מוסקוביץ' – צילום בוטיק)

יתרונותיו הרבים של הפרויקט ותמהיל הדירות הנדיר שהוא מציע הפכו אותו מבוקש מאוד הן מצד תושבי השכונה הוותיקים, שמבקשים לצמצם דיור ויכולים ליהנות סוף-סוף מדירות חדשניות ונגישות בשכונה שהם כה אוהבים, והן על ידי זוגות צעירים, שמחפשים דירות קטנות של שלושה חדרים, ומשפחות שמבקשות לשפר דיור.

לדברי בן מוסקוביץ, ממש בקרוב יעלו הדחפורים על הקרקע ויהרסו את הבניין הישן שיפנה את מקומו לפרויקט היוקרתי. הדירות שנמכרות עכשיו בפריסייל מוצעות בתנאים אטרקטיביים: 20 אחוז מהתשלום במעמד החתימה על החוזה ו-80 אחוז בעת האכלוס, ללא הצמדה למדד.

יזמית הפרויקט: חברת CPSN; אדריכל הפרויקט: מיקי אוטמזגין


לפרטים נוספים: TRiO שיווק פרויקטים בנדל"ן: 050-8005712

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר