וטרינרים בגליל והצפון שכדאי להכיר (מאגר תמונות Ingimage)
וטרינרים בגליל והצפון שכדאי להכיר (מאגר תמונות Ingimage)

וטרינרים בגליל ורמת הגולן שכדאי לכם להכיר

אנחנו מגדלים את חיות המחמד שלנו באהבה, משחקים איתם ונהנים מחברתם. אך אנחנו חייבים לא לשכוח לחסן אותם, לשמור עליהם ממחלות שונות ולטפל בהם בצורה הולמת. יצאנו לפגוש וטרינרים מאזור הצפון והגליל כדי לשמוע על החוויות שלהם בתחום

פורסם בתאריך: 16.10.18 21:02

הכירו את ד"ר רענן רפאלי: "מרפאה לחיות בית בגליל העליון" בקריית שמונה

את ה"מרפאה לחיות בגליל העליון" בקריית שמונה הקים ד"ר רענן רפאלי (49) לפני 19 שנה במטרה להעניק את הטיפול המסור והדואג ביותר לחברינו האהובים והפרוותיים. המרפאה נחשבת לוותיקה ומוכרת בסביבה, עם צוות גדול ומסור המטפל בקליניקה בעיקר בחיות קטנות באהבה (בעיקר כלבים, חתולים וחיות אקזוטיות). המרפאה עובדת בשיתוף פעולה עם פינות החי ורשות שמורות הטבע בגליל ונותנת לחיות בר פצועות מהאזור את הטיפול הראשוני לפני המעבר לבית החולים לחיות בר בספארי.
החל מגיל צעיר רענן גידל באהבה חיות מכל הסוגים. כולם היו בניו, החל מנחשים ועד הולכים על ארבע. בכולם טיפל באהבה והיה ברור לו ולסביבה הקרובה שיגדל להיות וטרינר. באופן טבעי, לאחר סיום שירותי הצבאי, נרשם מיד ללימודי ביולוגיה בארץ, ולאחר מכן החל את לימודי הווטרינריה באוניברסיטת מילאנו שבאיטליה. לאחר חזרתו לארץ, החליט להשתקע בגליל העליון ולהקים את המרפאה המקצועית בקריית שמונה שכיום כוללת שלושה חדרי טיפולים, חדר חתולים, חדר ניתוח מאובזר, חדרי אשפוז מעבדה לבדיקות דם, אולטרסאונד ורנטגן. כל חדרי הטיפולים מאובזרים בציוד מתקדם וחדש.
המרפאה משפחתית וחמימה ובעלת חדרי המתנה מעוצבים ונוחים, חדרי טיפולים נקיים, מרחבים גדולים ונעימים וחדר סטרילי ומאובזר. צוות המרפאה גדול ומקצועי ונותן את כל הלב והנשמה לטיפול בבעלי החיים שמגיעים למרפאה. הצוות מונה 5 וטרינרים ו-13 אנשי צוות, כאשר לכל אחד מהם התחום בו הוא מתמחה ובהתאם לכך מתחלקים גם המקרים. תושבי האזור מכירים את המרפאה כמקצועית, משפחתית ובעלת רמת אבחון גבוהה ביותר ועל כן ממשיכים לפקוד את המרפאה פעם אחר פעם.
בין השירותים שניתן למצוא במרפאה: חיסונים, ניתוחים, אולטרסאונד, בדיקות דם, רפואה מונעת, ביופסיה ומגרדי עור, רינוסקופיה, אשפוזים ועוד. במקרים מורכבים יותר, צוות המרפאה יפנה אתכם לבית החולים הקרוב כדי לקבל את הטיפול המותאם. ניתן לבקר במרפאה כל יום בין השעות 8:00-19:30 ובמקרי חירום ניתן לפנות באופן טלפוני 24 שעות ביממה.

שעות פעילות ופרטי התקשרות:

שעות פעילות המרפאה: א'-ה': 08:00-19:30, ו': 08:00-14:00, במקרי חירום 7\24.
כתובת: מתחם הגפן, רח' חושן, אזה"ת הדרומי קריית שמונה , 1101502
טלפון: 046941234
טלפון חירום : 0524711211
קישור למייל
קישור לדף הפייסבוק
קישור לאתר
קישור לאינסטגרם

צוות המרפאה של ד"ר רענן רפאלי

צוות המרפאה של ד"ר רענן רפאלי


הכירו את ד"ר אפרת רונן הראל: "מרכז וטרינרי גולן" בקצרין

האהבה של ד"ר אפרת רונן הראל לבעלי החיים החלה עוד בילדותה כאשר נהגה לבקר אצל הווטרינר עם חיית המחמד שלה. הטיפול בחיות והנתינה הטמונה בתחום ריגשו אותה במיוחד וכך החל לבעבע בה החלום להיות וטרינרית והשאר היסטוריה. את לימודי הווטרינריה סיימה בהצלחה בפקולטה לחקלאות ברחובות בשנת 2000, ומיד לאחר מכן פתחה את המרפאה "מרכז וטרינרי גולן" ברחוב דוברת 2 בקצרין.
עם ניסיון של 18 שנה, מקצועיות והמון אהבה לבעלי החיים, המרפאה נחשבת כיום לאחת המובילות באזור קצרין והסביבה. כל בעלי החיים מתקבלים במרפאה באהבה: כלבים, חתולים שרקנים וארנבים מקבלים מהצוות המסור והמקצועי את היחס החם והאישי ביותר שיש. "המרפאה היא הבית השני שלי" מספרת אפרת. "אני עושה הכל מהלב והנשמה ונלחמת על כל מקרה ומקרה". כל אלה גורמים ללקוחות המרפאה להגיע שוב ושוב ולהיות מרוצים מהטיפול המקצועי והמסור. המרפאה עובדת בשיתוף פעולה עם רשות שמורות הטבע ומעניקה עזרה ראשונה לחיות הבר מהאזור. אפרת והצוות מקפידים להמשיך להתמקצע ומשתתפים באופן קבוע בכנסים מקצועיים והרצאות בתחום. בשנה האחרונה אפרת לקחה חלק בקורס רפואת עיניים, דרמטולוגיה, תזונה וטרינרית ומחלות רפואה פנימית.

המרפאה מצוידת בציוד מתקדם ומקצועי (אולטרסאונד, רנטגן, שירותי מעבדה מתקדמים ומהירים ועוד) ומעניקה את כל שירותי הרפואה הבסיסיים והמתקדמים לבעלי החיים: חיסונים, טיפולים מונעים, תילוע, טיפול בקרציות ופרעושים, רפואה פנימית, בעיות עור, עיקורים, סירוסים וניתוחים מורכבים. במידה וצריך מומחה, אפרת מזמינה רופאים מובילים מהמרכז כדי לבצע את הניתוחים במרפאה, ובמקרים מסובכים יותר מפנה את הטיפול לבית חולים המתאים. בזמן האחרון מגיעים למרפאה מקרים רבים של הכשות נחשים ולכן ברשות המרפאה נסיון מיוחד לטיפול במקרים אלו. הקליניקה נמצאת בבית פרטי עם גינת המתנה נעימה, חדר קבלה, חדר טיפולים, חדר ניתוח וחדר אשפוז מאובזר.
לאפרת יש קליניקה נוספת בביתה במרום גולן ובמידה ויש מקרה מורכב הדורש אשפוז לילה, בעלי החיים מקבלים את השגחתה הצמודה 24/7.

שעות פעילות המרפאה ופרטי התקשרות:

א',ב',ד',ה': 10:00-12:00,17:00-19:00, ג': 18:00-20:00, שישי וערבי חג: 10:00-13:00.
במקרי חירום ניתן ליצור קשר באופן טלפוני 24 שעות ביממה.
כתובת: דוברת 2, קצרין
טלפון: 04-6850073
052-8514161

ד"ר אפרת רונן הראל

ד"ר אפרת רונן הראל


הכירו את ד"ר יעל מועד חרן: ביקורי בית באזור ההר בגליל העליון

ד"ר יעל מועד חרן, היא וטרינרית מקצועית וותיקה אשר מגיעה עם כל הלב, הידע והציוד המתקדם עד בית הלקוח באזור ההר בגליל העליון. המטרה שלה היא להקל על תושבי ההר הנדרשים לנסיעה ארוכה ועל בעלי החיים שלעתים חווים לחץ בזמן הנסיעה למרפאה הרחוקה. יעל חרטה על דגלה להעניק את הטיפול המסור והמקצועי ביותר לבעלי החיים באווירה נעימה, רגועה ומוכרת שמאפשרת נינוחות הן לכלבים ולחתולים והן לבעליהם. לא בכדי לקוחות מרוצים מזמינים אותה אליהם פעם אחר פעם וממליצים לחברים ומשפחה. בנוסף, יעל עובדת בחצי משרה בתור שכירה במרפאה וטרינרית גדולה בצפון אשר מאפשרת לה לטפל במגוון מקרים בשיתוף פעולה מלא עם רופאים מומחים בתחום. עם כל הניסיון שצברה עם השנים ועם הרבה אהבה ויחס אישי לכל מקרה ומקרה, היא מגיעה עד ביתכם הרחוק בגליל העליון, מאובזרת בציוד המתקדם ביותר כדי לתת את הטיפול החם והמסור שיאפשר לבעל החיים שלכם לקבל את הטיפול הנדרש.

המחויבות האישית והמקצועיות של יעל ניכרת כבר בשיחה הטלפונית המקדימה בה היא תברר אתכם לעומק האם הטיפול מתאים לביקור בית או לא. במידה והבחינה כי הטיפול אינו מתאים (במקרים מסובכים יותר בדרך כלל) יעל תמליץ בשמחה על מרפאות מומלצות שיתנו את השירות הנכון לבעל החיים שלכם.

"כדי לאפשר אורך חיים טוב לבעל החיים וכדי לאבחן מה הטיפול הנכון עבור הכלב או החתול, חשוב לי להבין לעומק מה הלקוח רוצה ומה הוא יכול לתת במסגרת הטיפול. אני מאמינה שעל ידי תקשורת טובה ניתן להניע אנשים לפעול בצורה מעשית וטובה יותר" מספרת יעל.
במסגרת טיפולי הבית יעל נותנת שירות לכלבים וחתולים מכל הסוגים ומבצעת כל טיפול רפואי אשר אינו דורש אשפוז או בדיקות דם מידיות כמו: חיסונים, בדיקות אוזניים, בדיקות עיניים, טיפול בנשיכות, פצעים ובעיות עור שונות כולל תפירת פצעים שטחיים בהרדמה מקומית ועוד. יעל רואה חשיבות גדולה ברפואה המונעת ומספקת שיחת גורים מפורטת והסבר על תזונה, פרוטוקול חיסונים מומלץ וטיפולים נגד קרציות, פרעושים ותולעים בביקורה הראשון בכל משפחה בכדי להבטיח את בריאות החבר החדש במשפחה.

שעות פעילות ופרטי התקשרות:

ניתן ליצור קשר עם יעל בימים א'-ה' בין השעות: 8:00-19:00, ובימי שישי בין השעות: 8:00-14:00.
במקרי חירום ניתן ליצור קשר גם מחוץ לשעות המענה.
טלפון: 0523-918825 ( ניתן לשלוח גם ווטסאפ או מסרון)
קישור למייל
קישור לדף הפייסבוק

ד"ר יעל מועד חורן (צילום: שרון ליפשיץ)

ד"ר יעל מועד חורן (צילום: שרון ליפשיץ)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר