(צילום: מאגר Shutterstock)

הכירו את עורך דין ניר ידיד: מומחה בתחום הנזיקין והביטוח

פורסם בתאריך: 14.10.18 20:33

תביעות נזיקין הן תביעות נפוצות ביותר בימינו. הן כרוכות במצבים בהם אדם ניזוק בגופו או ברכושו, ותובע על כך פיצוי מן הצד המזיק/הפוגע. כדאי וחשוב מאוד להיעזר בעו"ד נזיקין מקצועי ומיומן הבקיא בתחום בכדי שיסייע בהשגת כל הראיות, העדויות והמסמכים הנדרשים על מנת לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לנו לפי החוק ועל מנת להוכיח את צדקתנו בבית המשפט.

משרד עורכי הדין ניר ידיד, הוא אחד המשרדים המובילים בחיפה בתחום הנזיקין והביטוח. עו"ד ניר ידיד (49) יליד חיפה, נשוי + שלושה בנים, שירת כמ"פ צנחנים במיל' בדרגת רס"ן, למד משפטים באוניברסיטת חיפה, החל לעסוק בעריכת דין בשנת 1998 ומאז ועד היום מייצג לקוחות בכל הערכאות המשפטיות ובתי הדין השונים עם ניסיון של 20 שנה בתחום. בשנת 2009 פתח משרד עצמאי במטרה לספק ייעוץ משפטי ברמה המקצועית והאישית ביותר ללקוחותיו בכל רחבי הארץ, ובספטמבר 2018 עבר למשרדו החדש והמודרני ברחוב פל-ים 5 בחיפה (קומה א).

המשרד מתמחה בעיקר בתביעות נזיקין וביטוח מכל התחומים: תאונות דרכים, תאונות עבודה, רשלנות רפואית, נזקי רכוש, ליקויי בניה, לשון הרע, תאונות תלמידים ועוד.
לקוחות המשרד מקבלים ליוויי אישי וצמוד בכל ההליך החל מייצוג אישי בוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי, טיפול מול חברות הביטוח, טיפול בתביעות מול מקום העבודה, ייצוג בבית המשפט ועד לסיום התיק בתוצאה הטובה ביותר עבור כל לקוח ולקוח. בנוסף, מתמחה המשרד בתחום דיני העבודה ומייצג עובדים ומעבידים, וכן בתחומים המקרקעין והצוואות.

מה הערכים המובילים אותך בעבודתך?

"הערכים שאני מאמין בהם ואשר מובילים אותי הן בחיי הפרטיים והן בחיי המקצועיים, אלו הערכים שספגתי בשירותי הצבאי: דבקות במשימה, אחריות, אמינות, נאמנות, מקצועיות, משמעת ושליחות. כך אני מתנהל גם בעבודתי עם לקוחותיי. אני נותן יחס אישי לכל לקוח ומקדיש הרבה זמן לכל תיק במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר. אני רואה במקצוע עריכת הדין שליחות וגאה על ההזדמנות לעזור לכל מי שזקוק לשירותיי."

ספר על תיקים מעניינים בהם טיפלת בעבר ?

"תיק מעניין במיוחד הוא דווקא בתחום הצוואות. זה סיפור על שני אחים שהגיעו אל משרדי וסיפרו לי שאימם השאירה להם צוואה שמחלקת את הרכוש בין שניהם ובין אח שלישי שווה בשווה. כמה ימים לאחר שנפטרה אימם, פנה אליהם האח השלישי וסיפר שהאם כתבה צוואה אחרת המבטלת את הצוואה שבידם ועל פי הצוואה החדשה, הוא היורש היחיד. בסופו של דבר, הצלחתי להוכיח בבית המשפט כי האם שינתה את הצוואה עקב השפעה בלתי הוגנת מצד האח, היורש היחיד (על פי המבחנים שנקבעו בפסיקה) ובית המשפט ביטל את הצוואה."

ומה התיק המשמעותי ביותר שאתה מטפל בו בימים אלו?

"תביעה שעכשיו נמצאת בעיצומה היא תביעת נזיקין כנגד מכללה מוכרת וידועה בארץ, שהוגשה ע"י קבוצת סטודנטים. אני מייצג 15 מתוכם. הסטודנטים תובעים את המכללה בעקבות פתיחת תוכנית לימודים של שנתיים, המותאמת לתוכנית לימודים באוניברסיטאות בחו"ל, כאשר הובטח להם, כי מי שיסיים שנתיים לימודים במכללה יתקבל להמשך לימודים בחו"ל, ילמד עוד מספר שנים ובתום הלימודים יקבל תואר מלא. לאחר שהסטודנטים סיימו לימודים של שנתיים במכללה וטסו בכדי להמשיך את השנה השלישית של הלימודים בחו"ל, הם גילו להפתעתם שהאוניברסיטאות בחו"ל לא מאפשרות להם להמשיך את הלימודים כפי שהמכללה הבטיחה להם. חלק מהסטודנטים נאלצו לחזור לארץ וחלקם התחילו את הלימודים בחו"ל מההתחלה. שנתיים של לימודים במכללה ירדו לטמיון על כל ההוצאות, שכר הלימוד, שכר הדירה ויתר ההפסדים שנגרמו לסטודנטים. אני עושה את מירב המאמצים כדי שבית המשפט יפסוק להם את מלוא הזכויות וההפסדים שנגרמו להם."

יש לך טיפים לטיפול נכון בתביעות נזיקין עבור הלקוחות?

1. לא לנסות להתמודד לבד עם תביעת נזיקין, לא מול חברת ביטוח ולא מול המוסד לביטוח לאומי.
2. לפנות לקבלת ייעוץ וייצוג משפטי מיד לאחר האירוע.
3. לפנות לעו"ד הבקיא בתחום הנזיקין.

כתובת: שדרות פל-ים 5, ת.ד. 521, חיפה 3309508
טל': 077-4314303, פקס': 04-8534004

קישור לאתר

קישור למייל

עורך דין ניר ידיד (צילום: דניאל קיס)

עורך דין ניר ידיד (צילום: דניאל קיס)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר